34 498 besökare online
857 086 medlemmar • 45 824 456 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Livsstil > Poker, spel och dobbel
Svara på ämne
Ämnesverktyg
princethell
Medlem
Pengarna har ännu inte ramlat in. Detta är helt galet. Ska fän kontakta aftonbladet. Ville bara varna er för de.

unleashit
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av princethell
Pengarna har ännu inte ramlat in. Detta är helt galet. Ska fän kontakta aftonbladet. Ville bara varna er för de.

Lugna ner dig för i helvete och sluta var så naiv. Bet365 är ett enormt stort bolage och har inte satt i system att blåsa vissa kunder på småsummor, det har skett ett tekniskt fel och jag kan garantera att du kommer få in dina pengar. Och ingen tidning bryr sig om ditt ärende, som fortfarande PÅGÅR.

Jag kan ta som exempel, 3 gånger har insättningar via mitt VISA och inbetalning via internetbank strulat, pengar drogs men jag fick inte in några på spelkontot. Det har skett 2 gånger på unibet och den tredje gången kommer jag inte ihåg vart det var, men jag har alltid blivit ersatt med pengarna efter lite kommunikation med deras support. Ha tålamod!

thenewhy
Medlem
Tydligen inte bara jag som får vänta på svar, har nu väntat i snart en vecka och kontaktat dem i chatten ofta och det enda svaret man får är '' Vi väntar på svar från Envoy vänligen avvakta ''. Har du fått in dem ännu TS? Eller väntar du fortfarande?

etten
Medlem
ettens avatar
Aldrig jag skulle vänta en vecka..
Tänk om man hade en jätte ide på något odds, skulle vilja spela på det. jag skulle bli jätte besviken när det inte skulle gå..

När du får pengarna, så skulle jag ta ut dom direkt, och säga hej då till Bet365.

Svara på ämne
Topp Dela »