32 571 besökare online
857 886 medlemmar • 45 857 537 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Droger > Hallucinogener
Svara på ämne
Ämnesverktyg
unleash82
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjogras
Har inte testat någon riktig dos än, körde bara ett litet test i vanlig ordning. Men det gav enbart positiva effekter, och det verkar vara snäppet mer potent än 4-ho-met.

Ok, uppfattat!

Att du fick effekt på 2-4 mg låter ju trevligt.

4-ho-met tycker jag är lite svårt att köra lågdoschillande på.

Alltid fått för svag eller för stark effekt när jag tänkt chilla på lågdos.

SweCrime
Medlem
Jag och 9 till andra delade på 100mg i helgen. Alltså 10mg var, ingen kände något.
Detta köpte vi från prisman också.

Säger inte att drogen är dålig men man behöver antagligen ta mer än 10mg för att känna något.
Mvh

Edit: Kom på nu att två inte ville ha, så 8 pers tog. 6 av dom 10mg och 2 20mg. Ingen kände något.
Mvh

Skriv på här: https://ec.europa.eu/citizens-initia...ublic/index.do

Allmänt om EU:s medborgarinitiativ: http://ec.europa.eu/citizens-initiat.../welcome?lg=sv
Senast redigerad av SweCrime 2012-07-17 kl. 12:11.

Bearwrestler
Medlem
.
Senast redigerad av Bearwrestler 2012-07-17 kl. 13:08.

Sjogras
Medlem
Sjograss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweCrime
Ingen kände något.
Mvh

Riktigt konstigt. När köptes det? Hade alla tolerans? :P Drack ni alkohol?

Som du kan läsa i mitt inlägg på förra sidan kände jag av en grymt liten mängd.

SweCrime
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sjogras
Riktigt konstigt. När köptes det? Hade alla tolerans? :P Drack ni alkohol?

Som du kan läsa i mitt inlägg på förra sidan kände jag av en grymt liten mängd.
Det köptes för 2 veckor sedan från prisman.
Flera av oss hade druckit samt rökt, några hade bara tagit några öl.

Det kan ju vara så att alkohol/cannabis slår ut effekter, t.ex. dom hallucinogena (aldrig varit något problem med 4homet), men att ALLA effekter försvinner låter lite väl överdrivet.

Mvh

Skriv på här: https://ec.europa.eu/citizens-initia...ublic/index.do

Allmänt om EU:s medborgarinitiativ: http://ec.europa.eu/citizens-initiat.../welcome?lg=sv

Osexig
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SweCrime
Jag och 9 till andra delade på 100mg i helgen. Alltså 10mg var, ingen kände något.
Detta köpte vi från prisman också.

Säger inte att drogen är dålig men man behöver antagligen ta mer än 10mg för att känna något.
Mvh

Edit: Kom på nu att två inte ville ha, så 8 pers tog. 6 av dom 10mg och 2 20mg. Ingen kände något.
Mvh

Mmm, jag körde i fredags, hade köpt en vecka innan på prisman. Detta var av mycket sämre kvalité än den gången jag hade kört en vecka innan. Jag tog totalt 64mg och det var inte något speciellt alls. Good vibes och lite störningar finare färger och lite mer vågor i synen. Inget i jämnförelse av det mpt jag körde för ca 4-5 veckor sedan som också kom från prisman. Då körde jag en 25~ mg dos och vart ruskigt borta.

Kan vara så dom har en dålig batch inne, tråkigt nog.

biffstekarN
Medlem
biffstekarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Osexig
Mmm, jag körde i fredags, hade köpt en vecka innan på prisman. Detta var av mycket sämre kvalité än den gången jag hade kört en vecka innan. Jag tog totalt 64mg och det var inte något speciellt alls. Good vibes och lite störningar finare färger och lite mer vågor i synen. Inget i jämnförelse av det mpt jag körde för ca 4-5 veckor sedan som också kom från prisman. Då körde jag en 25~ mg dos och vart ruskigt borta.

Kan vara så dom har en dålig batch inne, tråkigt nog.
Skit, köpte 250mg förra veckan
Kommer förmodligen köra en test-dos på 10mg eller liknande inom snar framtid, återkommer med resultat.

Sjogras
Medlem
Sjograss avatar
Tänker definitivt beställa mer 4-ho-mpt om det blir lite mer säkert med Prismans batch, det jag har fått är i vilket fall bra. Igår tog jag 15-20mg; inte särskilt psykedeliskt men grymt mysigt, flummigt, närminnet bortblåst. Skrattade okontrollerat och kroppen kändes mjuk och pirrig, musiken blir fantastisk. Tänker köra 25-30mg på Emmaboda om några dagar, det kommer bli perfekt.

Min absurt högtoleranta kompis tog 50mg, han tyckte inte heller det var trippigt men beskrev det i stil med att det jag sa påverkade hans tankar starkt. Det var dessutom stundvis omöjligt att förstå vad människan sa (mellan skrattsalvorna), så jag antar att detta är ganska bra knark!

Edit: Det verkar vara aningen mindre potent än 4-ho-met, men det kan också bero på avsaknaden av trippiga tankar, även om 4-ho-met känns rätt lekfullt så är risken/chansen för obehagliga stunder betydligt lägre med 4-ho-mpt.
Senast redigerad av Sjogras 2012-07-20 kl. 16:52.

Slanianus
Medlem
Jag gillade inte den här alls faktiskt. Köpte en 100mg påse och körde den på tre trippar. Första lite lägre dos och sista högre. Vet inte hur pass mycket då min våg inte klarade av att väga det här. Men iallafall så tyckte jag inte det gav så mycket alls. Första gången blev det dock rätt flummigt men då hade jag röka också. Men då kändes det typ som en sur gubbe satt i mitt huvud och inte tillät mig att ha kul. sista truppen tog jag r.ätt så mycket. Vet dock inte alls hur pass mycket men mycket mer än första gången. Då fick jag ingen märkbar tripp alls. Det blev mest en grå och besviken kväll. jag blandade det med vatten i ett glas och svalde om det har nån betydelse? Tog med en veckas mellanrum men det har aldrig varit några problem annars angående toleranser på hallucinogener. Inget jag lär köpa igen.

bengbulans
Medlem
bengbulanss avatar
Testade 4 ho mpt i går, ca 15 mg (nasalt) hade en tripp som var väldigt lik 4 ho met.
Saknade dock det där buzzet som man fick av 4 ho meten, men kan vara för att jag tog så låg dos.
Men annars tycker jag att dom är väldigt lika varandra i både dosering och effekt.

NARAYANA
Medlem
NARAYANAs avatar
Trippade av misstag 4-HO-MET när jag skulle ha gjort 4-HO-MPT. Det blev något missförstånd när vi skulle välja vilken drog det var vi skulle ha. Han trodde att jag sa MET i stället för MPT. Personen som doserade var nykter och visste vilka doser som man skulle använda, så ingen fara som tur var. Dessutom upptäckte vi misstaget innan vi inmundigade drogerna.

Vi var fem personer den kvällen.

De som trippade 4-HO-MPT (30mg och 50mg i varsitt glas vatten) berättade att det var väldigt likt 4-HO-MET men att de blev dummare och gladare. Inte lika mycket tankar som yr omkring. Eventuellt mer visuellt. 4-HO-MPT verkar ha samma dosering som med 4-HO-MET.

De sista två hade ätit 4-HO-MET, som jag, men jag fick reda på det ganska sent i mitt afterglow. Det gick inte att avgöra vilken av de två drogerna de hade ätit utifrån hur de agerade. (Personlighet och miljö verkar ha mycket mer skillnad.)

En av dem rapporterade att han nästan omedelbart blev av med sin vansinniga huvudvärk som han haft sedan natten innan, av att äta 30mg 4-HO-MPT. Kanske inte konstigt, många tryptaminer verkar vara extremt potenta medel mot huvudvärk (de verkar botar huvudvärk på väldigt låga doser, innan man märker av de psykadeliska effekterna. Slickade på ett finger med damm från när jag gjorde interdimensionellt extacy för inte så länge sedan, och fick i mig kanske 0.5-2 mg, vilket botade min huvudvärk nästan omedelbart).

Helt okej upplevelse. Frågan är om jag hade märkt någon skillnad om han inte hade sagt något?
Senast redigerad av NARAYANA 2012-07-28 kl. 21:03.

Benzogreven
Avstängd
Hejsan

Jag älskade 4-ho-met så undrar hur detta står sig jämfört med det?

Har faktiskt hittat en inrikes sida som säljer 4-ho-m än men om den e grön vet ja inte. Tänkte köra en test order och är den grön så köper ja hela hans stash 4-ho-m

Svara på ämne
Topp Dela »