Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-01-29, 14:03
  #9061
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Personal och kunder sitter inne med de små pusselbitarna som behövs för att lägga Raffas pussel.

Man ska inte underskatta de små bitar som man kan snappa upp , många bäckar blir till flod.
När tror du att du är klar med din research..
Förstår det kan ta tid, för du verkar vara grundlig i ditt arbete..
2013-01-29, 14:16
  #9062
Medlem
EnLitenSvamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Personal och kunder sitter inne med de små pusselbitarna som behövs för att lägga Raffas pussel.

Man ska inte underskatta de små bitar som man kan snappa upp , många bäckar blir till flod.

Ja de lär vara små pusselbitar om det inte är så att personalen umgås med honom privat.

(det fetmarkerade)

Det där kom du på själv va?

Dessutom så ifrågasätter jag din trovärdighet iom att du vägrar lägga upp bilder som styrker dina upptåg.
2013-01-29, 17:04
  #9063
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenSvamp
Ja de lär vara små pusselbitar om det inte är så att personalen umgås med honom privat.

(det fetmarkerade)

Det där kom du på själv va?

Dessutom så ifrågasätter jag din trovärdighet iom att du vägrar lägga upp bilder som styrker dina upptåg.

Och för att förtydliga, vi skeptiker nöjer oss inte med en bild, på Bullerbyn. Ett kvitto, från en butik och en dagstidning med Vimmerby i bakgrunden är det minsta, du bör du ha på fotot. Eller är din värd fylld av fantasier av att vara Moder Theresa, Mullenö
2013-01-29, 17:05
  #9064
Medlem
ja bor i vimmerby o sett den där byfånen så gott som varje dag ja förstår inte att någon idiot tror att det går att få någon ordning på honom nej han har ställt till med tillräckligt öga för öga tand för tand är nog det enda som gäller för honom
2013-01-29, 17:11
  #9065
Medlem
när ska ni sluta mata trollet? För helvete hans enda uppgift i tråden är att få den stängd och han har snart lyckats.

Håll er till ämnet, dvs raffa.

Raffa sitter häktad tills dom vunnit laga kraft, sen ska han skaka galler ett tag, så har ni något om hans kumpan ante vore det bra, klarar han sig solo i pippiland eller sitter han mest hemma numera ?
2013-01-29, 17:11
  #9066
Medlem
Littlepaw13s avatar
Karln har ju laptop= innbyggd webcam.
Sånu fixade vi det också.


Ryktades i OMC-tråden att Europa var trötta på Sverige. Om OMC försvinner eller bara bestämmer sig för en rensning i leden tror ni det bli gand igen? Eller hakar han på Jontes rysska elitförband?
2013-01-29, 17:52
  #9067
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aXXa
HAHAHA!! väx upp lite innan du skall påstå att du dragit ett mord, (på ett flertal slutna anstalter)

att du la till riksanstalter visar bara vilken fjant du är.


Du missade kanske vad mitt inlägg i huvudsak handlade om!?
Att det ENDA sättet att få in papper på folk är via advokatpost!
Du är väl knappast värd att bemöta med ett svar, men jag ska förklara för dig, du mindre rutinerad datapajas!
Började på Mariefred. Där nitade jag en turk som skjutit sin finska kärring framför deras dotter. Stryk fick han mest pga att han rakat allt kukhår å lät det ligga i duschen å ville inte ta upp det. Då blev det knall till Norrköping. Därirfån kördes jag till Kumla. Därefter blev det Tidaholm. Jag är ju stockholmare å ville ha besök, så jag sökte mig till Norrtälje å kom oxå dit. Då jag var ordförande i förtroenderådet där så var dirren nojjig för att jag skulle göra som dom gjort på Tidaholm(eldat upp verkstaden) plus att jag höll i all större införsel av allt utom varor å en golbög vattnade i mig,då knallades jag till Hall.
Det blir 6 olika slutna riksanstalter, det är väl ett flertal slutna riksanstalter, tycker du inte det!!? Det är väl dom flesta rent av. Bara Malmö å Härnösand som jag inte gjorde alltså. Skogome är ju för sexförbrytare så den räknar jag inte. Saltvik el vad den heter i typ sala var under byggnd så den kunde jag inte komma till!
Man flyttar oxå runt folk för att det inte ska bli för tajta kontallationer. Man flyttas oxå( antingen på egen begäran el på tvång) för att man ska få miljöombyte. Dom vill inte att man ska bli allt för ingrottad, för då kan man explodera å DET vil inte personal å dirre vara med om. Går man för länge på samma anstalt så lär man känna plitarna å det vill dom inte heller.
Har du nu lärt dig något nu?
__________________
Senast redigerad av nvk 2013-01-29 kl. 17:58.
2013-01-29, 18:03
  #9068
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjalle99
när ska ni sluta mata trollet? För helvete hans enda uppgift i tråden är att få den stängd och han har snart lyckats.

Håll er till ämnet, dvs raffa.

Raffa sitter häktad tills dom vunnit laga kraft, sen ska han skaka galler ett tag, så har ni något om hans kumpan ante vore det bra, klarar han sig solo i pippiland eller sitter han mest hemma numera ?

Kan bara hålla med dej Tjalle. Ante skulle jag tro knappt vågar sticka näsan utanför dörren när hans husse är borta. Vad gäller resten av Gand så är dom nog borta och utspridda för vinden förutom David Lantz som sliter och stönar över att han inte är välkommen in i Svart vitt igen...kanske tror han det ska funka och komma in i Raffas chapter sen?

Men det kommer nog bli lite smådött i tråden speciellt om man nu är smart och sätter en viss herre på ignore, det gäller ju att föra tråden vidare med verkliga saker eller realistiska spikulationer...
2013-01-29, 19:22
  #9069
Medlem
Chamoniards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vimmerby
ja bor i vimmerby o sett den där byfånen så gott som varje dag ja förstår inte att någon idiot tror att det går att få någon ordning på honom nej han har ställt till med tillräckligt öga för öga tand för tand är nog det enda som gäller för honom

Men kom igen. Ut med det! Allt du vet är av interesse för oss entusiaster.

Centrala frågor
1. Känner du Ante? Luktar han alltid kiss eller var kisset i bilen bara en olyckshändelse?
2. Är Ralf känd i Vimmerby? Läser folk i Vimmerby den här tråden?
2013-01-29, 19:47
  #9070
Medlem
Fick nyss veta att raffa ska gifta sig om två veckor på häktet han ansökte om det och fick godkäntdet är häktes prästen som skaviga dom.
Han har haft en hel del besök av olika kvinnor så svårt att säga vem det är.
Vet iaf att han haft besök av en kvinna med två barn hon har haft med sig dom under
besöken med.
Kanske är det denna kvinna han skagifta sig med?
2013-01-29, 19:48
  #9071
Medlem
EnLitenSvamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magiccorp
Fick nyss veta att raffa ska gifta sig om två veckor på häktet han ansökte om det och fick godkäntdet är häktes prästen som skaviga dom.
Han har haft en hel del besök av olika kvinnor så svårt att säga vem det är.
Vet iaf att han haft besök av en kvinna med två barn hon har haft med sig dom under
besöken med.
Kanske är det denna kvinna han skagifta sig med?

Måste vara jättekul att få Raffa som styvpappa!!
2013-01-29, 19:50
  #9072
Medlem
DDboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magiccorp
Fick nyss veta att raffa ska gifta sig om två veckor på häktet han ansökte om det och fick godkäntdet är häktes prästen som skaviga dom.
Han har haft en hel del besök av olika kvinnor så svårt att säga vem det är.
Vet iaf att han haft besök av en kvinna med två barn hon har haft med sig dom under
besöken med.
Kanske är det denna kvinna han skagifta sig med?
Mina pengar ligget på Hanna.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback