Citat:
Ursprungligen postat av Kaninmannen
Skulle du uppskatta om någon annan än du själv ägnade sig åt dina fötter? Skulle du bli upphetsad av att någon kysste dem t ex?
För ett par veckor sen träffade jag min relativt nya kk, vi hade sex i några timmar och som vanligt var det extremt tillfredsställande.
Det som var annorlunda var hur vi började.....
Jag la mig naken på sängen men istället för att göra mig sällskap så ställde han sig längst ner vid sängkanten, sjönk ner på knä, tittade mig i ögonen och sen tog han båda mina fötter mjukt i sina händer och det pirrade genast till i mig av förväntan....
Han började sen placera lätta kyssar på min fotrygg och sen gick han vidare genom att kyssa och slicka mina fotvalv, suga in mina tår en och en i munnen medan han samtidigt lekte med tungan och...herredjävlar så skönt det var!!
Hans sugande mun och virvlande tunga gjorde mig vrålkåt!!
Det var extremt erotiskt och det kändes som om heta pilar av njutning gick mellan mina fötter min klitta och min hjärna!
Jag låg länge och vred mig av lusta och det var plågsamt njutbart samtidigt som det nästan kändes som om jag skulle få en orgasm....
Han njöt nog lika mycket som jag och till slut var jag så kåt att jag inte stod ut längre så jag bad honom att göra mig sällskap i sängen och han placerade sig snabbt mellan mina lår och jag styrde genast in hans kuk i mitt längtande våta inre....
Jag har en del erfarenhet av smek och lek med mina fötter sen tidigare men jag har konstigt nog alltid varit lite blyg när det kommer till mina fötter.
Jag har helt enkelt haft svårt för att be någon kk smeka och kyssa mina fötter!
Tanken på att jag nu har en älskare som vet vilken reaktion han skapar hos mig när han smeker mina fötter är väldigt positiv och jag ser fram emot fler extremt sköna tillfällen av njutning....