14 307 besökare online
856 400 medlemmar • 45 795 951 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Kultur & Media > Fotografi > Digital bildbehandling
Svara på ämne
Ämnesverktyg
pe11e
Medlem
pe11es avatar
Brukar inte folk vara gråa i fejan se ledsna ut och med gröna tänder på "före bilden"
För att sedan se solbrända och glada ut med ett bländande leende+vältränade efter 2 veckor,månader eller vad d nu är...

Agamantum
Medlem
Agamantums avatar
Jag kommer in som en kung och förklarar för det

Bilden är inte manipulerad, men den är manipulerad.

Själva kroppen är inte manipulerad per se. Men däremot har man gjort ljusförhållanden trots ljuset lite distymiskt, gråare bild. Även håret har man suddat lite på för att få en lite sliten look. Hans min är också inte lika glad.

Sen är det precis som resten säger, han är tränad i grunden, deffat bort lite fett någon månad och fått en superkropp. Inget speciellt för någon vars kropp är anpassad till deff/katabol-lägen.

Vanderseks
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agamantum
Jag kommer in som en kung och förklarar för det

Bilden är inte manipulerad, men den är manipulerad.

Själva kroppen är inte manipulerad per se. Men däremot har man gjort ljusförhållanden trots ljuset lite distymiskt, gråare bild. Även håret har man suddat lite på för att få en lite sliten look. Hans min är också inte lika glad.

Sen är det precis som resten säger, han är tränad i grunden, deffat bort lite fett någon månad och fått en superkropp. Inget speciellt för någon vars kropp är anpassad till deff/katabol-lägen.

Vi har redan gått igenom hur det har gått till. Läs hela tråden innan du postar

Svara på ämne
Topp Dela »