17 018 besökare online
858 172 medlemmar • 45 868 083 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Dator och IT > Dator- och konsolspel > Spel: allmänt
Svara på ämne
Ämnesverktyg
techno_the_king
Medlem
techno_the_kings avatar
Kommer knappast vara någon större skillnad jämfört mot Bf3 lite nya banor och vapen samt ett nytt SP det är allt.

Vill ha ett nytt 2142 där man är på slagskepp uppe i rymden
sända ut plutoner för att bland annat spränga sönder ehh motorer på fi:s slagskepp
vore grymt kul om skeppen då började att kränga och man har x antal minuter på sig att försöka ta sig till flyktkapsel eller liknande innan det störtar/sprängs vilket iofs inte lär vara allt för lätt i ett skepp som e på g att störta.

Bf3 var på g åt helt jävla fel håll och lär vara det nya COD om några år
står ännu fast vid att Bf3 är det sämsta spelet i hela serien och Bf4 lär inte bli bättre.

fiskNships
Medlem
Bara jag som inte förstår denna "STORA" skillnad på Bad company serien och Battlefield 3? Massa som skriver: "-Hoppas de gör ett Bad company 3 ist, fan så mkt bättre" etc etc.

De är ju fan same same if u ask me :s Förutom de självklara med maps & antalet spelare. Inge större förändring dvs. Allt som finns i bad company finns ju i BF3. Eller är jag helt ute o cyklar nu?

Dont get me wrong, love em both

Dimak
Medlem
Dimaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiskNships
Bara jag som inte förstår denna "STORA" skillnad på Bad company serien och Battlefield 3? Massa som skriver: "-Hoppas de gör ett Bad company 3 ist, fan så mkt bättre" etc etc.

De är ju fan same same if u ask me :s Förutom de självklara med maps & antalet spelare. Inge större förändring dvs. Allt som finns i bad company finns ju i BF3. Eller är jag helt ute o cyklar nu?

Dont get me wrong, love em both
Kanske finns några ändringar men inte så stor men håller med dig. Same shit man!

Pulseczar
Medlem
vad ska man ha för monster kort för detta spelet då? kommer man ens kunna starta det på ett gtx 670?

Lockcaps
Medlem
Lockcapss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pulseczar
vad ska man ha för monster kort för detta spelet då? kommer man ens kunna starta det på ett gtx 670?

Eftersom spelet kommer ut så "snart" är det tveksamt att de kommer hinna revolutionera grafiken så mycket att minspecsen kommer ändras särskilt mycket. Luktar snarade CoD här - samma, eller en mycket snarlik grafikmotor, med uppdaterade texturer etc.

nerdfeud
Medlem
Blir det en futuristisk skitspel, ser dig, BF2142, så skippar jag.

WW2 med frostbite 2 skulle äga. Se BF42 med fler balanserade kartor. Det köper jag alltid!

BF43 räknas inte, då den släpptes inte på PC.
Senast redigerad av nerdfeud 2012-07-18 kl. 19:47.

Redclouds
Medlem
Redcloudss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Novum
Kommer ALDRIG köpa ett EA-game spel igen, supporten har knullat mig flertalet gånger och nu detta.

De har ju fan i stort sett övergett BF3 före de ens annonserar nästa spel, är de oroliga att förlora kunder eller vad? Släpp DLC, uppdatera OCH TA HAND OM ERAN PRODUKT istället för att rusha till nästa. Lyssna även till vad spelarna vill ha, man spelar battlefield av en anledning och det är fan inte att rusha runt på små banor som i CoD. Om det kommer fortsätta finnas buggar i BF3 efter alla DLC, kan vi förvänta oss att spelet kommer patchas så gott det går?! Troligtvis kommer de släppa några små patchfixes efter sista DLC är släppt och sedan dör BF3 eftersom alla spelar på 4:an istället.

Nej, jag har stöttat EA/Dice tidigare men om jag inte ser något väldigt intressant med BF4 med FRÄSCHA IDÈER så kommer jag ladda hem spelet och inte lägga en krona fortsättningvis på detta skräpföretag.

Behövde skriva av mig..

Håller med dig till 100%. Jag fick en dålig känsla i ryggen när EA köpte upp DICE för en herrans massa år sen. övergav BF3 efter 2 månader för det sög kuk och dom förstörde känslan helt och hållet. Visst bra grafik som fan men gameplayen var riktigt..........GAY!

Verkar som dom gör en COD och släpper typ MOH vart varannat år och BF varannat år som just med hela COD serien. Är jag förvånad att nåt sånt här händer? faktist inte!

Jävla pengarkåta jude kapitalister som ska förstöra en bra spelserie. Därför man gick tillbaka till BF1942 och BF2. Man slipper ju i alla fall alla satans P12 och andra idioter som ska första ens game för en!

Adutrumque
Avstängd
"Battlefield 4 Will Be Set In Modern Times"

http://battlefieldinformer.com/f162/...rn-times-1759/

Kjellkaramell
Avstängd
Kjellkaramells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adutrumque
"Battlefield 4 Will Be Set In Modern Times"

http://battlefieldinformer.com/f162/...rn-times-1759/

Jahopp, Battlefield blir nya CoD.

Själv så väntar jag fortfarande på att Battlefield 3 ska släppas. Börjar bli tröttsamt att spela Bad Company 3 betan.

InjectMeWithHIV
Medlem
InjectMeWithHIVs avatar
Hoppas dem inte börjar massproducera spel som CoD serien :S
Sitter fortfarande och spelar bfbc2 haha

postkran
Medlem
postkrans avatar
Satsar dom på samma icke bf gameplay som i bc-bf3 så hoppas jag att EA och dice går omkull.

Hellre att dom lägger ner, än att förstöra det som en gång var battlefield ännu mer.

Men tråkigt nog, så kommer det finnas folk som köper spelet ändå så det lär ju inte hända.

Håller mig till Arma nuförtiden...
Senast redigerad av postkran 2012-08-14 kl. 09:04.

TavuS
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InjectMeWithHIV
Hoppas dem inte börjar massproducera spel som CoD serien :S
Sitter fortfarande och spelar bfbc2 haha

Du vet att det finns fler battlefield titlar än vad det finns cod titlar?

Svara på ämne
Topp Dela »