53 155 besökare online
858 063 medlemmar • 45 864 577 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Dator och IT > Systemutveckling > Egna projekt
Svara på ämne
Ämnesverktyg
cubism90
Medlem
cubism90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av t0bbe21

Det finns sidor ja, men inte som denna.
De andra sidorna har inte tävlingar för sina medlemmar då de oftast inte har någon registrering, de andra sidorna visar inte speciella bonusar för folk som är eller inte är insättare, de andra sidorna är oftast bloggar som är omgjorda till skitreklamsidor och som det aldrig händer någonting på.

"ren jävla reklam!!", han vill ju veta vad folk tycker om sin nya sida, få feedback och felrapporter. Regga dig inte om du inte vill veta av den istället för att klaga.

Jag tycker denna sidan är stilren och syftet med den är förjävla bra då jag varje dag kollar efter freespins.

Falcão
Medlem
Falcãos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cubism90
Det finns sidor ja, men inte som denna.
De andra sidorna har inte tävlingar för sina medlemmar då de oftast inte har någon registrering, de andra sidorna visar inte speciella bonusar för folk som är eller inte är insättare, de andra sidorna är oftast bloggar som är omgjorda till skitreklamsidor och som det aldrig händer någonting på.

"ren jävla reklam!!", han vill ju veta vad folk tycker om sin nya sida, få feedback och felrapporter. Regga dig inte om du inte vill veta av den istället för att klaga.

Jag tycker denna sidan är stilren och syftet med den är förjävla bra då jag varje dag kollar efter freespins.

Håller med och om nu TS skulle tjäna en slant på att erbjuda en bra sida så vad spelar det för roll? Är ju gratis att registrera sig så det är ju en win-win i så fall så varför gnälla.

mikkala
Medlem
Bra ide, riktigt bra gjort !
Märkte att verifierings mailet hamnade i skräppost, är det något som går att fixa?

Morgonbladet
Medlem
Läs på lite om rewrite, inte svårt att tabort .php för synens skull. Annars en snygg sida!

Fonkyface
Medlem
Fonkyfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikkala
Bra ide, riktigt bra gjort !
Märkte att verifierings mailet hamnade i skräppost, är det något som går att fixa?

Det är något som jag jobbar på att lösa just nu. Använder du hotmail?
Det verkar tyvärr som att ett fåtal mail inte kommer fram där överhuvudtaget just nu.

Citat:
Ursprungligen postat av Morgonbladet
Läs på lite om rewrite, inte svårt att tabort .php för synens skull. Annars en snygg sida!

Tack så mycket.
Har aldrig kommit igång med rewrite av någon anledning. Jag ska läsa på och fixa det !

Jag har fått en del synpunkter på att det kan vara svårt att komma igång och börja hämta välkomsterbjudanden när man kommer in på "Min sida" för första gången. Vad tycker ni som testat, Är det otydligt ?

iDWall
Medlem
Följde denna tråden förr, efter alla kommentarer och tips du fick, hur gick det med hemsidan?
Var alla kommentarer till någon hjälp?

DAAnne90
Medlem
DAAnne90s avatar
Kötta ut hemsidan så fler människor får ta del av alla freespins!

atholz
Medlem
Ser intressant ut, kan du beskriva vad du får ut av att ha sidan?

Fonkyface
Medlem
Fonkyfaces avatar
Vi är en så kallad affiliate till alla spelbolag som finns på sidan. Vi håller koll på alla deras erbjudanden och får ut ersättning när de används.

atholz
Medlem
Okej, jag testar den väll så får vi se hur den ser ut. Men fungerar den som det står att det ska så blir det nog bra...

DAAnne90
Medlem
DAAnne90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av atholz 
Ser intressant ut, kan du beskriva vad du får ut av att ha sidan?

jag känner den här killen som äger sidan och dom drar inte direkt in några monstersummor, men det är en smart idé.

HOGGASHAKA!

iDWall
Medlem
Har du nå planer för att utveckla sidan?

Svara på ämne
Topp Dela »