Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-09-26, 18:00
  #3589
Medlem
Delirium-tremenss avatar
Hmm, ser nu att det står dömd gängledare... kan väl inte vara rätt kanske, sorry.
2012-09-26, 18:07
  #3590
Medlem
MontagueHWithnails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Delirium-tremens
Är detta vår vän på psyket?

http://nt.se/nyheter/artikel.aspx?articleid=7963746

Eller finns det flera i Sverige....

Haha! Nejdå, det där är av allt att döma vår vän Joel Rapo. Får han inte tatuera sig stackarn - en BIC-gaddning var väl ett grundkriterium för medlemskap.
2012-09-26, 18:25
  #3591
Medlem
ryktas om att en del i east cost riders mc har fått på hälsning av gangland och sönderslagna
motocyklar samt hembesök.
Gangland kräver pierre Altebergs avgång från east coast riders mc för att det ska bli vapenvila.
vem vet Gangland kanske vinner kanske inte det återstår att se.
En sak är säker att gangland är ute och söker efter east coast riders mc och det kommer bli attacker och kanske även motattacker.
2012-09-26, 18:31
  #3592
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sniper68
ryktas om att en del i east cost riders mc har fått på hälsning av gangland och sönderslagna
motocyklar samt hembesök.
Gangland kräver pierre Altebergs avgång från east coast riders mc för att det ska bli vapenvila.
vem vet Gangland kanske vinner kanske inte det återstår att se.
En sak är säker att gangland är ute och söker efter east coast riders mc och det kommer bli attacker och kanske även motattacker.


Men du....va det inte i Neckbenders MC Pierre var medlem? sen om det inte finns FOTTON så har det inte hänt och Gud förbjude att Raffa och Youtube gänget har slagit sönder hojarna i fel MC klubb...

Edit:

Som med attacken på PH så får vi väl läsa i Bullerbynytt i morgon " 3 EU mopder vandaliserades igår och äldre boendet fick påhälsning av ett gäng som dock ej tog sej förbi dörrarna"
__________________
Senast redigerad av DallasSkulls 2012-09-26 kl. 19:28.
2012-09-26, 18:45
  #3593
Medlem
systemcepes avatar
Ah, Raffa är på krigsstigen igen. Jag har väntat på det här! Jag hoppas bara att det inte är oskyldiga motorcykelentusiaster som fått sina fordon sönderslagna. Nu hoppas jag att det blir uppföljning och daglig rapportering från västfronten.



En Raffa i aktion är en rolig Raffa!
2012-09-26, 18:53
  #3594
Avstängd
MonsterasMonsterss avatar
VARFÖR har Häst-Puzzi passet framme på varje bild när hon reser till/från Raffa?
Var på sträckan V-by/GBG tar hon fram det?
2012-09-26, 18:53
  #3595
Medlem
Hej alla! Detta är mitt första inlägg i tråden och troligen mitt sista. Jag har inte orkat läsa igenom allt men skulle vilja kommentera Ganglands krig mot "EAMC", vad det nu är.

Mitt namn är Pierre Ahlberg och den jag tror att delar av "kriget" är riktat mot.

Jag har träffat Raffa en gång på den lokala puben. Jag har aldrig varit i handgemäng med honom och han har aldrig utsatt mig för vare sig hot eller våld. Det har aldrig förekommit några hämndaktioner mot mig efter någon dispyt eller liknande. Min bil är fortfarande hel och min "trappuppgång" verkar vara intakt....för övrigt bor jag i villa.

Jag har heller aldrig haft med mig några prospects eller liknande som har fått stryk efter sammandrabbning med Raffa. Jag är medlem i Neckbenders som listats innan men jag är inte President. Den infon som finns har det redan länkats till. Jag är och har har aldrig varit medlem i ECR Mc. Vi har för övrigt inget samarbete med någon Mcklubb.

Jag personligen, talar inte för vare sig Neckbenders eller ECR Mc, tycker att detta är något av det barnsligaste jag varit med om. Allt är väldigt parodiskt och pinsamt. Men av det lilla jag hunnit läsa av allt det här så är det lite det som är Ganglands signum.
2012-09-26, 19:13
  #3596
Medlem
potatislandets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slickeball
Min fråga är vad du får ut av att slänga ur dig en massa skitsnack om att hade jag inte haft det så skulle jag ha gjort det och hade jag bott där så hade jag gjort si och så. SKITSNACK, dåliga bortförklaringar bara. Ingen vettig människa här tror på ditt snack om allt du hade gjort mot Raffset OM inte det ena eller det andra hindrat dig.
Inget hindrar dig, ta en helgdag och åk ner till Vimmerby och konfrontera packet, försök hitta någon halloween kostym som får dig att föreställa någon slags dörr och gör kaos med de alla. Klipp toung.

Som du säger, gör slag i saken hårding! Har du tur kanske dina bravader blir heroiskt omnämnda här på flashback och du har då på ett kungligt sätt faktist tillfört tråden något.

Tack och bock.

Lugn i bussen. Ovan inlägg är inget påhopp mer en frustration över att den här historien aldrig tar nästa kliv. Skulle gärna åka iväg en helg och glida runt i Vimmerby med halloween-kostym, vet bara inte hur jag skulle förklara denna resa för nära och kära.

Vidare står jag fast vid att skywalk, fotto-, tubsocksskämt börjar bli lite uttjatat även om jag givetvis också tycker att det är sanslöst roliga detaljer.

Känslan av nån håller på med en av de största trollningarna hittills på Flashback vill inte försvinna. Det här kan nämligen inte vara på riktigt. Rapo, C23, Ina Scot - det blir för mkt att ta in ibland.
2012-09-26, 19:16
  #3597
Medlem
Det är väl ganska givet att bögraffa lever med grova vanföreställningar och psykoser mellan rusen. Han gräver sin egen grav sakta men säkert.
2012-09-26, 19:17
  #3598
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MonsterasMonsters
VARFÖR har Häst-Puzzi passet framme på varje bild när hon reser till/från Raffa?
Var på sträckan V-by/GBG tar hon fram det?


Det kanske är hennes enda ID handling?
2012-09-26, 19:33
  #3599
Medlem
Pierre alteberg är den de vill åt från east coast riders mc.antar att i en bil utanför och väntar på honom och lära honom en läxa. gangland kräver pierre altebergs avgång, hur east cost riders ställer sig till det är oklart. skit can happens
2012-09-26, 19:38
  #3600
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knoxx61
Pierre alteberg är den de vill åt från east coast riders mc.antar att i en bil utanför och väntar på honom och lära honom en läxa. gangland kräver pierre altebergs avgång, hur east cost riders ställer sig till det är oklart. skit can happens


Kul att dom tre musketörerna kommer in samtidigt igen ( Storstark123, sniper68 och knoxx61 )

När ska ni lära er att denna Pierre inte är medlem i East Coast utan i Neckbenders, ni har inte bara svårt att förstå utan ni är tydligen lika jävla efterblivna alla 3.

Varför upprepar du precis samma jävla dravvel som 123 och 68'an?

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback