Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-07-02, 19:57
  #1
Medlem
m2012xs avatar
Hej
Jag brottas med ett problem. Pinnacle studio 14 fyller min harddisk fast jag inporterar till en extern harddisk och sparar som, i extern harddisk. Hela tiden fylls c: upp. Jag har ej kopt ps vanligt sa den vanliga supporten hos ps funkar da inte och darfor vander jag mig till er om mina problem
Tack
Citera
2012-07-11, 05:13
  #2
Medlem
gumpings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m2012x
Hej
Jag brottas med ett problem. Pinnacle studio 14 fyller min harddisk fast jag inporterar till en extern harddisk och sparar som, i extern harddisk. Hela tiden fylls c: upp. Jag har ej kopt ps vanligt sa den vanliga supporten hos ps funkar da inte och darfor vander jag mig till er om mina problem
Tack

det är bara för att du valt att inte använda en annan HD för att lagra tempfiler, det gör du här

Inställning/
Projektinställningar/
Mapp för hjälpfiler

Och under 'Mapp för hjälpfiler' väljer du sökväg där du vill spara istället för på c: som det står från början (Obs! Jag anväder 15, så det kan skilja sig, men kolla inställningarna, borde vara rätt lika)

(PS om du använder ett program: köp det)
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback