Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-02-10, 13:05
  #517
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ComplicatedMan
Där ser man, det tog inte länge innan dom fick besök.
Besökarna hade nog hoppats att få träffa på några rebeller också. Men det kommer nog fler chanser till det.

Då tar jag fram kristallkulan och skådar hur framtiden ser ut vad gäller Rebels och deras nattliga besökare.
När det kommer fram vilka det var som gjorde inbrottet så finns det ett par olika varianter, beroende på vilka förövarna är vill säga.

Är det några lokala fyllskallar eller missanpassade snorvalpar som bara ville ha lite spänning i livet, så kommer det bli ett jävla liv på Rebels vad gäller att skippa rättvisa.
Men är det några som bär andra färger, dvs en annan 1% klubb eller de i Örebro, vanligt förkommande Black Cobras, så kommer Rebels att stoppa huvudet i sanden och låtsas som att inget har hänt, eftersom dom inte har ballar nog att återgällda besöket.

Presidenten Bennie har redan dragit sig tillbaka från facebook.

Det är säkert skojigt och lite pirrande att få leka internationell 1%er innan verkligheten börjar göra sig påmind.

Mina 50 cent sätter jag på att det är x-team från Karlstad som är de gripna inbrottarna.

Så nu har Rebels blivit utsatta för förnedrande behandling både uppe i Luleå där dom blivit attackerade av rödvitt, och även nu i Örebro där jag som sagt misstänker att det är rödgula som varit och rotat.

Pinsamt om man inte sätter emot något nu.

Dom röd gula gjorde en likadan attack på dem som dom gjorde mot Mongols MC då
Citera
2013-02-10, 14:26
  #518
Medlem
ComplicatedMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kycklingfestnu
Dom röd gula gjorde en likadan attack på dem som dom gjorde mot Mongols MC då
OM det nu är de rödgula värmlänningarna vill säga. För jag läste senare att det var i Täby som bilen med de 4 gripna hade stoppats. Och att åka till Täby efter avklarad "kupp" om man nu kommer från Karlstad, känns aningen krystat.

Ska bli intressant att se om det kommer fram i utredningen och eventuellt åtal, vilka dom gripna tillhör.
Citera
2013-02-10, 14:39
  #519
Medlem
ComplicatedMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av excitner
Jaha pundarn eddie då? Han har för i helvete inte ens mc kort din dumma idiot, Båge har han köpt/skulle.
http://www.facebook.com/eddie192?ref=ts&fref=ts

Fett hård han ser ut.
Citera
2013-02-10, 14:53
  #520
Medlem
AnotherFakeNames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ComplicatedMan
OM det nu är de rödgula värmlänningarna vill säga. För jag läste senare att det var i Täby som bilen med de 4 gripna hade stoppats. Och att åka till Täby efter avklarad "kupp" om man nu kommer från Karlstad, känns aningen krystat.

Ska bli intressant att se om det kommer fram i utredningen och eventuellt åtal, vilka dom gripna tillhör.

Finns ett Täby strax utanför Örebro också. Tror det var där.
Citera
2013-02-10, 14:57
  #521
Medlem
ComplicatedMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnotherFakeName
Finns ett Täby strax utanför Örebro också. Tror det var där.
Ok, det visste jag inte.
Citera
2013-02-10, 16:58
  #522
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ComplicatedMan
OM det nu är de rödgula värmlänningarna vill säga. För jag läste senare att det var i Täby som bilen med de 4 gripna hade stoppats. Och att åka till Täby efter avklarad "kupp" om man nu kommer från Karlstad, känns aningen krystat.

Ska bli intressant att se om det kommer fram i utredningen och eventuellt åtal, vilka dom gripna tillhör.

E18 mot karlskoga, karlstad och Oslo passerar Täby, Örebros flygfält.
Citera
2013-02-18, 17:59
  #523
Medlem
ComplicatedMans avatar
Ingen som hört något nytt om vilka som raidade Rebels klubbhus?
Citera
2013-02-18, 19:40
  #524
Medlem
0-0-0-0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nastansomdinpappa
Lite nyfiken är du från halland??

PM, men nej är inte från Halland!
Citera
2013-02-19, 20:16
  #525
Medlem
Carons avatar
Upp som en sol, ned som en pannkaka!!
Det var snabbt överstökat?



Mvh/Caron.
Citera
2013-02-19, 21:55
  #526
Medlem
illerkids avatar
Är det "tatuerar-Bennie"..isf hade dom besök i sin studio igår.

Har en tråd i Akt. brott som handlar om det,kanske skulle ligga här isf?
Citera
2013-02-19, 22:12
  #527
Medlem
killerboots avatar
Joop
Citera
2013-02-19, 22:34
  #528
Medlem
illerkids avatar
Ok,var tydligen "västfolk" i deras studio och röjde runt igår med basebollträ.

En 28-åring till sjukan..med all sannolikhet hans grabb.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback