28 963 besökare online
856 517 medlemmar • 45 800 403 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Samhälle > Aktuella brott och kriminalfall
Svara på ämne
Ämnesverktyg
why123
Medlem
why123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speedskater
har träffat nämnda person i haninge i slutet av nittiotalet, och absolut inget snack om att hon då var extremt karltokig (now we talking big time!!) men vette fan om hon har nån mördargen i sig...? hmm

Så här skrev du tidigare och du nämnde inte att du träffat I, hur ska du ha det?

speedskater
Medlem
jag har hjälpt/skrivit hennes cv på AF Haninge/rudsjöterrassen
1999 i maj. sen att vi är många som känner I. genom att
han gillade rätt märke gällande skotrar och mc. är ingen
hemlighet.

speedskater
Medlem
sixten. why123 och D. - lägg ut fup. domar till och med
från polisens slask. allt som på nåt
sätt kan sätta dit inko för nånting. hårda puckar gäller ju på
på FB. har ni inget annat än byskvaller? så får ni
ta det i bastun. inte här!
Senast redigerad av speedskater 2012-07-19 kl. 01:04.

kattella
Medlem
kattellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speedskater
ursäkta att jag skrev horunge. kanske hennes föräldrar
försökt med en sådan här extremt förstörd människa men uppenbarligen
misslyckats. 5 barn och hon hade ingen på heltid. kom in i
matchen nu!. men att
hon är en hora/nymfoman som mest troligt inte ens hade vett att
ta betalt står utom allt rimligt tvivel. så Ingemar som
i mångt och mycket är högre hon på alla sätt och vis.
skall i smutsen för att han höll hårt i pengarna. samt ej
trivdes med hennes hor tendenser. jag kände till båda 13 år
innan dom ens vart ihop. så kom inte och kom!

Om hon inte tog betalt så faller det på sin egen orimlighet att kalla henne för hora. Har du några belägg för att hon var nymfoman? Att vara karltokig är inte att jämföra med nymfomani.

p.s. Du skriver väldigt osammanhängande och "slarvigt". d.s.

speedskater
Medlem
uppskattningsvis 150 karlar fram till år 1999. som jag fick
uppfattning om. hon knullar med allt utom feta och invandrare.
13 år senare borde siffran vara uppemot 500. hade
hon tagit en tusing Per penis. you do the math! sen tur som fan
att hon fött och vart gravid en massa. annars hade det väl
varit en nolla till bakom 500.
Senast redigerad av speedskater 2012-07-19 kl. 01:48.

lilltoe
Medlem
lilltoes avatar
Jag tror på det som skrevs i början, att hon anföll honom i sömnen. Hade han varit den våldsamme person som några vill ge sken av, hade han rimligtvis "vaknat" och GK hade dragit sin sista suck där och då. Kanske båda.
Man har det i sig, överraskad eller inte, våldet. Han hade avvärjningsskador, men henne har jag inte läst en skråma om..

katta99
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skepparen7
Lite märkligt att I. har "utfört våld och andra otrevligheter" mot dig. Du hade väl vad jag kan förstå inget förhållande med honom. Inte ens Sixten77 som försvarar J. med näbbar och klor har hört J. säga att I. slagit henne och INGEN i I:s hemstad verkar heller ha intrycket att I. var en kvinnomisshandlare. Tvärtom verkar han, om man läser de fina dödsannonserna från hans barn, vänner med familjer, arbetskamrater och motorcykelklubben han var medlem i, ha varit en omtyckt och uppskattad person. Om han varit dryg och otrevlig när han träffat dig säger kanske mer om dig än om honom. Vad menar du förresten med "utfört våld"? Utövat våld, kanske du menar? Har han slagit dig? Om det är så, utgår jag ifrån att du har polisanmält honom. Om inte tycker jag du ska sluta upp med att smutskasta honom här om du inte har mer att komma med.
I väldigt många förhållanden där kvinnan blir misshandlad så har ingen i omgivningen en aning om vad som sker bakom stängda dörrar. Mannen visar upp en glad, trevlig sympatisk sida för omgivningen, folk gillar honom, ingen kan tro att han bankar sin fru/sambo blå flera gånger i veckan, så var inte så naiv och tro att bara för att en kille verkar var helylle är det.
T ex så blev en släkting till mig grovt misshandlad under många år och ingen visste, alla blev väldigt chockade för han var ju jättetrevlig och charmig, ingen hade någonsin kunnat ana vad som skedde innanför deras dörr.
Nu påstår jag inte att det var så i det här fallet, vill bara påpeka att allt inte alltid är så trevligt som det verkar utåt.

lilltoe
Medlem
lilltoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av katta99
I väldigt många förhållanden där kvinnan blir misshandlad så har ingen i omgivningen en aning om vad som sker bakom stängda dörrar. Mannen visar upp en glad, trevlig sympatisk sida för omgivningen, folk gillar honom, ingen kan tro att han bankar sin fru/sambo blå flera gånger i veckan, så var inte så naiv och tro att bara för att en kille verkar var helylle är det.
T ex så blev en släkting till mig grovt misshandlad under många år och ingen visste, alla blev väldigt chockade för han var ju jättetrevlig och charmig, ingen hade någonsin kunnat ana vad som skedde innanför deras dörr.
Nu påstår jag inte att det var så i det här fallet, vill bara påpeka att allt inte alltid är så trevligt som det verkar utåt.

Men i det här fallet borde väl historiken varit något fetare än en söndersparkad dator..

Demno
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lilltoe
Men i det här fallet borde väl historiken varit något fetare än en söndersparkad dator..

Jag har ju berättat vad I har gjort mot mig & andra där har ni "den feta historiken" som ni vägrar tro på.

Att han har "sparkat söder" hennes dator är en myt.. Eller han kanske gjorde det innan han hade plockat isär minnet eller vad det nu var & därefter slängt datorn strax över huvudet på henne när hon låg utanför huset i en skottkärra efter att han låste henne ute en kall höstnatt. Jag har sett datorn efter händelsen.

Ni vill veta hur han kunde bete sig mot J & jag berättar kom då inte o säg att jag är vrickad eller smutskastar någon, för det är precis det ni själva gör mot J så ni har ju inte direkt ryggarna fria att anklaga mig för sånt

lilltoe
Medlem
lilltoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demno
Jag har ju berättat vad I har gjort mot mig & andra där har ni "den feta historiken" som ni vägrar tro på.

Att han har "sparkat söder" hennes dator är en myt.. Eller han kanske gjorde det innan han hade plockat isär minnet eller vad det nu var & därefter slängt datorn strax över huvudet på henne när hon låg utanför huset i en skottkärra efter att han låste henne ute en kall höstnatt. Jag har sett datorn efter händelsen.

Ni vill veta hur han kunde bete sig mot J & jag berättar kom då inte o säg att jag är vrickad eller smutskastar någon, för det är precis det ni själva gör mot J så ni har ju inte direkt ryggarna fria att anklaga mig för sånt

Men anmälde bara en söndersparkad dator.. Däri ligger skillnaden, väl? Tror det ligger närmare till hands att hon anmält fysisk/psykisk misshandel om så varit.

katta99
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lilltoe
Nu påstod jag inte att det var så i det här fallet utan svarade på ett inlägg där den som skrev verkade tro att bara för att omgivningen tycker att någon är supertrevlig så kan han inte misshandla frun eller sambon.
Sen tiger många kvinnor för omgivningen, anmäler inte när de blir misshandlade

lilltoe
Medlem
lilltoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av katta99
Nu påstod jag inte att det var så i det här fallet utan svarade på ett inlägg där den som skrev verkade tro att bara för att omgivningen tycker att någon är supertrevlig så kan han inte misshandla frun eller sambon.
Sen tiger många kvinnor för omgivningen, anmäler inte när de blir misshandlade

Men anmäler en söndersparkad dator.. Fattar ni inte poängen snart? En kvinna som bloggar om allt och inget, annonserar efter karlar, lägger ut sina sms till allmän beskådan, skapar bloggar till mer än underåriga barn, beskriver flörtanden med andra under resor med älsklingar mm mm..
Hur kan hon missat misshandeln? Glömt?

Svara på ämne
Topp Dela »