36 741 besökare online
858 325 medlemmar • 45 874 300 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Samhälle > Arbetsliv och arbetsmarknad
Svara på ämne
Ämnesverktyg
SugaredThoughts
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fovea
Jag personligen anser att personer som blir "kränkta" av att en sexfråga ställs saknar personlig självinsikt och antagligen även självmedvetande och självförtroende. Skälen bakom det är lite väl breda för att avhandlas inom detta ämne. Det är dock denna typen av människor som har tendens att springa till pressen, och dessa kvaliteter är sällan särskilt uppskattade av arbetsgivare.

Notera dock att det här är min åsikt, då jag misstänker att det kommer att börja storma lite inom dig nu.

Fast det borde väl vara enkelt åtgärdat genom att lägga till ett svarsalternativ som säger 'Jag tycker mitt sexliv är min egen angelägenhet' eller något med liknande innebörd.

Om inte det finns är det väl bara ett dåligt kontruerat test som är problemet.

Fovea
Medlem
Foveas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SugaredThoughts
Fast det borde väl vara enkelt åtgärdat genom att lägga till ett svarsalternativ som säger 'Jag tycker mitt sexliv är min egen angelägenhet' eller något med liknande innebörd.

Om inte det finns är det väl bara ett dåligt kontruerat test som är problemet.

Om man inte är bekväm med testet är det väl bara att resa sig och gå därifrån?
Testet tjänar sitt syfte i det fallet och kastar ut utövaren med huvudet före, och miljön tjänar en hacka eftersom ett par pikosekunders energi sparades vid uträkningen av resultatet.

Win, win, win?

Svara på ämne
Topp Dela »