32 426 besökare online
857 322 medlemmar • 45 833 810 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Dator och IT > Dator- och konsolspel > Spel: allmänt
Ämnet är stängt
Ämnesverktyg
jkas
Medlem
jkass avatar
Efter att ha vunnit digercupen två gånger irad så var det handicap time. Mötte ett liga adelente silver/bronslag. Jag hade ett standard guldlag med spelare från serie a. Di Nate hade fem skott i trävirket, Zarate tre. Hade 71 bollinnehav och totalt 16 skott på mål. Han hade 1 skottpå mål, och det kom efter en ogiltig straff där hans spelare inte ena ramlade. Di Natale, 92 I avslut missade öppet mål efter tramp två gånger. Hans bronsmålis storspelade. Skrivet från mobil.
edit: alla skott förutom två var I straffområdet.
.
Senast redigerad av jkas 2012-08-02 kl. 14:27.

Fredligh
Medlem
Fredlighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jkas
Efter att ha vunnit digercupen två gånger irad så var det handicap time. Mötte ett liga adelente silver/bronslag. Jag hade ett standard guldlag med spelare från serie a. Di Nate hade fem skott i trävirket, Zarate tre. Hade 71 bollinnehav och totalt 16 skott på mål. Han hade 1 skottpå mål, och det kom efter en ogiltig straff där hans spelare inte ena ramlade. Di Natale, 92 I avslut missade öppet mål efter tramp två gånger. Hans bronsmålis storspelade. Skrivet från mobil.
.

Your welcome. Allt som oftast när man möter någon hybris snorunge som ska vinna med sitt tattarbronslag så kan man räkna med maximal otur och berusade avslut från ens anfallare.

Langsdale
Medlem
Langsdales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kassadin
IF Vela kanske?

Jag ska testa Vela UP om fem minuter, det är ju samma som hans IF. Men hans IF är jävligt dyrt, tycker du gott och väl kan börja med hans NIF. Eller har du pengar som skräpar kan du väl testa hans IF direkt.

eribabsi
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
edit: alla skott förutom två var I straffområdet.
.
24 skott på mål alltså och inte en enda boll satt? Det finns inget handikapp....

Köpte Ben Arfa, men antar att det är hans IF som gäller? Det vanliga kortet var inte mycket att hänga i granen. Kan dock ha och göra med att jag spelar 4-1-2-1-2 och han hamnar långt ner i banan, men han är ändå ganska trög och seg.
Senast redigerad av eribabsi 2012-08-02 kl. 15:28.

jkas
Medlem
jkass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
24 skott på mål alltså och inte en enda boll satt? Det finns inget handikapp....

Köpte Ben Arfa, men antar att det är hans IF som gäller? Det vanliga kortet var inte mycket att hänga i granen. Kan dock ha och göra med att jag spelar 4-1-2-1-2 och han hamnar långt ner i banan, men han är ändå ganska trög och seg.
1: har man inte varit med om de själv så är det lätt att säga. Plus att det alltid händer efter att ha vunnit massa matcher irad.
2: Om ben arfa är för trög för dig så är du en pacewhore som bara springer längs kanten med Walcott efter väggspel med agbonlawhore.

eribabsi
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
1: har man inte varit med om de själv så är det lätt att säga. Plus att det alltid händer efter att ha vunnit massa matcher irad.
2: Om ben arfa är för trög för dig så är du en pacewhore som bara springer längs kanten med Walcott efter väggspel med agbonlawhore.
1: Det var ironi, en pik mot dom som säger att det inte finns, inte lätt att förstå sånt.
2: Aldrig haft varken Abby eller Theo. Han är långsam, Modric är för fan snabbare och Modric själv är då inte speciellt snabb.
Senast redigerad av eribabsi 2012-08-02 kl. 16:13.

markokask
Medlem
markokasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Langsdale
Spelar ni La liga och är trött på alla forwards? Lugn, jag har en spelare ALLA måste testa innan fifa 13.

http://futhead.com/12/player/4199

Han finns iofs i BPL också i guldkort, vill inte ens veta hur nice det är. Alltså jag tror alltid Vela är den dyraste spelaren när jag spelar. Jag kör något häftigt och trixar och härjar sen kissar på målvakten innan det är dags att lägga in den i mål. Varje gång jag ser att det är Vela som gör målet blir jag såhär.

Jag kan inte riktigt släppa det, han är sååå jävla bra.

Den här kommentaren på futhead stämmer så sjukt mycket;

"1. Buy him
2. Try him as Striker
3. Shoot from anywhere on the pitchwith his left
4. Jizz in your pants, cause every shot is in the goal"

Har bara prövat hans silver-kort och det håller lika hög klass som Leite och Marlos, Shaarawy tycker jag dock är lite vassare.

Howelo
Medlem
Citat:
Spelar ni La liga och är trött på alla forwards? Lugn, jag har en spelare ALLA måste testa innan fifa 13.

http://futhead.com/12/player/4199

Han finns iofs i BPL också i guldkort, vill inte ens veta hur nice det är. Alltså jag tror alltid Vela är den dyraste spelaren när jag spelar. Jag kör något häftigt och trixar och härjar sen kissar på målvakten innan det är dags att lägga in den i mål. Varje gång jag ser att det är Vela som gör målet blir jag såhär.

Jag kan inte riktigt släppa det, han är sååå jävla bra.

Den här kommentaren på futhead stämmer så sjukt mycket;

"1. Buy him
2. Try him as Striker
3. Shoot from anywhere on the pitchwith his left
4. Jizz in your pants, cause every shot is in the goal"

Jag köpte honom i guld, fast inte Arsenal-kortet, för 4k känns det som ett väldigt bra köp!

Kessler
Medlem
Kesslers avatar
Vart fan är nästa turnering

ACM81
Medlem
Jag har varit så sugen på att testa MOTM Balotelli och nu slog jag äntligen till men jag har inte hunnit testa han än för jag va inställd på att ha Torres bredvid han men efter jag läst om Vela här så funderar jag på att köpa han och om jag väljer Vela istället för Torres då kan jag lägga mina sista coins på Gerrard. Så vilka två hade ni valt av (Gerrard-Vela) eller Torres-Essien) ?

Langsdale
Medlem
Langsdales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supaflyy
Gör så

Dos Santos känns rätt nice, men inte så mycket mer. Är väl värd pengarna.

Citat:
Ursprungligen postat av markokask
Har bara prövat hans silver-kort och det håller lika hög klass som Leite och Marlos, Shaarawy tycker jag dock är lite vassare.

Han är riktigt skön. Spelat några matcher med hans UP-kort och känner inte så stor skillnad, möjligen att det blir ännu enklare att göra mål med UP. Så spelar man La Liga känns det onödigt att köpa hans IF.

Citat:
Ursprungligen postat av Howelo
Jag köpte honom i guld, fast inte Arsenal-kortet, för 4k känns det som ett väldigt bra köp!

Det finns ju bara tre kort med han? Ett NIF, ett IF och då spelar han i Sociedad. Hans guldkort aka UP är Arsenal?!

Howelo
Medlem
Citat:
Dos Santos känns rätt nice, men inte så mycket mer. Är väl värd pengarna.

Han är riktigt skön. Spelat några matcher med hans UP-kort och känner inte så stor skillnad, möjligen att det blir ännu enklare att göra mål med UP. Så spelar man La Liga känns det onödigt att köpa hans IF.

Det finns ju bara tre kort med han? Ett NIF, ett IF och då spelar han i Sociedad. Hans guldkort aka UP är Arsenal?!

Jag har honom som guldkort, overall 78 och som Sociedad-spelare. Så på något sätt så måste det ju finnas ett kort till :P

Ämnet är stängt
Topp Dela »