Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-10-18, 11:55
  #6049
Medlem
detaljerdetaljers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eliten987
Men det jag menar är att alla skriver att han går på sossbidrag och det lär ju inte räcka till de resterna och allt annat han håller på med! Ett sånt bidrag räcker ju knappt till bajspapper! Som sagt jag har hört att han har en hel del pengar men vem vet jag kanske ha fel! Har tyvärr aldrig själv snackat med Raffa men skulle mer än gärna göra det! Men vi har en gemensam vän som berättat en hel del som jag inte vill ta här.

Förnekar du att Raffa går/gått på socialbidrag? Är det (enligt din uppfattning) ett plus eller ett minus för hans kriminella identitet att han måste kamma socialbidrag för att klara sin runt sin brottsliga bana, eller tycker du likt många här att det är ironiskt att han måste stödja sig på samhället han påstår sig stå över/utanför?
2012-10-18, 12:12
  #6050
Medlem
morbrostewarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av detaljerdetaljer
det är ironiskt att han måste stödja sig på samhället han påstår sig stå över/utanför?

Detta är ytterst intressant, och väldigt relevant. Vad lever storpojkarna av... OM nu kriminaliteten kanske inte riktigt är deras grej...
2012-10-18, 12:52
  #6051
Medlem
Flinta82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norre24
Vet inte om jag missat något, men vad tjänar Gayland pengar på?

Säljer de droger? Säljer Raffa sin kropp?

Jävligt tråkigt att jag har en sifferkombo på mitt nick

/N

Citat:
Ursprungligen postat av morbrostewart
Detta är ytterst intressant, och väldigt relevant. Vad lever storpojkarna av... OM nu kriminaliteten kanske inte riktigt är deras grej...

Kan sätta min högra stortå på att dom inte tjänar några pengar alls genom sin påstådda kriminalitet. Det är väl som tidigare nämnts på sin höjd skadestånd från misshandelsdomar o.s.v. som är det närmaste man kan komma en kombination av brott och pengar när det gäller Gayland.

Och självklart har dom ju ingen "klubbkassa" eller så. Inte direkt som MC-gängen som har råd att ha eget klubbhus. Dock vill dom ju ge sken av detta, men den myten slogs hål på tidigare i tråden, och är väl ungefär lika sant som Grand Hotel och att käka på stängda restauranger.
2012-10-18, 12:59
  #6052
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DallasSkulls
När du kommer på det kan du maila det till Info@ganglandworld.com jag tror det skulle uppskattas.

Till er som inte tror han drar in stålar:

Klart Raffa gör pengar, han drar ju in 500:- per månad och per support samt 1500:-x2 på David WC President och Ante General som är fullvärdig. Till detta kan ni lägga på soc bidrag och Antes sponsring av dator då vi vet att han utnyttjar Generalen för det...sist men inte minst alla golningar som resulterar i skadestånd, dock jämnar dom i princip ut sej då Skitsockan själv åläggs betala diverse skadestånd.
Inte att förglömma Jonte betalar ju för hemsidan samt liter böter här och där som Joel på Tokudden som fick krypa till korset och slänga upp 4 kalla.

Citat:
Ursprungligen postat av Flinta82
Kan sätta min högra stortå på att dom inte tjänar några pengar alls genom sin påstådda kriminalitet. Det är väl som tidigare nämnts på sin höjd skadestånd från misshandelsdomar o.s.v. som är det närmaste man kan komma en kombination av brott och pengar när det gäller Gayland.

Och självklart har dom ju ingen "klubbkassa" eller så. Inte direkt som MC-gängen som har råd att ha eget klubbhus. Dock vill dom ju ge sken av detta, men den myten slogs hål på tidigare i tråden, och är väl ungefär lika sant som Grand Hotel och att käka på stängda restauranger.


Om du tittar på mitt ovanstående inlägg så ser du vad jag tror Raffa drar in sin förmögenhet på...

Edit: Jag kan inte gå in på mer detaljerat men jag har på något sätt hört när Raffa snackade med en presumtiv supporter/ hangaround som han kallade det innan. Där säger Raffa om månads betalningar. Så om han har några på support så får dom slänga upp en femhundring ur veckopengen.
__________________
Senast redigerad av DallasSkulls 2012-10-18 kl. 13:02.
2012-10-18, 13:09
  #6053
Avstängd
TT Boys avatar
Det har varit väldigt tyst om förtidspensionerade fläshögen Ante det sista.
Han han insett att gaggland bara existerar på internet?
2012-10-18, 13:28
  #6054
Medlem
Flinta82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DallasSkulls
Om du tittar på mitt ovanstående inlägg så ser du vad jag tror Raffa drar in sin förmögenhet på...

Edit: Jag kan inte gå in på mer detaljerat men jag har på något sätt hört när Raffa snackade med en presumtiv supporter/ hangaround som han kallade det innan. Där säger Raffa om månads betalningar. Så om han har några på support så får dom slänga upp en femhundring ur veckopengen.

Jaja, men det är ju inget nytt att skadestånden trillar in med jämna mellanrum. Fast faktum kvarstår; Det finns inga som helst tecken på en inkomst genererad av kriminalitet i Raffas liv. Och det finns inga som helst tecken på att han skulle ha gott om stålar, eller att denna gruppering skulle ha det gott ställt.

Inga fancy klubbhus, inte ens tillräckligt med jackor till alla. Inga fina bilar (han har väl inte ens körkort?), inga flashiga kläder, inga dyra krognotor, inga resor till exotiska platser.

Kort och gott: Ingenting som annars brukar vara synonymt med "framgångsrika" gangsters.
2012-10-18, 13:39
  #6055
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flinta82
Jaja, men det är ju inget nytt att skadestånden trillar in med jämna mellanrum. Fast faktum kvarstår; Det finns inga som helst tecken på en inkomst genererad av kriminalitet i Raffas liv. Och det finns inga som helst tecken på att han skulle ha gott om stålar, eller att denna gruppering skulle ha det gott ställt.

Inga fancy klubbhus, inte ens tillräckligt med jackor till alla. Inga fina bilar (han har väl inte ens körkort?), inga flashiga kläder, inga dyra krognotor, inga resor till exotiska platser.

Kort och gott: Ingenting som annars brukar vara synonymt med "framgångsrika" gangsters.


Du har absolut rätt och ingen riktig gangster kan väl skryta med att han köper dåligt röka för en femhundring som senaste supportern betalade in.

Nej det är helt uppenbart att Raffa inte drar in några stålar och det faktum att han är skyldig folk några hundringar hit och dit visar ju bara vilken jävla luffare han är.

Vad gäller körkort så har han en del olovligkörning som alltid slutar i en krock med något fast föremål. Däremot tror jag att hans snack om vapenköp, resor hit och dit och dessa grymma fester är ett sätt för honom att försöka lura fjortisar att han är grov, jag menar vem med lite självkänsla skulle ha ett hundkoppel/ kedja runt halsen?

Nä vi är helt överrens om att Raffa bara är en fattig luffare med samma skitiga kläder på alla FOTTO....
2012-10-18, 13:56
  #6056
Medlem
Svar: 6 060

Visningar: 1 653 102

506 sidor,

Okej, detta säger sitt? varför lägger ner folk tid och energi på Gangland i största aspect Raffa. Varför? hade han varit sådan misslyckad idiot då hade inte folk lagt ner varken tid eller Energi på att äns skriva om Gangland. Har inte orkar gå igenom hela tråden men varit inne lite då och då och hållt koll på Gangland sedan dom startade upp i Sverige är själv från Balticum länderna och kan bekräfta att Gangland finns internationelt om ni tror på det eller inte bryr jag mig inte om.

Ställ er följande frågor

1. Vad är hans syfte med att skapa så mycket hat och ilska hos folk?
2. Vad är hans syfte med att folk ska böna och be efter information om Gangland Sweden?
3. Varför enligt hans egna utryck ''Skrattar han åt när folk trampar i träsket''
4. Varför varför i helvete om ni är så jävla smarta ger ni han det han precis vill ha?
5. Är det bara jag som kan se vad som pågår?
6. Trollar han? Absolut inte
7. Varför följer ni varje fotsteg han tar?
8. Varför följer ni varje blogg inlägg?
9. Ni sitter som fråge tecken och undrar vad som pågår
10. Varför Hänger ni inte med i svängarna?
11. Varje gång någon talar för Raffas eller Ganglands vinning är dom antingen Raffa eller medlemmar i Gangland
12. Tänk om det finns folk som ser det jag ser? vet det jag vet? förstår det som sker?

Nu har ni fått något att tänka på en stund

Gangland sysslar inte med droger Nej, men doping däremot jajamen där har du deras jackpott. Vapen som transporteras från balticum till Sverige och säljes till väldigt noga utvalda personer där har du även något,även tro det eller ej beskyddar verksamhet och en hel del misshandlar och saker allmänheten inte verkar veta om för det stannar inom dom kretsar som det berör.

Över till hur Raffa har sin inkomst han e Svetsare och har svets utbildning och han jobbar svart bland annat utöver det har han medlems avgifter med mera även ärvt en hel del pengar varför Raffa springer på Soc? enkelt han är vilkorligt frigiven och i hans övervakning ingår det att lämna urin prov.

Är Gangland på väg upp? ja enligt uppgifter från inre kretsar så vet dom vad dom gör dom gör det väldigt bra Raffa är väldigt högutbildad och kommer från en välutbildad familj och han är väldigt smart gick ut Grundskola med bara MVG även gymnasiet. det roliga är att ni verkar infinna er i något så kallat ''Delerium'' där Raffa har satt er han ser det ni vill att han ska se nu får reda på det han vill att ni ska få reda på, men han pekar er åt hel fel rikting och det är nästan skratt retande att ni går på det.

Diagnoser på honom eventuelt?

Psykopati?
Narcisist?

Vilken kriminell har inte dom diagnoserna? jo dom flesta annars hade man inte orkar hålla på med det man gör, och det borde dom flesta hålla med om en vanlig Svensson med alla andra förutsättninger väljer inte detta liv exempelvis andra har gjort.

Han blev riks känd över ett par månader hur? han leker med er som små dockor och ni är med i hans puppetshow. All PR negativ eller positiv är bara bra för Gangland för finns inte särskilt många som inte vet vad det är nu mera detta nätverk har expanderat så kraftigt på så kort tid pga att dom vet precis vad som pysslar med.

Lek med tanken..

Ni vet inte hur många dom är?
Vilka Presidenter som är vilka vem som gör vad eller vad dom heter?
tänk om.. namnen på dom stämmer inte eller det kanske dom gör?
bilderna kanske e fake kanske inte?

Kan med 100% säkerhet säga att Gangland har cirka 80 medlemmar i Sverige och dom finns i dom städerna det påstås andra väljer att synas andra vill flyga under radarn och inte synas medialt eller dyka upp hos polisen?

Ni kan inte säga att hela detta styrs av 3-4 personer detta är bara ren idioti att äns tro det

Ganglands Ledning i Sverige

Kända medlemmar:

1. Raffa Pancamo (President)
2. David Lantz ( Vice President)
3. Generaler ??? (Avdelnings Ansvariga)
4. Fullvärdiga (??)
5. Prospects (Ivan,Danne,Markus,Ante)
6. Supporters (en hel del som jag inte kommer outa men som jag har nämnet på)

(GL Army)

Övrigt

(Webb designers)
(Mail Ansvarig)
(Rekryterings Ansvarig)
(Hemsida ansvarig)
(Blogg Ansvarig)


Vilka är Presidenter i Balticum? ja det är en helt annan femma, Raffa har koll på Scandinavien och han delar inte med sig om den informationen.

Det sker en hel del saker bakom kulliserna mina damer och herrar och så är fallet, ni ser det ni ska se hör det ni ska se, ni får spekulera och smutkasta han skrattar antagligen åt det då det är hans plan som man kan klura ut på mindre än 5 min.


Raffa skapar obalans och provicerar folk till höger och vänster, Varför?

Gällande East Coast Riders Mc och krog bråket så hade denna Pierre en East Coast Riders Mc väst på sig vilket är känt från folk från Småland East Coast Riders Mc vet om detta men dom gör inte ett skit åt det. Pierre leker gangster och provicerar Raffa och gråter ut hos polisen och lägger ner Neckbenders MC, Raggar klubbar förklarar krig mot Gangland vad händer? Inget...

Varför? gällande BCG 51 blev dom överkörda av ett få ur GL Army dom behövdes piskas på lite och det fick dom vem kom till deras uppbackning dessa äldre Albaner kom inte? Varför? hmm
måste ju finnas en anledning till det.

Sedan diskuteras det hotell liknande med mera, Jo det är så här Raffa är väldigt känd när det gäller att cheka in på hotell med sin ledning och dra ditt lite tjejer och flasha lite och ha lite skoj för att koppla av hur ofta han gör det vet inte men det händer.

Sedan att ni diskuterar Raffa hans flickvänner,Ex flickvänner, seriöst? att hans EX tar sig tiden att gå in och skriva om honom varför? jo klart dom blir snea när han kastar bort dom. Ja självklart säger man då han har liten kuk hihihi men Varför är det Raffa som dumpar sina brudar inte tvärt om? hurvida stor kuk Raffa har eller inte har intresserar mig inte då tråden ligger under Organiserad brottslighet inte Sex

Gällande Sussi och Marockanen, tror ni han orkar lägga ner energi på Sussi? eller på Marockanen? Nej hade han velat göra något hade han gjort det. Varför gör han inte något? han BRYR SIG INTE
det är kännt att Raffa ofta får det han pekar på och tar det han vill ha gällande tjejer okej white trash brudar eller inte, men han gillar att sätta på dom och dom verkar gilla det med. Han har olika brudar som åker från olika ställen till honom på återkommande besök Varför? ja det finns väll en anledning till det med. Så mycket fitta han får ska han skatta sig jävligt lycklig enligt mig.

Sedan diskuteras det hur många barn han har på G eller vilka som e gravida?

Hanna Karlehall gravid med Raffas barn?
Sussi gravid med Raffas barn?

Raffa har redan 2 barn som jag inte tänker outa med en dam från södra Sverige.

Roliga är att folk skriker efter Raffas uppmärksamhet, och ännu roligare dom e väldigt nyfikna på Gangland eller som ni lustig kurrar kallar det mycket kreativt! ''Gayland'' ''Gandland'' hihi så jävla grymt altså!


Nu kan ni fråga er..

Hur vet jag detta?
Vem är jag? (självklart måste jag vara Raffa!!!!! eller någon från Gangland ironi till dom pantade idioterna som inte förstår)

Krossar ni Gangland genom att ''internet kriga och smutkasta? Nej'' ni ger Raffa och Gangland PR ni ger dom ett namn och gör att media och allmänheten får reda på det. Bra jobbat! för detta är exakt vad Raffa vill skulle han komma in på eran begäran och visa er saker ni vill se? för ni ska få bekräftat vad dom gör eller att dom finns? eller berätta om deras aktiviteter? Nej tvekar på det ganska starkt.

Är Gangland störst bäst och vackrast? Nej det säger jag inte, men ni underskattar honom och ser inte vad han håller på med och det är väldigt frustrerande roliga är att den jag anser förstår allt detta är c23 då han driver med er och visar bara hur idiotiska ni är och tro mig ni är och förblir idioter

Sedan sist men inte minst Gangland's vapen arsenal kan jag garantera att dom har det som behövs när det smäller till ordentligt men dom anser väll att dom sätter mera skräk i folk med motorsågar och yxor och knivar dom gillar hand to hand combat, men skulle det behövas så kommer dom inte tveka att köra en all in och börja skjuta hej vilt runt omkring sig.

Raffas fokus ligger väll på att dra in pengar, medlemmar, och expandera och få er spekulera och anta saker.

Nu kan ni fortsätta diskutera hans kuk, och klädstil och hans soc bidrag

Ha en trevlig dag!
2012-10-18, 14:02
  #6057
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diamondstar3
Text

Sedan sist men inte minst Gangland's vapen arsenal kan jag garantera att dom har det som behövs när det smäller till ordentligt men dom anser väll att dom sätter mera skräk i folk med motorsågar och yxor och knivar dom gillar hand to hand combat, men skulle det behövas så kommer dom inte tveka att köra en all in och börja skjuta hej vilt runt omkring sig.


Tack för att du bryter upp all text och välkommen till "En annan del av Forumet"

Edit: Orkade inte läsa allt i ett stycke så tog en vilopaus och noterande ovanstående.

Dom ( Raffa ) gillar Door to Head combat och inget annat!

Jo du skjuta vilt omkring sej likt man jagar folk med yxa bara för dom kör en motorcykel, Raffa måste fan hata MC mer än Dörrar.

Sen Diamanten så när det blir ett rött streck under ett ord så är det troligen felstavat det säger jag inte för att provicera inte äns om du tror så.
__________________
Senast redigerad av DallasSkulls 2012-10-18 kl. 14:23.
2012-10-18, 14:04
  #6058
Medlem
SgtVimess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eliten987
Svårt att fatta att jag tyvärr inte är medlem i gangland! Har aldrig snackat med Raffa men som vanligt är det många smått störda som saknar läskunnighet här! Är dock inte förvånad...

Att hacka på folks läsförmåga i den här tråden känns ju lite dumt då jag har läst uppsatser skrivna av barn som är lättare att ta sig igenom .. Jag tror inte att svenska språket blivit såhär misshandlat sen Ranelid var med i melodifestivalen.. Vet att det var poppis bland många Beatnick författare att pumpa sig fulla på Benzo å andra preparat och sen bara ordbajsa men har svårt att se att någon i Gangland har kerouac som litterär förebild.. Stor eloge till er som tagit sig tid att gå igenom och sammanställa allt .. Jag kan bara ana hur tömmande det har varit ..Tack
2012-10-18, 14:10
  #6059
Medlem
Blobenheimers avatar
provicerar är ett ord som dyker upp ofta här i tråden
2012-10-18, 14:12
  #6060
Medlem
U-can-call-me-Als avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DallasSkulls
När du kommer på det kan du maila det till Info@ganglandworld.com jag tror det skulle uppskattas.

Till er som inte tror han drar in stålar:

Klart Raffa gör pengar, han drar ju in 500:- per månad och per support samt 1500:-x2 på David WC President och Ante General som är fullvärdig. Till detta kan ni lägga på soc bidrag och Antes sponsring av dator då vi vet att han utnyttjar Generalen för det...sist men inte minst alla golningar som resulterar i skadestånd, dock jämnar dom i princip ut sej då Skitsockan själv åläggs betala diverse skadestånd.
Inte att förglömma Jonte betalar ju för hemsidan samt liter böter här och där som Joel på Tokudden som fick krypa till korset och slänga upp 4 kalla.
Han får väll hoppas att soc inte får reda på att han drar in andra pengar än sitt soc.bidrag då, för då drar dom in bidraget, plus att han troligtvis kommer att bli återbetalningsskyldig för de månader han fått dubbla inkomster. Dom är väldigt kinkiga med sånt.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback