28 974 besökare online
855 913 medlemmar • 45 772 542 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Droger > Opiater och andra opioider
Svara på ämne
Ämnesverktyg
B4IDie
Medlem
B4IDies avatar
Några frågor kring det här med grapefrukt.

Hur många dl av grapefruktjuice ska jag dricka?

Om jag käkar 400 mg Tram och dricker grapfruktjuice kommer kroppen då bara bli mer hög eller är det som om jag har tagit 700 mg Tram? Alltså, kan jag ta mer Tram trots intag av grape eller räknas juicen som extra dos Tram?

Ökar kramprisken på samma sätt med grape som mer Tram?

Blir ruset kortare men intensivare eller intensivare men lika lång?

Tacksam för svar!

PS: Fan vad jag hatar när jag knappt kan kissa pga Tram. Brukar tvinga min snubbe att få mig att asgarva för det är det enda sättet som får igång systemet haha!

Hela livet är bara omtagningar. - Strindberg

Dirty North

TerranPlayer
Medlem
Undrar exagt samma *bump*

krydaarn
Medlem
krydaarns avatar
bump

bulan82
Medlem
bulan82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B4IDie
Några frågor kring det här med grapefrukt.

Hur många dl av grapefruktjuice ska jag dricka?

Om jag käkar 400 mg Tram och dricker grapfruktjuice kommer kroppen då bara bli mer hög eller är det som om jag har tagit 700 mg Tram? Alltså, kan jag ta mer Tram trots intag av grape eller räknas juicen som extra dos Tram?

Ökar kramprisken på samma sätt med grape som mer Tram?

Blir ruset kortare men intensivare eller intensivare men lika lång?

Tacksam för svar!

PS: Fan vad jag hatar när jag knappt kan kissa pga Tram. Brukar tvinga min snubbe att få mig att asgarva för det är det enda sättet som får igång systemet haha!

självklart ökar det Kramp RISKEN om det ökar själva ruset .
Därför det står varning på dom flesta Pillerna att man inte ska blanda det med grape osv
Sen kan jag bara tillägga att några Öl påverkar inte antibiotika Risken om du super är bara att du glömmer ta din DOS . Det finns mat som påverkar antibiotika 70% mer än några öl
om ni ska skriva något så ge mig en källa för jag orkar inte med folk som tror eller hört av mormor

psykaton
Medlem
psykatons avatar
varför grape? Blir ruset bättre eller sämre? Eller syns de bara mindre??

Snöj
Medlem
Snöjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psykaton
varför grape? Blir ruset bättre eller sämre? Eller syns de bara mindre??
Det påverkar upptagningen av trammet på något vis, minns inte riktigt, men det kan ge ett starkare rus. Fast grapefrukt är så satans äckligt att jag bara testade detta 1 gång för något år sedan..

Om man blandar ett våffeljärn med en telefon så får man en fax. -A-C-L
Norrbotten är en ond cirkel. För dyrt för att knarka och för trist för att sluta. -Rullamera

YourBestPal
Medlem
YourBestPals avatar
Har aldrig märkt någon skillnad... Tyvärr! Testat med både röd och gul grapefrukt

EvilG
Medlem
EvilGs avatar
Det är på benzo grapefrukt boostar. Den segar ner en enzym som bryter ner benzo. Dock så segar det inte ner enzymen som bryter ner opiater och/eller opioider.

Disclaimer: Jag tar inte ansvar någonstans för vad du gör med informationen som publiceras i mina inlägg.

200kg
Medlem
200kgs avatar
Det är inte som att du har tagit mer direkt men ruset blir mer intensivt.
Var något om nedbrytningen av enzymer i levern eller något sånt där, minns inte riktigt, men det stämmer att det förstärker. Man skall dricka innan intag också tydligen.

Svara på ämne
Topp Dela »