Flashback bygger pepparkakshus!
2010-12-06, 21:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Laxen45
Tittade på några byxor på deras hemsida för 2 dagar sedan, funkade utmärkt. Igår, samt idag så kommer jag till någon ny sida www.garilla.com!
Den nya hemsidan som man kommer till har likadana villkor etc, men inte samma utbud på kläder! Någon som vet om Topstreetwear har lagt ner?
Bor själv i Göteborg och deras butik är belägen i Stockholm, så om någon vet något skulle jag vara tacksam!

Om tråden ligger fel, får Mod gärna flytta den!

Det var en hacker som hackade sig in och tog koderna till alla kort och snodda massa pengar. det är därför streetwear var stängt. men nu är den uppe igen
Citera
2011-01-01, 19:15
Medlem
Handla ALDRIG på Top streetwear mer. Hela företaget är fucked up och hur mycket människor som helst har blivit lurade på sina pengar. De skriver på sin hemsida att "de ska betala tillbaka".. Men vet flera som inte hört nånting från dem sedan lång tid. Det som hänt är en intern konflikt, varav bra människor har slutat och tjuvarna som förstört företaget stannar kvar och driver skiten vidare i riktigt blåsarstil.. Som sagt, handla INTE via nätet. Gå till butiken på sveavägen istället om ni ska ha något så är ni på säkra sidan.. Dessutom har de förlorat all kreditvärdighet och har precis lyckats få tillbaka den med nöd och näppe, samt har dispens hos UC för detta..

När det är dags för REA så höjer de ordinarie priserna på många produkter och kammar ändå hem cash när folk tror att de får rabatter.. Vidrigt...
Citera
2011-01-01, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laxen45
Tittade på några byxor på deras hemsida för 2 dagar sedan, funkade utmärkt. Igår, samt idag så kommer jag till någon ny sida www.garilla.com!
Den nya hemsidan som man kommer till har likadana villkor etc, men inte samma utbud på kläder! Någon som vet om Topstreetwear har lagt ner?
Bor själv i Göteborg och deras butik är belägen i Stockholm, så om någon vet något skulle jag vara tacksam!

Om tråden ligger fel, får Mod gärna flytta den!
Den gamla sidan är tillbaka nu. Prova igen.
Citera
2011-03-12, 14:15
Medlem
vart ligger deras butik i stockholm?
Citera
2011-03-13, 21:04
Medlem
batgirls avatar
på skylten står det stash house men det e samma klader inne i butiken.
Citera
2011-03-13, 21:06
Medlem
batgirls avatar
till höger om adidas vid hötorget nedanför ströms
Citera
2011-03-19, 21:34
Medlem
DCStar22s avatar
Fördelen med topstreetwear är att de är jävligt dyra och vissa saker är fake.
Allt dem har kan handlas bättre och billigare på annat håll
Citera
2011-03-19, 22:37
Medlem
stengolvs avatar
^ hur får du det där till en fördel?
Citera
2011-03-20, 00:57
Medlem
DCStar22s avatar
[quote=stengolv]^ hur får du det där till en fördel? [/Q

ironi.
Citera
2011-03-29, 19:44
Medlem
postvagns avatar
Finns det nån över 16 som handlar där? De har BARA dåliga grejer. Säljer man Ed Hardy förlorar man "by default"...
Citera
2011-06-22, 18:23
Medlem
Danne.Bs avatar
Nån mer som upplevt strul med TSW dom senaste dagarna?
La min beställning i söndags, på måndagen får jag ett mail om att dom fipplat bort en hel hylla med just dom skorna jag beställde, men resten av min order fanns, skrev tillbaka att dom kunde kasta i ett par andra skor annars, fick ännu ett mail att min order var redan skickad några timmar senare. Ingen orderbekräftelse varken i går eller i dag, mailade dem runt lunch i dag och frågade om dom skickat i väg min order för jag har varken mottagit SMSavi eller orderbekräftelse. Inget svar.

God damnit, jag som skulle ha nya kläder till helgen
Citera
2013-02-14, 14:56
Medlem
bentebent22s avatar
Hur står det till med TS.com nu för tiden? Vågar man fortfarande handla från dem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in