30 129 besökare online
857 249 medlemmar • 45 831 158 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Droger > Nätapotek och drogshoppar > Drogshoppar - Centralstimulantia
Svara på ämne
Ämnesverktyg
Mandic!
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grandman
Jag köpte sånna där kristaller på gatan förut för 1000kr/g och han påstod att de var MDMA men fan va beviken jag blev vart bara bäng inget annat. Så de finns kristaller som ser ut som MDMA men som är skit, måste vara någon ny RC.
Kan det vara MDAI du fick? Vet att MDAI har sålts/ibland säljs som MDMA. Brukar vara grå/bruna kristaller.

Nej, jag vill INTE köpa/sälja droger via PM.

suedi
Medlem
Suck.... googla; EZ-Tester, hitta sida som säljer, beställ,invänta paket, öpnna paket, följ instruktionerna på flaskan, vänta nervöst på resultat, jämnför färgen på stenarna du hällt EZ-Tester på med medföljande färgkarta, blir det den färg som du vill ha (enligt färgkartan) BINGO!!! Du har MDMA, blir det annan färg kan det vara annat prepparat som också finns omnämnt på färgkartan eller bara skit, vilken sorts skit som helst.

Det övergår mitt förstånd att ni som beställer E inte testar vad ni får i er innan intag (om ni inte nu litar på er kran med ert liv).
EZ-Tester en liten flaska ungefär som en poppersflaska kostar c:a 200:- och är ett helt underbart sätt att knäppa langaren på nosen om det är skit.

grandman
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Kan det vara MDAI du fick? Vet att MDAI har sålts/ibland säljs som MDMA. Brukar vara grå/bruna kristaller.

Det kan de iof ha varit kände mig iaf blåst när jag äntligen trodde jag fått tag på de "magiska kristallerna"

Q-dancer
Medlem
Q-dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gunnis
Slickade i mig några korn men salt smakade det inte... Smakade kemikaliskt och tycker smaken påminner om kola? Alltså drogen :P Någon drog är det ju men tyvärr är jag inte rätt person att säga om det är mdma-kristaller eller inte då jag inte har erfarenhet kring just ren mdma.

Pga vissa omständigheter kan jag inte prova det i dagarna men lovar att rapportera så fort jag gjort det. Har du, Q-dancer, provat produkten? Vore som sagt trevligt om någon annan har något att säga.

Jag har inte provat det jag fick hem, dock så har mina polare gjort det med bra resultat.
Båda är väldigt vana men fick ändå bra effekt när dom tog en varsin bomb var á la 100mg/st.
Var faktiskt väldigt förvånad att dom fick så bra effekt trots toleransen (kört 2 helger i sträck).

Du behöver inte oroa dig för att det är nåt skit iaf, har smakat lite på det och det är utan tvekan ren MDMA, inte nån RC eller så.

Släng i dig en bomb på 150mg sen ta resten 1 timme in i peaken

Gunnis
Medlem
Gunniss avatar
Tjena!

Så, då har jag äntligen provat på produkten och tadaaa, det var mdma och bra studs i det dessutom

JoliQuZ
Medlem
JoliQuZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gunnis
Tjena!

Så, då har jag äntligen provat på produkten och tadaaa, det var mdma och bra studs i det dessutom

Hur mycket beställde du? Hur såg det ut?

Mail; JLK123@hushmail.com

Gunnis
Medlem
Gunniss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoliQuZ
Hur mycket beställde du? Hur såg det ut?

Jag fick ett sample på 100mg. Bilder på hur det såg ut hittar du i tråden.

Lingonkuk
Medlem
Har också fått 100 mg kristaller nu. Luktar och smakar som mdma.

G-r-ö-n.

B-F-F-B
Medlem
B-F-F-Bs avatar
gjorde en beställning idag på ett halvgram

B-F-F-B
Medlem
B-F-F-Bs avatar
Vad ska jag säga, jag fick 0.5 kristaller, luktar MDMA smakar likaså, men kände inget på 0.3.
Vet inte om det kan varit något jag tagit som blockerar eller varför det blev så.

Han har iaf erbjudit sig att skicka 0.3 gratis, och så köper jag 0.3 så jag får 0.6 för 300.

Så han är så grön man kan bli, återkommer när jag testat det här med, men undrar om det kan vara så att mina antidepressiva mediciner fortfarande sitter i kroppen och slår ut ruset, SSRI ska man ju ej blanda med E eller MDMA men har inte tagit på en vecka men kan ju sitta i fortfarande.

Mandic!
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-F-F-B
Vad ska jag säga, jag fick 0.5 kristaller, luktar MDMA smakar likaså, men kände inget på 0.3.
Vet inte om det kan varit något jag tagit som blockerar eller varför det blev så.

Han har iaf erbjudit sig att skicka 0.3 gratis, och så köper jag 0.3 så jag får 0.6 för 300.

Så han är så grön man kan bli, återkommer när jag testat det här med, men undrar om det kan vara så att mina antidepressiva mediciner fortfarande sitter i kroppen och slår ut ruset, SSRI ska man ju ej blanda med E eller MDMA men har inte tagit på en vecka men kan ju sitta i fortfarande.
Hur länge sedan var det du slutade?

Nej, jag vill INTE köpa/sälja droger via PM.

heyhey1
Medlem
Ska pröva 200mg, återkommer med om de är gröna & om produkten har kvalité.

Svara på ämne
Topp Dela »