Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-09-29, 18:26
  #3997
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av veritatem
Vet att en del i den världen inte är helt nöjda med att man hotat medlemmars familjer ,
man blandar absolut inte in barn och kvinnor i konflikter , det är i stort sett heligt , sen påstår jag inte att det aldrig har hänt , men ECRMC är ingen 1% klubb och därmed ses det ännu allvarligare på det.
Sen om man från röd/vitt ger sig in i konflikten återstår att se , men skulle något hända någon av medlemmarnas familjer så kommer dom garanterat att få någon form av uppbackning.
Och som jag skrev i mitt tidigare inlägg , jag skulle nog ta det väldigt lugnt ett bra tag framöver om jag varit involverad i gagland.
Jo det föstår jag, Det är absolut att gå över gränsen. Men kan inte fatta hur dum i huvudet man får vara att förklara "krig" mot 3-4st gäng på en och samma gång.
2012-09-29, 18:32
  #3998
Medlem
veritatems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av italjet86
Jo det föstår jag, Det är absolut att gå över gränsen. Men kan inte fatta hur dum i huvudet man får vara att förklara "krig" mot 3-4st gäng på en och samma gång.
Säga vad man vill om bikerkulturen , men en sak har dom och det är ett orhört stort nätverk.
Nu kommer nog många att spy sin galla över det jag skriver , men ECRMC är med i den så kallade "sverige modellen" i vilket en stor del av sveriges klubbar är , så nätverket är stort , skulle tro att många icke 1% klubbar nog skulle ställa upp för ECRMC om det skulle behövas , vet att grabbarna är mycket omtyckta av andra klubbar runt hela sverige , inte minst i Göteborgstrakten , och i Götet kan Raffset inte gömma sig.
2012-09-29, 18:32
  #3999
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av italjet86
Jo det föstår jag, Det är absolut att gå över gränsen. Men kan inte fatta hur dum i huvudet man får vara att förklara "krig" mot 3-4st gäng på en och samma gång.


Nu är ju tom Gangland Europa och 187 enheten på plats i Vimmerby. Vargas Pancamo och den galna ryssen går omkring med fulltankade motorsågar och andra har enligt uppgift mängder med vapen.

Tror knappast att HA vågar ge sig in i leken.. Raffa kommer ta över hela Småland ikväll.

Skrämmande hur media och tom polisen är rädda och inte vågar gå ut med att ett mindre inbördeskrig pågår för fullt just nu i Vimmerby.

Säger en del om vilken grymt tung snubbe Raffa är!
__________________
Senast redigerad av Som-nam-na 2012-09-29 kl. 18:41.
2012-09-29, 18:52
  #4000
Medlem
systemcepes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qk2L
En vädjan till alla i forumtråden!
sluta kalla "sifferkombinationsmedlemmarna" för Raffa!
Jag har fått en varning av Mod för att jag gjorde det (identitets röjning) och säkerligen flera med mig.



vore jävligt tråkigt om tråden skulle låsas nu när det börjar hetta till på riktigt!
Tack för påminnelsen.
Citat:
Ursprungligen postat av fuckerofmothers
Det är inte så konstigt faktiskt och jag tror mig veta vad det handlar om.

Han ville inte att hon skull åka på fest ensam, hon åkte, han blev svartsjuk och fick för sig att hon hade knullat runt, "en helt annan person" (kanske en nära vän till honom...) postade om Raffas misstankar här på flashback för att han skulle få anledning till att ställa henne mot väggen, det funkade och hon har nu fått bevisa för honom att hans kuk minsan duger och att hon inte har varit otrogen.

Det hela var bara en patetisk svartsjuketricks från Raffas sida och hon föll för det.

Edit: Jag skulle inte bli förvånad om han tillslut dödar henne när han snear på allt skit som han stoppar i sig. Finns flera fall där mongon som han dödar sina tjejer och sedan skyller på bola.
Det är förstås mycket möjligt även det. När sifferkombinationerna postade kan det ha varit för att ge honom en anledning att ringa dit för att förhöra henne. Att det sedan sänker hennes förtroende för Flashback är ju bara en extra fluga under flugsmällan. Egentligen inte så dumt, förutom att han måste nu lite till 100% att både hon och hennes vänner (nåja, de som är kvar) är fullkomligt naiva och litar mer på honom än på oss "som bara ljuger".
Citat:
Ursprungligen postat av putte-mr-putte
tycker själv att han är en parodi på denho acar på något finurligt sätt

så sant
tycker det är lustigt att hästalotta går all in mot raffa i försvar
erbjuder honom att ringa till alla närvarande gäster
bakom varje lögn finns en gnutta sanning

tror raffa´s grej är att ta den svåra och komplicerade vägen
se bara på dörrar som ett exempel
Haha, ja, fast ändå mer patetisk.

Dörrarna är ju förstås ett bra exempel för att illustrera den svåra väg han väljer att ta i livet. Normala människor väljer att öppna dörrar, sifferkombinationerna väljer att skalla dem.
Citat:
Ursprungligen postat av veritatem
Vet att en del i den världen inte är helt nöjda med att man hotat medlemmars familjer ,
man blandar absolut inte in barn och kvinnor i konflikter , det är i stort sett heligt , sen påstår jag inte att det aldrig har hänt , men ECRMC är ingen 1% klubb och därmed ses det ännu allvarligare på det.
Sen om man från röd/vitt ger sig in i konflikten återstår att se , men skulle något hända någon av medlemmarnas familjer så kommer dom garanterat att få någon form av uppbackning.
Och som jag skrev i mitt tidigare inlägg , jag skulle nog ta det väldigt lugnt ett bra tag framöver om jag varit involverad i gagland.
Problemet är väl bara det att det borde vara en ganska omständig process för ett MC-gäng att börja försöka utrota Gangland. Visst, hugg hugget av ormen och kroppen dör, men samtidigt, det är ändå ett ganska grovt brott som skulle behöva ske för att sätta stopp på Gangland. Är det någon som är villig att sitta inne för hans skull?

Jag kan förstå om man vill välja att hota honom, eller ge honom en läxa - men jag tror inte att det sätter stopp på honom. Kalla honom vad man vill, men enkelspårig nog att fortsätta på samma spår tror jag definitivt att han är.

Hade han haft en självbevarelsedrift att tala om, så hade han gett upp Gangland redan efter första dörrincidenten.
2012-09-29, 18:54
  #4001
Medlem
raffas-mammas avatar
hmm intressant
kollade på East Cost riders mc s hemsida och inte en bokstav om att dom ligger i krig
tycker det är fantastiskt att raffa inte har klottrat på deras gästbok
adressen till deras gästbok http://www.olzzon.com/g/g.php?a=s&i=...02-16&m=20&p=1
2012-09-29, 19:03
  #4002
Medlem
Bic Brothers in crime har backat, dom vill inte kriga med Gangland. de har bett Gangland om ursäkt det kommer publiceras på c23 bloggen. Joel Rapo och Raffa Pancamo har fört en dialog och Joel Rapo har sökt in BIC som supporter grupp till Gangland och kravet är att de ska byta namn till BIC GL ingenting är 100% ännu men det förs ett möte angående detta så vi får se hur det slutar.

East Coast Riders MC Neck Benders MC Diamond Back MC Strandra Cruisers Vågar INTE möta Gangland. Gangland har sökt kontakt med dessa MC grupper och vill ha ett möte för att göra upp men dom backar och ingen av dom vågar möta Gangland. Det enda som har varit är Hot via telefon och Mail men dom dyker inte upp så som dom skulle göra. Dom har avböjt mötet då Gangland vill plocka dessa fittor. Dock blir det svårt för dom gömmer sig men antar att Gangland kommer slå till mot deras Klubb Hus. Raffa Pancamo tillsammans med andra Europa medlemmar befinner sig just nu i vimmerby och försöker ordna ett möte så dom kan göra upp. Ganska ironsikt och komiskt Gangland skrattar åt dessa patetiska nollor. Gangland kommer inte släppa kriget utan dom är bötfällda av Gangland och dom ska betala gör dom inte det fortsätter Kriget och Attacker kommer att ske. Personligen tycker jag dom är mesar.
2012-09-29, 19:05
  #4003
Medlem
veritatems avatar
Problemet är väl bara det att det borde vara en ganska omständig process för ett MC-gäng att börja försöka utrota Gangland. Visst, hugg hugget av ormen och kroppen dör, men samtidigt, det är ändå ett ganska grovt brott som skulle behöva ske för att sätta stopp på Gangland. Är det någon som är villig att sitta inne för hans skull?

Jag kan förstå om man vill välja att hota honom, eller ge honom en läxa - men jag tror inte att det sätter stopp på honom. Kalla honom vad man vill, men enkelspårig nog att fortsätta på samma spår tror jag definitivt att han är.

Hade han haft en självbevarelsedrift att tala om, så hade han gett upp Gangland redan efter första dörrincidenten.

Tro mig , det finns människor inom Röd/Vitt som man inte säger emot , som man gör precis som dom säger att man ska göra , har personligen träffat en del av dom , vet fall med riktigt tuffa killar IRL som fått ett telefonsamtal och det har räckt för att man har backat i konflikter.
Raffset har inte ens i sin vildaste alcapone fantasi träffat en sån person.

Sen ska man inte underskatta en vanlig "svensson" biker , vad skulle du själv göra om någon hotade eller utsatte ditt barn för fara ?
Jag vet vad jag skulle ha gjort !
__________________
Senast redigerad av veritatem 2012-09-29 kl. 19:25.
2012-09-29, 19:05
  #4004
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storstark123
Bic Brothers in crime har backat, dom vill inte kriga med Gangland. de har bett Gangland om ursäkt det kommer publiceras på c23 bloggen. Joel Rapo och Raffa Pancamo har fört en dialog och Joel Rapo har sökt in BIC som supporter grupp till Gangland och kravet är att de ska byta namn till BIC GL ingenting är 100% ännu men det förs ett möte angående detta så vi får se hur det slutar.

East Coast Riders MC Neck Benders MC Diamond Back MC Strandra Cruisers Vågar INTE möta Gangland. Gangland har sökt kontakt med dessa MC grupper och vill ha ett möte för att göra upp men dom backar och ingen av dom vågar möta Gangland. Det enda som har varit är Hot via telefon och Mail men dom dyker inte upp så som dom skulle göra. Dom har avböjt mötet då Gangland vill plocka dessa fittor. Dock blir det svårt för dom gömmer sig men antar att Gangland kommer slå till mot deras Klubb Hus. Raffa Pancamo tillsammans med andra Europa medlemmar befinner sig just nu i vimmerby och försöker ordna ett möte så dom kan göra upp. Ganska ironsikt och komiskt Gangland skrattar åt dessa patetiska nollor. Gangland kommer inte släppa kriget utan dom är bötfällda av Gangland och dom ska betala gör dom inte det fortsätter Kriget och Attacker kommer att ske. Personligen tycker jag dom är mesar.

Där gick mytomain i spin och det enda vi kan tro på är såklart att multipersonligheten Rapo har vänt upp arslet...men Storstark har ni fått alla Rapos personligheter att gå med i Bögland?
2012-09-29, 19:10
  #4005
Medlem
raffas-mammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storstark123
Bic Brothers in crime har backat, dom vill inte kriga med Gangland. de har bett Gangland om ursäkt det kommer publiceras på c23 bloggen. Joel Rapo och Raffa Pancamo har fört en dialog och Joel Rapo har sökt in BIC som supporter grupp till Gangland och kravet är att de ska byta namn till BIC GL ingenting är 100% ännu men det förs ett möte angående detta så vi får se hur det slutar.

East Coast Riders MC Neck Benders MC Diamond Back MC Strandra Cruisers Vågar INTE möta Gangland. Gangland har sökt kontakt med dessa MC grupper och vill ha ett möte för att göra upp men dom backar och ingen av dom vågar möta Gangland. Det enda som har varit är Hot via telefon och Mail men dom dyker inte upp så som dom skulle göra. Dom har avböjt mötet då Gangland vill plocka dessa fittor. Dock blir det svårt för dom gömmer sig men antar att Gangland kommer slå till mot deras Klubb Hus. Raffa Pancamo tillsammans med andra Europa medlemmar befinner sig just nu i vimmerby och försöker ordna ett möte så dom kan göra upp. Ganska ironsikt och komiskt Gangland skrattar åt dessa patetiska nollor. Gangland kommer inte släppa kriget utan dom är bötfällda av Gangland och dom ska betala gör dom inte det fortsätter Kriget och Attacker kommer att ske. Personligen tycker jag dom är mesar.

East coast riders mc kan ni träffa på torsdag då har dom fika kväll på klubben
står på deras hemsida http://www.eastcoastmc.com/ecr-hp/ecr-sma.htm
2012-09-29, 19:12
  #4006
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av storstark123
Bic Brothers in crime har backat, dom vill inte kriga med Gangland. de har bett Gangland om ursäkt det kommer publiceras på c23 bloggen. Joel Rapo och Raffa Pancamo har fört en dialog och Joel Rapo har sökt in BIC som supporter grupp till Gangland och kravet är att de ska byta namn till BIC GL ingenting är 100% ännu men det förs ett möte angående detta så vi får se hur det slutar.

East Coast Riders MC Neck Benders MC Diamond Back MC Strandra Cruisers Vågar INTE möta Gangland. Gangland har sökt kontakt med dessa MC grupper och vill ha ett möte för att göra upp men dom backar och ingen av dom vågar möta Gangland. Det enda som har varit är Hot via telefon och Mail men dom dyker inte upp så som dom skulle göra. Dom har avböjt mötet då Gangland vill plocka dessa fittor. Dock blir det svårt för dom gömmer sig men antar att Gangland kommer slå till mot deras Klubb Hus. Raffa Pancamo tillsammans med andra Europa medlemmar befinner sig just nu i vimmerby och försöker ordna ett möte så dom kan göra upp. Ganska ironsikt och komiskt Gangland skrattar åt dessa patetiska nollor. Gangland kommer inte släppa kriget utan dom är bötfällda av Gangland och dom ska betala gör dom inte det fortsätter Kriget och Attacker kommer att ske. Personligen tycker jag dom är mesar.



Men snälla Raffa Pannkaka gör det inte....jag ber dig! du store ledare!!! hota inte de stackars MC klubbar som består av äldre genlemän och småbarnsföräldrar som endast har motorcyklar som hobby och intresse....tvinga dom inte flytta från Småland Sveriges absolut gäng tätaste landskap...jag ber dig!!! du ohyggliga stora människa!! grymma, hänsynslösa store gud!! låt de stackars farbröderna förlåt (farbrödrarna) vara! du får småland vi ger upp!! du är allt för stor för oss!!!
2012-09-29, 19:16
  #4007
Medlem
raffas-mammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DallasSkulls
Där gick mytomain i spin och det enda vi kan tro på är såklart att multipersonligheten Rapo har vänt upp arslet...men Storstark har ni fått alla Rapos personligheter att gå med i Bögland?


nu jäklar gayland många personligheter få medlemmar
kan fan mig inte sluta skratta
hur gick detta möte till var det kanske på facebook chatten?
2012-09-29, 19:17
  #4008
Medlem
DallasSkullss avatar
Hörde ett litet snack idag som sa "när snuten inte passar på Vimmerby fjanten så ska han tydligen på lite smisk"
Vad det innebär vet jag inte men det var ganska ordagrant det jag hörde...

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback