8 600 besökare online
856 942 medlemmar • 45 818 065 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Samhälle > Brott och brottsbekämpning
Svara på ämne
Ämnesverktyg
prestige2k
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av jonas23
Mar*in han som har alla Fordarna du vet..

Haha håller han fortfarande på? Har haft det tvivelaktiga nöjet att spendera ett par timmar på den där tomten, f-n vad det såg ut...

Handguns
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Casualjocke
A.C.A.B...... Klart att det finns korrupta poliser i avlånga svea rike.

Jomenvisst. Klart dom som håller gatorna rena från drägg som dig är bastards.

Men du är väl som alla ACAB fjollor under 20 och lägger en krämtallrik i byxan så fort du ser en polisbil när du och dina kompisar vält blomkrukor utanför den lokala spel och tips butiken en torsdagsnatt i juni. Väntandes på barnbidraget så ni kan köpa folköl och festa till det lite.

Är ju bara wannabe kriminella som håller på med sånt där ACAB fjant. Har då inte sett eller hört någon av dom riktigt tunga grabbsen hålla på sådär.

outlawmoonshine
Medlem
outlawmoonshines avatar
Om inte annat så är plitarna det iallafall. Sista gången jag åkte i fyllecell länsa dom svinen min plånbok!

slbussenone
Medlem
slbussenones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leppakomies
Kolla in http://corruptio.blogg.se/ rätt intressant läsning.

tack för bloggen den va riktigt grym tackar som fan för den..

Nino Gaggi
Medlem
Nino Gaggis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av outlawmoonshine
Om inte annat så är plitarna det iallafall. Sista gången jag åkte i fyllecell länsa dom svinen min plånbok!
Mer regel än undantag har jag märkt att det händer. Både från polisens och plitarnas sida. Ingen ide att ha större summor kontanter på sig för blir man tagen rycker åtminstonde 50%av det. Inte ett skit kan man göra åt det heller för man vet ju inte vem som tog det och det är ju inte speciellt realistisk att börja jaga ner allihopa.

Rainman
Medlem
Rainmans avatar
Jag vet en kille som fått husransakan av ett gäng stormande poliser med dragna automatvapen. Dom tog beslagtog hasch, kokain, anabola steroider,och lite annat skit... han vart bara fälld för haschet och kokainet, anabola steroiderna nämndes inte i rättegången...

Doug.Wilson
Medlem
Doug.Wilsons avatar
Ja, dom finns. Dom underlättar

bulan82
Medlem
bulan82s avatar
skulle mer säga vem är inte korupt i Sverige ?

TKD_1337
Moderator
TKD_1337s avatar
Vi testar Brott och brottsbekämpning. Flyttas från Organiserad brottslighet. /MOD

jonte-malmo
Medlem
jonte-malmos avatar
ja det finns det.

weedommm
Medlem
jag hade husransakan..dom tog lite droger men mina pengar nämndes aldrig.. dom tog svinen i egen ficka

freakz
Medlem
korruption finns i alla länder inkl sverige. Mikael Höglin är en av dom.

Jobbar för Insatsstyrkan i Hallands Län.
Köper både alkohol och droger av langare i andra län för att inte röja sin post.
Brutalt misshandlar människor som inte vill berätta.
Trakasserar Okyldiga.
Han sätter dit alla

Svara på ämne
Topp Dela »