30 350 besökare online
857 249 medlemmar • 45 831 156 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Hem, bostad & familj > Relationer och samlevnad > Relationer och samlevnad: allmänt
Svara på ämne
Ämnesverktyg
Douche-chill
Medlem
Douche-chills avatar
Även jag ser mycket bra ut och jag kan känna igen mig i TS beskrivning av hur andra killar kan känna sig hotade av ens närvaro, hur trevlig man än är mot dom. Däremot verkar TS inte ha en särskilt soft personlighet.

Det är ju så – som alla "vackra" människor känner till – att som snygg så har man en bra fot att få folk att visa intresse för en men efter den första kontakten så ska också personlighet klicka in och där har man en lika bra/dålig chans som vem som helst.

K U N G S H O L M E N

Kadde1
Medlem
Kadde1s avatar
Att du skulle vara "snygg" som du själv påstår visar inget, varenda pajjas får ju ligga några gånger i veckan bara man inte ser ut som Steven Hawking, att folk uppfattas vara otrevliga mot dig är troligen för att du verkar vara en riktigt jobbig, trist, äckligt och dryg jävel.

Inte en kotte här som ens vet hur du ser ut så ditt snyggsnack tar inte så mycket, tvivlar på att du skulle våga lägga upp en bild ens.
Senast redigerad av Kadde1 2012-07-19 kl. 17:11.

vittblod
Medlem
vittblods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heavymoose
Förbannade trångsynta, självgoda jävla idiot. Jag kan inte veta om du är snygg eller ful, men jag kan garantera att du är en jävligt ensam människa.. Annars hade du inte behövt sitta och hävda dig på ett forum.. Så fort någon skriver något så beter du dig som en vänsterpartist! Du skriver: "Det där är typiskt fula personer. Du är ful!". Man kan jämföra det med: "Det där är så typiskt rasister. Rasist!"

Det finns inte en käft som bryr sig om hur jävla snygg du är. Dessutom, att du skulle ha perfekta gener är en jävla myt. Generna är mer än utseendet. Uppenbarligen så har du inte perfekta gener då du är en trångsynt jävla kuk som är helt socialt inkompetent.

Jag hoppas att du blir våldtagen av negrer.

Tjockisar kan fortsätta runka till shemale porr i det tysta.

jo-ia
Medlem
Hej hej snyggo!

Jag är tjej och ser bra ut. Jag hade nog gärna knullat dig men förmodligen inte mer än så, det är nog tyvärr så många ser på dig.
Du gör dig själv till ett objekt genom din fascination över ditt eget utseende och dina vänners elakheter beror nog mer på att de stör sig över hur du snackar om ditt (förmodligen mkt fördelaktiga) utseende, inte att du faktiskt ser ut så.

Och du, försök le tillbax till äckliga brudar under din liga med, du kanske gör någons dag?

Sen tycker jag att du borde söka dig till en modellagentur, ser du så bra ut så kanske du kan göra dig en hacka på det med.

...och kanske, kanske öva lite lite granna på din ödmjukhet och självbild (en ödmjuk snygging med realistisk självbild är det sexigaste som finns, bara så du vet, inte en skrytig, självgod snygging)

Och just det, lägg upp en bild så vi vanliga har nåt att dregla över
Senast redigerad av jo-ia 2012-07-20 kl. 10:57.

Ass.Parade
Medlem
Ass.Parades avatar
Måste bumpa denna tråd för jag känner igen mig som fan i det TS säger om killarnas reaktioner på att man ser bra ut. De ser ofta ner på en och ser mig som ett hot och gör därför allt för att skada mig känslomässigt. Äckliga fittor hela bunten, fyfan. Lyckligtvis var det mycket mer sådant när man var yngre, men fortfarande ung och det händer ibland

Svara på ämne
Topp Dela »