24 388 besökare online
856 797 medlemmar • 45 811 754 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Hem, bostad & familj > Relationer och samlevnad > Relationer och samlevnad: allmänt
Svara på ämne
Ämnesverktyg
iPhone43
Medlem
iPhone43s avatar
Tycker det är så jäkla pinsamt när man står framför en tjejkompis(mittemot varandra) och snackar, så gör man verkligen allt för att inte glo ner mot brösten, men man kan inte låta bli
jag har också problem med att kolla någon rakt in i ögonen när jag pratar tappar bort mig själv då haha. Så min blick skiftar väll från munnen-näsan-ögonen-brösten-kinden-hakan-pannan-brösten hahahaha

Tjejer Brukar ni kolla killarna mellan benen? Märkte det en gång för ett tag sen att när jag pratade med en tjejkompis att hon glodde rakt mellan mina ben, trodde nästan jag hade bonge(vilket jag inte hade)

Whitewidow1
Medlem
Whitewidow1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miss-darkness
Ja, klart det märks Otrevligt är det också

Varför?

Kroppen är väl lika mycket "du" som ansiktet, eller är jag fel ute nu? Det är underligt att folk tar illa upp av sånt här. <:

Free Julian Assange

Depraviity
Medlem
Depraviitys avatar
Klart man scannar av en snygg tjej om man stöter på en, gör detta helt ogenerat men utan att för den sakens skull stirra.. Märker även att tjejer gör exakt samma sak med mig och andra killar som ser bra ut.

Luko
Medlem
Lukos avatar
Bara jag som checkar in skrevet också om de har tajta brallor? Den blicken är nog mest "unjustified" om du frågar mig :P

Osexigt med cameltoe, men ändå blir man så sjukt nyfiken att titta.

Redoxreaktion
Medlem
Redoxreaktions avatar
Ja, de märker det. Utgå alltid ifrån att kvinnor är 10 ggr bättre än vi på att läsa blickar och kroppsspråk.

Malo periculosam libertatem quam quietum servitium.

Gertrud1
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whitewidow1
Varför?

Kroppen är väl lika mycket "du" som ansiktet, eller är jag fel ute nu? Det är underligt att folk tar illa upp av sånt här. <:

Därför att en del gör det extremt uppenbart och får de den minsta uppmuntrad dvs inte totalt avvisande så kommer en sleezy kommentar och ett brett flin.

Och med sleezy kommentar så menar jag deras beskrivning av ett stycke kött som de vill göra vad de vill med oavsett om jag själv är intresserad eller inte.

Det är mm från att bli klubbad i huvudet och hemdragen till grottan. I själva verket tvärtom från hur kvinnlig sexualitet fungerar.

Inte upphetsande på något sätt. Så när man vänder sig om och ser det där flinet, då är man inte road.

http://www.youtube.com/watch?v=OGsKO...FC60CE91A0BF4F
Senast redigerad av Gertrud1 2012-07-28 kl. 11:52.

PerZerk
Avstängd
PerZerks avatar
Så ohängd är jag inte så att jag går omkring och tittar på tjejers böst och rumpor. Sådant hör pöbeln till.
Senast redigerad av PerZerk 2012-08-14 kl. 05:37.

Mutchof
Medlem
Mutchofs avatar
Jag märker det men gör ingen grej av det. Kan själv komma på mig med att stirra på andra tjejers klyfta så jag förstår det till viss del. Dock är dessa män som stirrar inga jag skulle vilja dejta om de frågar ut en.

amandaa-
Medlem
amandaa-s avatar
Det märks, killar ni är inte så diskreta som ni tror att ni är. Precis som Mutchof säger så ökar det inte direkt oddsen att få en dejt om man har stirrat på brösten eller rumpan.

Mutchof
Medlem
Mutchofs avatar
Värsta jag varit med om är på jobbet (inom servicebranchen) då en kund stod och pratade med mig och konstant under dessa fem minutrar glodde på mina bröst utan att lyfta blicken. Att han var en 40årig blatte gjorde inte saken bättre heller.

amandaa-
Medlem
amandaa-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mutchof
Värsta jag varit med om är på jobbet (inom servicebranchen) då en kund stod och pratade med mig och konstant under dessa fem minutrar glodde på mina bröst utan att lyfta blicken. Att han var en 40årig blatte gjorde inte saken bättre heller.

Trevlig kund!

Jag har varit med om ungefär samma sak och det är lagom kul att behöva vara trevlig mot en äcklig gubbe som stirrar på ens bröst.

Zeke Warg
Medlem
Zeke Wargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mutchof

Du klär dig säkert på ett sådant sätt att du kåtar upp 40-åriga blattar. Ett tips: Välj en ful träningsoverall i fortsättningen om du vill undvika det du skriver om - du kommer nämligen aldrig att kunna "uppfostra" män att titta åt något annat håll om du klär dig på ett sätt som hetsar upp dem.

Svara på ämne
Topp Dela »