Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-10-09, 18:43
  #5077
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av systemcepe
Ja, detta kan tänkas bli slutet för Vargas, men inte Raffa Pancamo, som kommer att utnämnas till internationell president över alla länders Ganglands.


Ingen dålig teori och jag sällar mej nog till den...kommer han gömma sej i veckan hos Ante tro eller kanske blir hos Hästen och MaRocco?
2012-10-09, 18:45
  #5078
Medlem
systemcepes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burt.Harbinson
Jag är rädd för att du har helt rätt där.
Det är svårt att döda Raffa, vilket vi vet sen tidigare. Han har en förmåga att placera sig strategiskt rätt med hjälp av dörrar eller polska hotell, där varken motorcyklar, hammare eller yxor kan döda honom.

Å andra sidan, uppdateringarna från det polska inbördeskriget kommer nog att bli något i hästväg. Jag förväntar mig drive-by-shootings på häst och droska med både motorsågar, leksakspistoler och yxor.

Jag önskar bara att Raffas granne kunde logga in här och berätta detaljerna kring det polska inbördeskriget.

Citat:
Ursprungligen postat av DallasSkulls
Ingen dålig teori och jag sällar mej nog till den...kommer han gömma sej i veckan hos Ante tro eller kanske blir hos Hästen och MaRocco?
Om han nu inte åker till polen, vilket ju faktiskt vore en trevlig resa (om han nu kunde få tag på pengarna) så blir det nog en Hästens säng han sover på.
__________________
Senast redigerad av systemcepe 2012-10-09 kl. 18:56.
2012-10-09, 18:57
  #5079
Medlem
Burt.Harbinsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DallasSkulls
Ingen dålig teori och jag sällar mej nog till den...kommer han gömma sej i veckan hos Ante tro eller kanske blir hos Hästen och MaRocco?

Ja hästen skulle nog betala vad som helst för att få sin lilla gangster till sig i GBG, men det verkar som att Lantzen är det ekonomiska lyftet som GANDLAND behövde, tänker mest på att efter hans ankomst till Astrid Lindgren world har det varit fottosessioner på torget, krogrundor där enorma mängder coca-cola intogs och nu slutligen skall Raffito åka till Polen och kriga.
Royalties för MaRoccos GANDLAND rap kan väl inte ha börjat rulla in än?
"Tyvärr" tror jag att Lantzen håller på att bli ekonomiskt våldtagen av Raffito.
__________________
Senast redigerad av Burt.Harbinson 2012-10-09 kl. 18:59. Anledning: stavfel
2012-10-09, 19:03
  #5080
Medlem
den.dryges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiRaffa
Lille vän, jag har länge funderat på att regga mig men vill inte bli mer beroende än vad jag redan är samt att jag inte vill outa mig. Men med tanke på raffas hjärnkapacitet så sitter jag nog säkert från att inte bli outad
Sen har även teven gått sönder så nu har jag en ursäkt att sitta här. Och nej jag "förkastar" inte min flickvän, jag prioriterar bara jävligt bra


För att reda upp ett litet missförstånd, jag är varken liten eller din vän.
Så va de avklarat!

Tiden lär väl avgöra om du är trovärdig eller inte....

Berätta lite förnedrande och pinsamma anekdoter om denna mindre lyckade sorliga orsak till männisika.

Hans karriär inom kampsorten, skrev du att det inte var sant, konfronterade ni honom?
Var han i mycket slagsmål på anstalten?
De här med att han satt för mord/dråp, var det något han sa till er, eller bara till Lisa?
Och om han sa det till er, visste ni då att han bara mytomande sig? och iså fall, va gjorde ni med honom?
2012-10-09, 19:31
  #5081
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av systemcepe
Om han nu inte åker till polen, vilket ju faktiskt vore en trevlig resa (om han nu kunde få tag på pengarna) så blir det nog en Hästens säng han sover på.

Ja, i Göteborg gör han ju det iallafall. Sover på Hästens säng alltså.
2012-10-09, 19:37
  #5082
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stros
Kan du inte berätta lite allmänt hur folk såg på Raffa på insidan? Fick han vara med och spela mulle eller fick han sitta på sitt rum och läsa tidningar medans folk umgicks? Injicerade han muskler då också eller är detta något nytt han börjat med? Berätta ALLT du kommer ihåg, gärna lite snack också. Pratar han som Astrid t.ex?

De flesta tyckte att han var jobbig som in i helvete. Han skulle alltid prata om OG fast alla visste att han bara yrade om en massa han inte kände till. Den bästa lögnen var när jag kollade lite snabbt på text tv och det stod om en skottlossning som skett mellan OG och X team i GBG. Dagen efter vi läst om detta så hade det blivit kortslutning i Raffsets hjärna (han hade helt enkelt glömt att halva råby ligan hade suttit med honom och läst om detta) och sade "jag och ett par polare var i gbg under min permission och avlossade en saftig salva mot några muppiga x team killar". Det var under denna period vi började märka mer och mer på honom att han var en förstaklassig mytoman. Han har fått ett par rejäla omgångar av några bosnier från sthlm som satt med oss, och det var pga hans attityd och skitsnack.
Nope han gick heller inte på steroider och han snackar ungefär som en mi av halmstad och sthlm dialekt. Han älskade att prata om livet och allt möjligt med plitarna, de var verkligen hans närmsta vänner förutom en viss marko från halmstad.

Citat:
=den.dryge
Tro mig, hade jag varit vän till raffset eller Joel+16 så hade ni nog redan märkt det.
Två anledningar finns till att vi direkt förstod att han inte gick på kampsport:

1. Han var stel som en pinne
2. Han snackade aldrig om kampsport. Detta är en lögn i senare skede.

Däremot så läcker jag nu topsecret info om raffsets fb bravader. En fågel som flög förbi raffa för att ta ett par öl för några månader sedan berättade att han satt framför sin lilla laptop och snackade i telefon och bad en sexton årig yngling att skriva lite uppdiktade händelser från ett par konton som han delar med den här ynglingen. 16 åringen är han som syns på flera kort, han står alltid med ryggen mot kameran på raffas order. förmodligen för att killen är fet så han ser la biffig ut från det hållet.
2012-10-09, 19:52
  #5083
Medlem
den.dryges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiRaffa
De flesta tyckte att han var jobbig som in i helvete. Han skulle alltid prata om OG fast alla visste att han bara yrade om en massa han inte kände till. Den bästa lögnen var när jag kollade lite snabbt på text tv och det stod om en skottlossning som skett mellan OG och X team i GBG. Dagen efter vi läst om detta så hade det blivit kortslutning i Raffsets hjärna (han hade helt enkelt glömt att halva råby ligan hade suttit med honom och läst om detta) och sade "jag och ett par polare var i gbg under min permission och avlossade en saftig salva mot några muppiga x team killar". Det var under denna period vi började märka mer och mer på honom att han var en förstaklassig mytoman. Han har fått ett par rejäla omgångar av några bosnier från sthlm som satt med oss, och det var pga hans attityd och skitsnack.
Nope han gick heller inte på steroider och han snackar ungefär som en mi av halmstad och sthlm dialekt. Han älskade att prata om livet och allt möjligt med plitarna, de var verkligen hans närmsta vänner förutom en viss marko från halmstad.


Tro mig, hade jag varit vän till raffset eller Joel+16 så hade ni nog redan märkt det.
Två anledningar finns till att vi direkt förstod att han inte gick på kampsport:

1. Han var stel som en pinne
2. Han snackade aldrig om kampsport. Detta är en lögn i senare skede.

Däremot så läcker jag nu topsecret info om raffsets fb bravader. En fågel som flög förbi raffa för att ta ett par öl för några månader sedan berättade att han satt framför sin lilla laptop och snackade i telefon och bad en sexton årig yngling att skriva lite uppdiktade händelser från ett par konton som han delar med den här ynglingen. 16 åringen är han som syns på flera kort, han står alltid med ryggen mot kameran på raffas order. förmodligen för att killen är fet så han ser la biffig ut från det hållet.


Ok, och allt snack om att han suttit för mord? Hur va han med de på på stället ni satt?
Sen att han får folk att skriva om honom, de visste vi nog alla redan om, så de va inte så jädrans mycket topsecret.

Men det vi har att göra med är alltså första klassens mytoman? Mer, ge oss mer
2012-10-09, 19:55
  #5084
Medlem
Avalanchekings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiRaffa
De flesta tyckte att han var jobbig som in i helvete. Han skulle alltid prata om OG fast alla visste att han bara yrade om en massa han inte kände till. Den bästa lögnen var när jag kollade lite snabbt på text tv och det stod om en skottlossning som skett mellan OG och X team i GBG. Dagen efter vi läst om detta så hade det blivit kortslutning i Raffsets hjärna (han hade helt enkelt glömt att halva råby ligan hade suttit med honom och läst om detta) och sade "jag och ett par polare var i gbg under min permission och avlossade en saftig salva mot några muppiga x team killar". Det var under denna period vi började märka mer och mer på honom att han var en förstaklassig mytoman. Han har fått ett par rejäla omgångar av några bosnier från sthlm som satt med oss, och det var pga hans attityd och skitsnack.
Nope han gick heller inte på steroider och han snackar ungefär som en mi av halmstad och sthlm dialekt. Han älskade att prata om livet och allt möjligt med plitarna, de var verkligen hans närmsta vänner förutom en viss marko från halmstad.


Tro mig, hade jag varit vän till raffset eller Joel+16 så hade ni nog redan märkt det.
Två anledningar finns till att vi direkt förstod att han inte gick på kampsport:

1. Han var stel som en pinne
2. Han snackade aldrig om kampsport. Detta är en lögn i senare skede.

Däremot så läcker jag nu topsecret info om raffsets fb bravader. En fågel som flög förbi raffa för att ta ett par öl för några månader sedan berättade att han satt framför sin lilla laptop och snackade i telefon och bad en sexton årig yngling att skriva lite uppdiktade händelser från ett par konton som han delar med den här ynglingen. 16 åringen är han som syns på flera kort, han står alltid med ryggen mot kameran på raffas order. förmodligen för att killen är fet så han ser la biffig ut från det hållet.


Du o jag känner garanterat varandra men marco eller gypsy var långt ifrån hans bästa vän så vet inte riktigt vad du fick det ifrån.

Du blev för mig mer o mer icke trovärdig där.
2012-10-09, 19:58
  #5085
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av den.dryge
Ok, och allt snack om att han suttit för mord? Hur va han med de på på stället ni satt?
Sen att han får folk att skriva om honom, de visste vi nog alla redan om, så de va inte så jädrans mycket topsecret.

Men det vi har att göra med är alltså första klassens mytoman? Mer, ge oss mer

Läs mitt andra inlägg. Han har inte suttit för mord. Det var en lögn han diktade upp för sin dåtida fjälla Lisa. Enligt Raffas föredetta vän jörgen så har raffa kört upp Lisa i skogen och våldtagit henne när han bodde i Halmstad. Någon får gärna kontakta Lisa för en kommentar.
När Raffa var support till red and white i halmstad så var han glad för att bötfälla folk i rödvitas namn. Detta fick honom utjagad från halmstad och resulterade i en flytt till GBG. Rödvita tiden var efter OG support tiden. Han har aldrig varit fullvärdig OG och inte ens fullvärdig rödvit klarade han av att bli.
När jag satt med honom så gick han inte på benzo utan det var mest tjacket han var glad för.
2012-10-09, 20:01
  #5086
Medlem
den.dryges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avalancheking
Du o jag känner garanterat varandra men marco eller gypsy var långt ifrån hans bästa vän så vet inte riktigt vad du fick det ifrån.

Du blev för mig mer o mer icke trovärdig där.

Skulle vara intressant om han kunde nämna åren och några personalnamn som ett bevis...
2012-10-09, 20:01
  #5087
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiRaffa
Läs mitt andra inlägg. Han har inte suttit för mord. Det var en lögn han diktade upp för sin dåtida fjälla Lisa. Enligt Raffas föredetta vän jörgen så har raffa kört upp Lisa i skogen och våldtagit henne när han bodde i Halmstad. Någon får gärna kontakta Lisa för en kommentar.
När Raffa var support till red and white i halmstad så var han glad för att bötfälla folk i rödvitas namn. Detta fick honom utjagad från halmstad och resulterade i en flytt till GBG. Rödvita tiden var efter OG support tiden. Han har aldrig varit fullvärdig OG och inte ens fullvärdig rödvit klarade han av att bli.
När jag satt med honom så gick han inte på benzo utan det var mest tjacket han var glad för.


Nu vart jag förvirrad för jag trodde hans karriär på västkusten var i Rött och Guld det finns ju FuP där han uttalar sej vara Bandidos/ X-team.
2012-10-09, 20:05
  #5088
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DallasSkulls
Nu vart jag förvirrad för jag trodde hans karriär på västkusten var i Rött och Guld det finns ju FuP där han uttalar sej vara Bandidos/ X-team.

Jag är helt hundra på att han varit med en sväng som support red and white. detta kan även hans vföre detta vän jörgen intyga. kontakta gärna honom.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback