Citat:
Ursprungligen postat av BaalZeBub
Jag skulle inte bli förvånad om hela aktionen är en total bluff. Vem skulle efter 9-11 flyga in med ett flygplan på låg höjd över ett lands huvudstad, i en - trots nallebjörnar - otillåten och oanmäld 'fientlig' politisk aktion? Hade det varit över New York t ex hade de blivit nedskjutna direkt, och det med rätta.
Det är väll inga regler mot att flyga privatplan om man känner för det.
Slänga ut nallebjörnar från flygplan är tveksamt man kan nog bli anmäld för nedskräpning minst.