Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-02-07, 15:47
  #9181
Medlem
Badoldhogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombruntmagen
Hans debut gjorde han väll i Halmstad tror jag väll.
Han är 87a.
Naturligtvis älskar han den här tråden som den autistiske narcissist han är.

Åh men du han är ju rena ungdomen, pärsk - han har hunnit med en hel del mao, borgar för att han hinner göra en hel del till då om han har hälsan vilket jag hoppas att han har.

Raffa the legend...om du ser det här - KÖR HÅRT och ta kontakt med en förläggare, du skulle bli rik och böckerna skulle snabbt sälja slut, byt bana och slå alla med häpnad, pengarna blir som grädde på moset! ..skrattar bäst som skrattar sist du vet!

Fridens liljor och hela kviddevitten!
__________________
Senast redigerad av Badoldhog 2013-02-07 kl. 15:48. Anledning: Rättat ett sketet stavfel...
2013-02-07, 17:08
  #9182
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bombruntmagen
Hans debut gjorde han väll i Halmstad tror jag väll.

Han är 87a.

Naturligtvis älskar han den här tråden som den autistiske narcissist han är.


Hans personnr är 881231-1655 så där hade du fel men första dommen hade du iallafall rätt på http://minfil.se/rf89Xfaab4/1200-08.pdf
2013-02-07, 17:40
  #9183
Medlem
Chamoniards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badoldhog
Hur många i den åldern har råd o försäkra en T5? sedan är väl hans profilbild helt ovidkommande,
nu känner ju jag honom vilket du inte gör, har sett hnm växa upp sedan han gick o sket på hälarna, det här är en reko kis som kunnat gå gnm eld för sina vänner och det har han gjort, killen ser nåt gott i alla, han har alltid TYVÄR sett mer till andras bästa än sitt eget, vad en sådan kille skulle in i B&W o göra har jag undrat många ggr, men han kom snabbt ur som tur är.

Du kan väl lägga upp en bild på dig här så kan vi berätta vad vi ser?

Åter till Raffa o nu är jag slö, kan säkert leta rätt på detta men frågar snabbt:
Är det någon som vet hur gammal han var när han började sin bana?
Det måste väl ändå finnas fler som honom? - eller är han verkligen så unik?
Har han bemött synpunkterna här någon gång eller låter han alla "slå sig trött" här bara?
(Tror jag måste ta en Raffa semester o läsa ikapp)

Men hur gick snacket bland er i BoW när Raffis blev medlem? Som alla andra måste ni ju ha läst skriverierna på flashback?
2013-02-07, 22:55
  #9184
Medlem
Hur är det med raffa von glappkäft numera? har han överklagat eller har domen vunnit laga kraft?

Någon som sitter på info?



"Övrigt tjafs i tråden är trams, hur fan kan man ens komma på frågan om hur gammal raffa är...då är man idiot, tråden innehåller allt om raffa, tror till och med hans skitränder i kalsongerna är dokumenterade i cm....."
2013-02-08, 09:52
  #9185
Medlem
Badoldhogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chamoniard
Men hur gick snacket bland er i BoW när Raffis blev medlem? Som alla andra måste ni ju ha läst skriverierna på flashback?

Hoj, du refererar till mitt inlägg så därför svarar jag:

JAG är inte medlem i BW och kommer så aldrig att bli, läser man sedan om BW och vilka villkor man kan komma in under så verkar ju kreti o pleti komma in oavsett, åtm som provmedlem sedan är det väl som i alla andra grupperingar kan man tro - man får visa vad man går för o klättra uppåt.

Raffa - det vore kul och läsa o se hans egen version av allt..varför, hur, nuläget, när var han med i vad och vad hände? folk skriver ju spaltmeter om hans framfart men få ggr får vi "höra hans egen röst", jag blir väldigt nyfiken på den mannen, skulle faktiskt vilja möta den här kisen och lyssna på honom och bilda min egen uppfattning tror det skulle vara en ren upplevelse.

Du som kallar mig idiot för att jag frågar hur gammal han är - här kommer en stor kram, du verkar behöva det.

Jag tycker om alla människor - bara olika mycket
__________________
Senast redigerad av Badoldhog 2013-02-08 kl. 09:57.
2013-02-08, 10:15
  #9186
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badoldhog

Du som kallar mig idiot för att jag frågar hur gammal han är - här kommer en stor kram, du verkar behöva det.


varför ska folk svara på dina frågor bara för att du är en idiot som inte orkar läsa igenom tråden eller ens söka lite lätt i den efter den info du vill ha? ska du vara med i en tråd läs då för fan igenom den så du kan delta i diskussionen dickhead
2013-02-08, 12:21
  #9187
Medlem
Avalanchekings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjalle99
varför ska folk svara på dina frågor bara för att du är en idiot som inte orkar läsa igenom tråden eller ens söka lite lätt i den efter den info du vill ha? ska du vara med i en tråd läs då för fan igenom den så du kan delta i diskussionen dickhead

Du brukar vara saklig och korrekt men tjalle, inte kan du begära att alla ska läsa igenom alla trådar som innehåller hundratals, kanske tusentals, sidor för att hitta en uppgift? Gör du det i varje tråd? Jag försöker alltid hänga med men ibland får man erkänna att det är lite knivigt. Rätta mig om jag har fel.
Trevlig helg!
2013-02-08, 12:51
  #9188
Medlem
Littlepaw13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InDrogoVeritas
Ja det är ju svårt att skilja dom åt men det måste ju vara Raffa som är den mest vältränade och allmänt mest deffade
Så jag tror du får rätt gällande Raffa som ny gladiator nästa säsong.

Möjligt artistnamn "Mighty Mongoman" ? Kom gärna med fler alternativa artistnamn

Haha!
Vi har ju alltid klassikern "the raffinator" dock är ju det nästan ett riktigt artistnamn annars skulle jag kunna tänka mig ett mäktigt intro en "stor speakerrröst" ala rumble in the jungle, som ropar ut "THE SNITCH BITCH!".
2013-02-08, 13:04
  #9189
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MIBR
Orkar inte läsa igenom allt, kort sammanfattning tack?

En omöjlig uppgift, och det hade inte heller på långa vägar gjort tråden rättvisa.

Dock har en vänlig eldsjäl gjort http://ganglandraffa.wordpress.com/ som sammanfattar stora delar av fjolåret väldigt bra.

Tyvärr försvann direktlänkarna till många bilder och domar då sidan bytte host men dom finns att hitta i tråden/trådarna (de flesta iaf) och dom är värda att leta efter

Välkommen till ett liv av med många skratt, sömnlösa nätter och försummad hygien!
2013-02-09, 11:15
  #9190
Medlem
den.dryges avatar
Jaha...


Då har vi färska uppgifter på att Raffa hoppat av Outlaws karusellen, för att starta upp....


Edit: Det fetmarkerade kommer väääääldigt intressant att följa
__________________
Senast redigerad av den.dryge 2013-02-09 kl. 11:28.
2013-02-09, 11:22
  #9191
Medlem
AnotherFakeNames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av den.dryge
Jaha...


Då har vi färska uppgifter på att Raffa hoppat av Outlaws karusellen, för att starta upp....



Japp... Då kör vi igen. Trodde nog att informationen om raffis våldsamma förehavanden på anstalt var en förberedelse för något
2013-02-09, 12:04
  #9192
Medlem
AN602s avatar
Gangsterkonungen bjuder på ett nytt "FOTTO".

http://minfil.se/Q8i4aeb1b9/529643_3...98628163_n.jpg

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback