Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-09-05, 14:43
  #13
Medlem
Amanda och syrran i Alex program... Nepotismen i mediavärlden är inte bara fullt synlig utan man skäms inte heller.Jag undrar vad det är som gör henne så vass att hon får vara med? Tjocka syrran är bra mycket vassare och vuxnare. Och så måste jag erkänna att jag i mogen ålder kommer ut: Jag gillar tjocka tjejer!
Citera
2012-09-05, 15:50
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av demented
Alex Schulmans val av kvinnor, eller snarare möjlighet till att få kvinnor är såklart begränsat.
Därav Katrin och Amanda. Båda är riktigt vidriga människor det kan alla och envar se och läsa om lite varstans eftersom de exponerar sina sämsta sidor rätt öppet.
Jösses...du kan inte ha det lätt. Vad får dig av att säga sånt om folk du inte känner?
Citera
2012-09-19, 03:19
  #15
Medlem
Santadunks avatar
Finns det inget skvaller hur hon var innan Schulman? Vilka snubbar hon dejtade och sånt?
Är hon överklassbrud eller spelar hon bara på det? Hennes syrra känns inte alls lika överklass.

Jag stör mig mest på hennes röst, låter som en 10 årig flicka, fan så hemskt!
Citera
2012-09-19, 05:47
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Santadunk
Finns det inget skvaller hur hon var innan Schulman? Vilka snubbar hon dejtade och sånt?
Är hon överklassbrud eller spelar hon bara på det? Hennes syrra känns inte alls lika överklass.

Jag stör mig mest på hennes röst, låter som en 10 årig flicka, fan så hemskt!

Lyssna på deras podcast så får du en ganska bra bild av hennes bakgrund. Ingen person som jag stör mig på i alla fall tycker hon verkar vara ganska ok, konstigt bara att hon blev tillsammans med total Alex Schulman, vilken fjant han är, men det kommer hon nog inse en dag.
Citera
2012-09-19, 17:28
  #17
Medlem
Amanda har många överklassvänner och umgås i samma kretsar som kungabarnen, därav överklassbeteendet. Har lyssnat på Hannah och Amandas podcast och måste säga att jag gillar henne (som kille känns det lite som att lyssna på snacket på en tjejmiddag fast man inte får). Visst blir det för ytligt och glättigt ibland men det finns något med Amanda som får mig att tycka att hon är intressant och vill veta mer om henne. Sedan skadar det inte att hon är fin att vila ögonen på också.
Citera
2012-09-19, 19:51
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byggmicke
Amanda har många överklassvänner och umgås i samma kretsar som kungabarnen, därav överklassbeteendet. Har lyssnat på Hannah och Amandas podcast och måste säga att jag gillar henne (som kille känns det lite som att lyssna på snacket på en tjejmiddag fast man inte får). Visst blir det för ytligt och glättigt ibland men det finns något med Amanda som får mig att tycka att hon är intressant och vill veta mer om henne. Sedan skadar det inte att hon är fin att vila ögonen på också.

Fin att vila ögonen på?
Jag vet inte vad du jämför med men hennes tjocka syrra är 100 ggr snyggare.
Citera
2012-09-26, 13:53
  #19
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Har kollat lite på deras program på Aftonbladet tv och Hannah är en riktig programledare och mycket vass medan Amanda bara framstår som en osäker liten flicka som bara skriker efter bekräftelse. Det verkar heller inte som den mentala tallriken är alltför djup hos henne. Nepotism när den är som värst och slösas på talanglöshet.
Citera
2012-09-26, 17:32
  #20
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
Har kollat lite på deras program på Aftonbladet tv och Hannah är en riktig programledare och mycket vass medan Amanda bara framstår som en osäker liten flicka som bara skriker efter bekräftelse. Det verkar heller inte som den mentala tallriken är alltför djup hos henne. Nepotism när den är som värst och slösas på talanglöshet.

Hannah vass?? Eller hur. Hon känns ju som en riktig bimbo och har ju bara hamnat i media p.g.a sin pappa. En person som inte ens kan uttala "half" lär inte ha så mycket mellan öronen.
Citera
2012-09-26, 19:33
  #21
Medlem
Syrran Hannah pratar väldigt mycket om sin skilsmässa i podden, och säger att exet (Calle Rosander) var notoriskt otrogen mot henne. Jag gissar att de inte har en bra relation idag, och undrar om exet kastar skit tillbaka?

Vad gäller Amanda så verkar hon va en snäll, trevlig, godhjärtad och behaglig människa, men som gärna vill ha mer djup och livserfarenhet än vad hon faktiskt har. Åh andra sidan blir kanske minsta lilla grej ett stort drama om man är så pass mycket känslomänniska som dessa systrar påstår sig vara.
Citera
2012-09-26, 20:27
  #22
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Hannah vass?? Eller hur. Hon känns ju som en riktig bimbo och har ju bara hamnat i media p.g.a sin pappa. En person som inte ens kan uttala "half" lär inte ha så mycket mellan öronen.
I alla fall tusen gånger bättre än sin ytliga syster.
Citera
2012-10-27, 20:29
  #23
Medlem
Santadunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ubermensch12
Lyssna på deras podcast så får du en ganska bra bild av hennes bakgrund. Ingen person som jag stör mig på i alla fall tycker hon verkar vara ganska ok, konstigt bara att hon blev tillsammans med total Alex Schulman, vilken fjant han är, men det kommer hon nog inse en dag.

Försökt lyssna på deras podcast med den är för "tjejig" för min smak, men nämner hon vilka snubbar hon haft innan Alex Schulman?
Är nyfiken på vilka hon varit tillsammans med just för de känns konstigt att hon gift sig och skaffat två barn med Alex Schulman
Citera
2012-12-27, 22:30
  #24
Avstängd
Qnektens avatar
Finns en lista på aftonbladet där det står vad Alex och Amanda Schulman tjänar, någon som kan få tag på listan?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback