29 988 besökare online
856 864 medlemmar • 45 814 865 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Droger > Nätapotek och drogshoppar > Drogshoppar - Övriga droger
Svara på ämne
Ämnesverktyg
.-.-.
Medlem
.-.-.s avatar
Största delen av tiden så är lagret helt tomt, konstigt dom inte ser till att ta hem mer prylar när affärerna verkar rulla på bra.

canibus
Medlem
Googlade igenom lite priser ifrån kina på dessa kemikalier, satan vilket påslag.
6-APB kan man t.ex köpa för 60kr / gram som sedan säljs för 800-1000kr / gram ex moms. Ett kilo ger då en bruttovinst på 700-900 tusen. Konkurrensverket hallå?

Hittade ett intressant reportage ifrån en fabrik i kina
http://psychotropicon.info/topic/the...-laboratories/

tommy_yong
Medlem
tommy_yongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Största delen av tiden så är lagret helt tomt, konstigt dom inte ser till att ta hem mer prylar när affärerna verkar rulla på bra.

Det är nog snarare så att lagret blir "tomt" när dom ligger på beachen eller liknande.

Tessie23
Medlem
Tessie23s avatar
nån som fått svar på mail dom senaste dagarna?! jag fick 50 st mindre än vad jag beställde.. :/

tommy_yong
Medlem
tommy_yongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av canibus
Googlade igenom lite priser ifrån kina på dessa kemikalier, satan vilket påslag.
6-APB kan man t.ex köpa för 60kr / gram som sedan säljs för 800-1000kr / gram ex moms. Ett kilo ger då en bruttovinst på 700-900 tusen. Konkurrensverket hallå?

Hittade ett intressant reportage ifrån en fabrik i kina
http://psychotropicon.info/topic/the...-laboratories/

Mm.. Och de flesta rc-shoppar(svenska, inrikes) betalar inte skatt, moms arbetsgivaravgifter osv, så dom lever nog fint på att sälja lagligt knark.

TwentyTwo
Medlem
TwentyTwos avatar
Tänkte köra 6-APB nu med bruden, inte kört på ett bra tag så vi tänkte dra ut i skogen till nån sjö med en boombox, massa öl och ett tält. Är den batchen som finns inne nu bra eller? Räcker det med ett piller per person eller ska man ta två?

kamouflagekorv
Avstängd
kamouflagekorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TwentyTwo
Tänkte köra 6-APB nu med bruden, inte kört på ett bra tag så vi tänkte dra ut i skogen till nån sjö med en boombox, massa öl och ett tält. Är den batchen som finns inne nu bra eller? Räcker det med ett piller per person eller ska man ta två?

Kolla in 6-apb tråden.

Det kan ta ett tag för Hemulen att svara på mail ibland tess. Frågade när de skulle få in mera produkter i sitt lager, tog då ungefär en vecka innan de svarade.

d-boll
Medlem
d-bolls avatar
Deras Etizolam 1mg (Parti: 6) var i alla fall sockerpiller.

Vissa säger att det är som Zopiklon/Zolpidem men det är långt ifrån. (Visserligen testat Zopiklon/Zolpidem 1 gång vardera bara, med mycket bra effekt).

Tog 8-10mg totalt och hände inte mycket. Tror man får mer eufori av att dunka huvudet i väggen.

Vad jag vill ha sagt; Bojkotta Hemulens Etizolam tills de köper in riktiga grejer.

Deras övriga produkter har jag inte testat, någon som gjort?

Blueberry MIST
6-APB (Benzo Fury)
Etylfenidat
Senast redigerad av d-boll 2012-08-01 kl. 12:03.

ExtraMktJohan
Medlem
ExtraMktJohans avatar
Mitt kom i måndags i alla fall, och jag fick en väldigt bra kompensation för den lilla förlängning som blev. Så props till Hemulen för det!

likeithard
Medlem
likeithards avatar
Det verkar ju som om dom har så gott som sålt slut på etizarna nu igen..?

Det gick fort.. Någon som vet när dom får in nya?

Jag är svindålig på att svara på PM, anledningen är att min inkorg är full.

Inkorgen rensad! Du eller ni som har försökt skicka PM kan göra det nu :)

Perfume-V
Medlem
Perfume-Vs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d-boll
Deras Etizolam 1mg (Parti: 6) var i alla fall sockerpiller.
Du måste ha fått några riktigt dåligt pressade grejer eller något, för parti 6 1 mg är riktigt bra. Har beställt 1 mg parti 6 säkert 10-12 gånger, och de har alltid fungerat bra. Jag är van bensoätare, och äter Diazepam, Alprazolam och Zopiklon ganska regelbundet. Tycker en st. 1 mg Etizolam av parti 6 motsvarar ca 0,5 mg Xanor (svenska apoteks-Xanor alltså), plus att de är skönt muskelrelaxerande. Deras parti 5 var också bra.

2 mg-tabsen har jag dock aldrig provat, men hört att de håller sämre klass. Jag är hur som helst nöjd med parti 5 och parti 6 av 1 mg. Jag har många vänner som är lika vana bensoknaprare som jag, och ingen av dem har klagat på dem. Alla har sagt att de fungerar riktigt bra, åtminstone de senaste partierna (5 och 6). En enda har sagt att han inte tycker att de är prisvärda. Han tycker att de fungerar någorlunda, men han käkar så enorma mängder av annat (inte bara benso).

Du måste ha fått några felpressade grejer. Maila och klaga och begär några nya.

Perfume-V
Medlem
Perfume-Vs avatar
Hur är 2orna nu för tiden? Har som jag skrev i inlägget tidigare aldrig provat dem då jag varit så nöjd med 1 mg-tabsen. Är det värt att testa 2 mg? Jag gillar verkligen Hemulens 1 mg parti 5 och 6 i alla fall, och ibland föradrar jag dem framför Alpra t.o.m.

Svara på ämne
Topp Dela »