Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-11-28, 21:21
  #73
Medlem
Fred Friendlys avatar
Hon inger respekt? Hon klarar inte av att få ihop Expo-killens metafor (tyder på ganska lågt intellekt), och är uppenbart lost in space när hon ska besvara metaforen. Hon känner inte till Almqvists motion och försöker med härskarteknik (om än kasst försök) tala bort den, men blir tillrättavisad av Belinda och förbiser den. Åh, ni är för härliga, era tendentiösa sopor. Ska se vidare och hitta ytterligare fel. . .
BORSTA TÄNDERNA WIGH!
2013-01-03, 15:12
  #74
Medlem
Roland.Gs avatar
Hur bra eller dåligt hon var i Debatt har inget med ämnet att göra. Här diskuteras främst giftermål mot pengar och andra underliga sammanhang som Hanna Wigh har varit inblandad i.

"Vad kan vi gräva upp om Hanna Wigh Mazeitaviciene (SD)"

Citat:
Ursprungligen postat av darknessss90
vet vem hon Hanna är o hela hennes familj och kan även säga att de är inte så särskilt omtyckta, iaf inte här i närheten. hennes styvfarsa har konkat flera bilfirmaföretag pga skattefuffens, bla, osv

så till ämnet,
kan bekräfta mycket som har sagt här att de stämmer. Vad gäller hennes personlighet, giftermålet mm.
Min uppfattning om Hanna är den att hon är en hård människa med tuff attityd som vill synas.

Hanna var från början centerpartist, sen innan valet 2010 nångång började hon då att sympatisera med SD.

Har du deltagit på bröllopet som hölls sommaren 2005 eller är det något som du hört på ryktesvägar? Jag letar så klart efter folk som kan backa mina påståenden.

Berätta gärna mer om du kan och vågar.
2013-01-03, 17:12
  #75
Medlem
TommyTurbos avatar
Hon verkar trevlig, smart och påläst! Och snygg.
2013-01-03, 22:18
  #76
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Hon går alltså under namnet Hanna Wigh Mazeitaviciene. Namnet Mazeitaviciene har en distinkt litauisk klang.

Jag har ingen aning om det du skriver är med sanningen överensstämmande eller inte - om det skulle vara sant är det naturligtvis graverande för SD. Omständigheterna kring giftermålet bör under alla omständigheter klarläggas, när nu ämnet kommit upp: är det du skriver inte sant är allt frid och fröjd.
Är det sant ska Hanna Wigh Mazeitaviciene inte försöka dölja de verkliga omständigheterna - äktenskap är en allvarlig sak, som kräver total ärlighet: gifter man sig för pengar med en utländsk skumraskfigur ska man inte posera som talesman för ett påstått nationalistiskt-konservativt parti som strävar efter upprättandet av ett sundare samhälle.

Vad är din teori: fick Hanna de pengar hon utlovats av litauern? Är de "gifta på riktigt"? Förverkligades flera andra "giftermål för pengar" i Hannas vänkrets? Hur många, och var männen av samma etnicitet?

Jag har ju i Flashbacktrådar sett att Hanna Wigh Mazeitaviciene och andra SD-kvinnor utsatts för motbjudande hot under de senaste månaderna - man får hoppas att de som är ansvariga för dödshot och liknande skit tas av polisen.

http://galaxybloggen.blogspot.com/20...rnsmamman.html
Litauen är medlem i EU så varför behöver de gifta sig med en svensk för att få stanna
__________________
Senast redigerad av Sonnenwende 2013-01-03 kl. 22:48.
2013-01-04, 03:12
  #77
Medlem
Roland.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Litauen är medlem i EU så varför behöver de gifta sig med en svensk för att få stanna

Nu var det ju inte Hannas man det handlade om, utan någon han kände som behövde gifta sig för att få stanna i Sverige. Hanna Wigh var dock i alla högsta grad inblandad, då det var hon som kände och drog in kvinnan som han skulle "gifta" sig med.

Jag känner den kvinnan, hon skulle fått flera tusen kronor för vigseln, dock blev hon nått så in i helvetes lurad och fick runt en tusing för besväret, kanske mindre t.o.m. Det var längesedan och jag minns inte allt från soppan.

None the less så var det fan inte lagligt.
2013-02-12, 01:26
  #78
Medlem
Roland.Gs avatar
Har ni inget diskussionsunderlag att komma med så tycker jag att det är totalt onödigt att skriva något i denna tråden.

Det känns överflödigt, tomt och ogenomtänkt i min mening. Var schyssta och respektera detta.
2013-03-26, 19:06
  #79
Medlem
Jag vill varken bidra till nätmobbing eller utseendefixering men hur ser hon ut i dagens upplaga av gp egentligen? Vad har hänt med henne? Hon var ju skitsnygg förut.
2013-07-18, 10:00
  #80
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roland.G
Jag förstår om du är upprörd, Jennie. Det har du rätt till men du kan inte styra vad folk skriver.. det går bara inte. Jag har även svårt att få ut något av din text, du borde ha samlat dig och tänkt efter lite innan du "skrev av dig".

MVH, P13 killen.
Det är svårt att få ut det som du vill antyda i denna tråd med. Samla dina fakta via enkla telefonsamtal eller konkret fakta. Att du gör detta mot Hanna Wigh är bara ett bevis på hur fel du har. I alla frågor.
2013-07-18, 10:38
  #81
Medlem
MoogBeats avatar
Vad har hänt med hennes tänder? Var de inte kritvita förut, eller är detta sanningen utanför photoshop?

http://blogg.svt.se/debatt/files/HannaWigh720.jpg
2013-07-18, 10:55
  #82
Medlem
nedboys avatar
Från topicinlägget:
Citat:
Ursprungligen postat av Roland.G
Jag har starka källor på att Hanna Wigh Mazeitaviciene gift sig mot betalning med utländsk man (självklart för att mannen ska få stanna i Sverige).
[...]

Topic öppnar för att det gäller att smutskasta Hanna för att mot betalning smuggla in en utländsk man. Någon gör utfallet att det låter löjligt då det handlar om en EU-medborgare. Därmed borde tråden åka i papperskorgen då det är uppenbart att hela topic var påhitt.

Men då vänder du det:

Citat:
Ursprungligen postat av Roland.G
Nu var det ju inte Hannas man det handlade om, utan någon han kände som behövde gifta sig för att få stanna i Sverige. Hanna Wigh var dock i alla högsta grad inblandad, då det var hon som kände och drog in kvinnan som han skulle "gifta" sig med.

Jag känner den kvinnan, hon skulle fått flera tusen kronor för vigseln, dock blev hon nått så in i helvetes lurad och fick runt en tusing för besväret, kanske mindre t.o.m. Det var längesedan och jag minns inte allt från soppan.

None the less så var det fan inte lagligt.

...och här så handlar det helt plötsligt inte om Hanna och hennes man? Nu handlar det om en tjej som du påstår ska ha gift sig för 10-15 000 kr (enligt ett av dina tidigare inlägg). Vem fan gör det för 10 000 kr? Vidare så påstår du att du är vän (känner) med tjejen i fråga och du vet mycket. Du vet att hon blev blåst och att hon har fått pengar, dock inte hur mycket. Bröllopsgåva? Finansieringshjälp för bröllop? Inget som slår dig?

Det enda jag kan få ut av det här är att Hanna har gift sig med en EU-medborgare. Enligt dig så ska hon ha fått pengar. Hennes kompis har gift sig med en ryss (?) och ska blivit lovad pengar som hon blev blåst på. Efter vigseln så ska de båda tu ha gått åt varsitt håll.

Vem är denna tjej som hela tråden numera handlar om? Hon som får stå som något slags bevis för smutskastning av Hanna, en politiker.

Sverigedemokraterna hittar på så jävla mycket dumt och har åsikter som åsnor. Kan du inte bara som alla andra rida på det? Att flashback låter trådar som denna leva sänker värdet och trovärdheten på hela sajten. Det är synd!


Men som sagt, har du någonting som backar det du säger? Någonting av värde, som faktiskt visar att det du säger inte bara är påhitt?
2013-07-21, 21:52
  #83
Medlem
Hecate72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roland.G
Jag har starka källor på att Hanna Wigh Mazeitaviciene gift sig mot betalning med utländsk man (självklart för att mannen ska få stanna i Sverige).
Det anordnades även giftermål i hennes krets där "vänner" till Hannas man erbjöd större summor pengar till kvinnor mot giftermål i gengäld, pengarna betalades så klart enbart delvis eller aldrig ut.
Jag har nämligen en nära vän som nämligen var med på en av dessa tillställningar och var vittne till spektaklet.

Nå vad är detta för representant för SD i Västergötland, som illegalt har tagit in en "utlänning" till Sverige mot betalning?? Att Hennes man körde rattfull, var jävligt bråkig och påstods ingå i någon form av maffia bör kanske nämnas också.


Vad vet vi om den här lurendrejaren; Hanna Wigh?


//Roland.G

edit: stavning
Bryr mig egentligen inte om ämnet men vill påtala något som för mig är uppenbart: efternamnet Mazeitaviciene pekar på att kvinnan (vem hon nu är, jag reagerade enbart på rubriken) är gift med en litauer som bär efternamnet Mazeitavicius. I Litauen böjer man efternamn på kvinnor vilket låter en förstå om hon är gift eller inte. Till exempel hans ogifta dotter skulle hela Mazeiviciute... Med detta sagt vill jag påpeka att "utlänningen" är en EU medborgare som behöver inte gifta sig för att få stanna i Sverige.
Vidare är det inte alls konstigt att någon från SD är gift med en litauer, det kryllar av naziavskum där.
2013-07-23, 00:52
  #84
Medlem
har legat med Hanna ett par ggr,

hon har en alldelles underbar liten tight streckslida,

och har fått ta henne i pruttan vid minst två tillfällen, mm kåt kvinna det där,

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback