Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-01-31, 19:21
  #349
Medlem
Jag gjorde bort mig på en fest för några år sedan. En polare hade däckat så vi tänkte spela in en våldtäktsscen. Vi drog ner hans byxor och jag runkade i närheten av hans analöppning samtidigt som en annan polare filmade det med mobilen. Jag var dock lite fyllekåt så jag råkade komma på hans röv, det blev jävligt märklig stämning, HAHA!
Citera
2013-11-27, 00:23
  #350
Medlem
hrghs avatar
Satt med brorsan och hans kompis och såg på när de lirade Worms, var väl en 11-12 år. Alla hade en varsin stol med dyna, och som nåt tick satt jag och fipplade med vad jag trodde var baksidan på kompisens dyna. Plötsligt stammar han fram "neeej, sluuuta" med lätt panik i rösten, och när jag vänder mig om ser jag att det är kompisens röv jag suttit och pillat på i några minuter.

Värsta var att han inte verkade tro mig när jag sa att det var ett misstag.
Citera
2013-11-28, 11:24
  #351
Medlem
Weilyns avatar
Skulle, lagom berusad, prova på ett klassiskt böglyft med en kamrat som var lika glad i hatten.

Fick dock inget grepp, utan föll över soffbordet, slog upp fontanellen och fick sy.
Citera
2013-11-28, 12:50
  #352
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fritjofkonkas
En gång när jag umgicks med några vänner var jag så trött, groggy och allmänt borta att jag gick och la mig i första bästa säng för att sova. Väl i sängen upptäckte jag att en polare redan låg där. Jag var för trött för att resa mig, så jag låg kvar. Han lär ha undrat vad fan jag sysslade med som börjar sontanskeda med en likakönad...

HAHAHA "spontanskeda"!!!

Hade fest hemma hos mig för typ tio år sen. Alla hade däckat, förutom jag o en polare. Vi börjar hångla, ganska mycket, jag klämmer lite på hans röv o "sätter" han på diskbänken o fortsätter slaska. Efter ett litet tag börjar det rycka lite i dasen, då inser jag att det kanske är dags att avbryta...
Vad som gör det hela värre är att hans flickvän sitter i soffan och bevittnar det hela, hon SMS:ar dessutom nån annan polare i halv panik o det sprids så klart vidare.

Vakna på bakfyllan o skeda en annan herre är ju inte så ovanligt heller.
Citera
2013-11-28, 14:10
  #353
Medlem
Paarthurnaxs avatar
Eftersom jag är kvinna har jag inget "bögmoment" att dela med mig av. Visst har det hänt att man ibland uppvisat lesbiskt beteende, men som tjej är det ingen som bryr sig eller tycker att det är pinsamt. Oftast skrattar man bara åt det.

Dock kan jag berätta om en händelse som utspelade sig när jag var kring 16. Var tillsammans med en kille. Han, jag och hans kompis (homofobisk kille) hade festat tillsammans och drog hem till mig. Alla var jäkligt fulla och somnade i min säng. Jag vaknar tidigt på morgonen och är jättebakis. Jag går till köket för att dricka lite läsk och äta en skinkbit eller två. När jag återvänder till mitt rum ligger min pojkvän och hans kompis och skedar. Kompisen är den stora skeden och har ett fast grepp om min pojkväns bröst. Lyckas hålla mig för skratt tillräckligt länge för att fota det, innan jag harklar mig och frågar om de behöver glidmedel. De vaknar upp, tittar långsamt på mig, sedan på varandra. Kompisen får panik, hjular nästan ur sängen, rafsar åt sig sina kläder och drar. Jag och min kille skrattade gott åt det, men han raderade ändå bilden. Vekling :P
Citera
2016-11-12, 18:03
  #354
Medlem
Bor i närheten av Strandvägen på Östermalm. På promenad hem från Djurgårdsbron med min sexfixerade kompis så tar han mig plötsligt mellan benen. Jag rycker snabbt bort hans hand. Tydligen hade det stått nån kärring i en port och sett helt vettskrämd ut
Citera
2016-11-15, 18:03
  #355
Medlem
nezzoms avatar
Ojojoj,med stor vånda och skam.
Var på en turistort i Sverige,vart utgång och mkt öl alldeles för mycket.
Hamnade med en kompis i ett tjejgäng
som skulle åka taxi till en fest
Vi hakade på och trevligt var det.
På småtimmarna sitter en kille och jag i soffan i vardagsrummet. De flesta har dragit vidare eller hem.
Jag är väldigt full och minns bara ögonblicksvis,sådär när man är riktigt packad.
Kvicknar till av att vi hånglar,jag avbryter och kmr ihåg att jag sluddrar,men jag är ju inte gay,tror att han ser ganska förvånad ut.Kvicknar till lite mer.
Vinglar ut ur huset,konstaterar att det är möjligt att gå tbx till boendet.
Faan kändes konstigt flera veckor efterråt.
Men jaja ingen större skada skedd 😨
__________________
Senast redigerad av nezzom 2016-11-15 kl. 18:08.
Citera
2016-11-15, 18:09
  #356
Medlem
nezzoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perfecthairline
Jag gjorde bort mig på en fest för några år sedan. En polare hade däckat så vi tänkte spela in en våldtäktsscen. Vi drog ner hans byxor och jag runkade i närheten av hans analöppning samtidigt som en annan polare filmade det med mobilen. Jag var dock lite fyllekåt så jag råkade komma på hans röv, det blev jävligt märklig stämning, HAHA!
Hahaha lite värre än mig då!.
Citera
2016-11-23, 13:30
  #357
Medlem
Scarface92s avatar
Det obehagligaste fikusögonblicket jag har varit med om var när jag och min polare var ute och drack öl på en lokal bar nära där jag bor. Detta utspelade sig på en onsdag och jag behövde gå upp tidigt till arbetet dagen därpå.

Anyway, jag och Conny (som vi kan kalla polaren min) satt på lokalbaren och drack öl som om det inte fanns någon morgondag. Runt 22.00 började Conny snacka med en karl på omkring 40 bast (fikusen) som satt själv vid ett bord bredvid oss. Det slutade med att fikusen satt med oss och började inmundiga diverse ölverk.

När jag runt 23.30 sa att jag skulle dra hem och slagga så insisterade Conny att fikusen skulle följa med mig hem, Conny sa att fikusen kunde slagga på golvet.

Sagt och gjort så drog vi hem till mig, jag gick och la mig i min säng och somnade direkt. Conny och fikusen var vakna ett tag till och drack öl.

Någon gång under natten så hade fikusen gått och lagt sig i min säng när jag låg däckad (trots att jag hade bäddat åt han på golvet i vardagsrummet). Jag minns att jag halvt vaknade till när jag kände en hand i min nedre region. Jag föste bort handen och fortsatte sova. På morgonen vaknade jag upp av att han ägnade sig åt att ta på mina bröstvårtor. Då jag var nykter nog att inse vad som hänt så rusade jag upp ur sängen och "våldtäktsduschade" (som någon annan skrev i tråden), klä på mig och dra jobbet.

Det som gör händelsen extra obehaglig är att fikusen var runt 40 bast jämfört med mig som är 24.
Citera
2016-11-23, 13:33
  #358
Medlem
Ghastens avatar
När man kollar in en tjejshäck och hennes fina långa hår och hon vänder sej om och är en han.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback