17 113 besökare online
858 172 medlemmar • 45 868 077 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Hem, bostad & familj > Barn och familj
Svara på ämne
Ämnesverktyg
lazyass
Medlem
lazyasss avatar
Rösta på SD i nästa val och hoppas på att alla hispanner samt afrosvenskar åker ut så borde ni inte ha så mkt att oraer för

HalvTress
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av fremi
Min yngre bror, som är 13 år, har på senare tid blivit främlingsfientlig med nazisitiska åsikter. Jag tror inte riktigt han vet vad det är, bara att det är någonting tufft. Jag, och de andra familjemedlemmarna, har i omgångar försökt få honom på rätt spår men han lyssnar inte. Eller så lyssnar han, men struntar i vad vi säger.

Nu har han fått ett mindre trevligt, men mer hotfullt samtal på mobiltelefonen från invandrare som vill honom illa. Det rörde sig om dödshot, och visst han är lite skakad men jag tror inte han vänder på klacken bara sådär, det är väl detta han har velat? Att skapa oreda. (fråga inte om vi polisanmält, för det har vi givetvis gjort) Jag tycker att detta börjar nå sin gräns, ju äldre han blir desto mer våld blir det kan jag tänka mig. Och jag vill ju inte att han ska hamna snett.

Jag undrar då som följer:
Hur ska vi få honom att sluta med dumheterna?
Hjälper det att mata honom med information om förintelsen för att han ska förstå, eller kommer han bara tycka det är ballt?
Eller kommer åsikterna, i bästa fall, försvinna med åldern?

Glad för tips och råd.
Tack på förhand.

Det är viktigt att du står upp och försvarar din lillebror, annars är du skitbror. Men det är väldigt viktigt att du för en diskussion´med din bror. Det är okej att vara kritisk mot invandrign; det är en politisk åsikt som är ganska accepterad. Men rasism är en annan sak; att nedvärdera en tjej eller kille för att de ser annorlunda ut. Det är inte rätt. Sen när det gäller nazismen, så har jag också gillat själva krigföringen (var livvakt under lumpen), och kämpa under en verklig fana; okej, den är ond, och det ´är ett problem nu när världen ser ut som den gör.
Men skulle USA vara nazi.Tyskland så skulle jag gärna vilja vara soldat, eller soldat i nazi-Tyskland. Det handlar väl om spänning och att representera verklig ondska, vilket har en lockelser för mig (det finns dock olika sorter av óndska.

När det gäller blattar som här i gbg skjuter, så gäller det att ha rätt vapen. 9mm is da shit. Går igenom bilar och ut på andra sidan ofta. Går att få tag om du har kopplingarna till de två stora nätverken (via langarna), men det kostar. Ta blatten och sätter den i ögonen på honom; och ger honom en varning, nästa gång dödar du. säger han fitta till dig. Så blås ut skallen. Du får nog inte mer än 6 år då det har varit en hotbild, ute efter 4 år, drogfri och tränad. Inte så farligt,
Jag känner flera mördare, som har kommit ut, en del jagas direkt efter de släpps; andra jagar själva...

KSA
Medlem
Det var nog fel att komma hit och fråga ungdomarna här. Om du läser svaren så ser du att de flesta är på samma spår som din 13-åriga bror, så du kan gissa hur gamla dessa pojkar är. Min son brukar ofta vara ledsen över att svenskar sitter och kallar honom saker över spel på internet. Det har gått så långt att han nu tror att alla svenskar hatar honom, du kan ju tänka dig hur denna grabb kommer tänka när han blir äldre, tyvärr.

Om du accepterar att din bror hatar en viss grupp/folkslag så är du lika skyldig till misshandeln/mordet han kommer få uppleva den dagen han uttrycker sig i fel krets. De som säger att du ska låta honom tycka något så dumt är bara en grupp ungar som inte fattar konsekvenser det kommer leda till för sitt eget folket.

KSA
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalvTress
Det är viktigt att du står upp och försvarar din lillebror, annars är du skitbror. Men det är väldigt viktigt att du för en diskussion´med din bror. Det är okej att vara kritisk mot invandrign; det är en politisk åsikt som är ganska accepterad. Men rasism är en annan sak; att nedvärdera en tjej eller kille för att de ser annorlunda ut. Det är inte rätt. Sen när det gäller nazismen, så har jag också gillat själva krigföringen (var livvakt under lumpen), och kämpa under en verklig fana; okej, den är ond, och det ´är ett problem nu när världen ser ut som den gör.
Men skulle USA vara nazi.Tyskland så skulle jag gärna vilja vara soldat, eller soldat i nazi-Tyskland. Det handlar väl om spänning och att representera verklig ondska, vilket har en lockelser för mig (det finns dock olika sorter av óndska.

När det gäller blattar som här i gbg skjuter, så gäller det att ha rätt vapen. 9mm is da shit. Går igenom bilar och ut på andra sidan ofta. Går att få tag om du har kopplingarna till de två stora nätverken (via langarna), men det kostar. Ta blatten och sätter den i ögonen på honom; och ger honom en varning, nästa gång dödar du. säger han fitta till dig. Så blås ut skallen. Du får nog inte mer än 6 år då det har varit en hotbild, ute efter 4 år, drogfri och tränad. Inte så farligt,
Jag känner flera mördare, som har kommit ut, en del jagas direkt efter de släpps; andra jagar själva...

Som sagt du ser vilka småungar det sitter här. Tack för ett gott skratt för övrigt.

m4l
Medlem
Trodde att det var 18års gräns här på forumet? Mörda.. vem fan vill lära sin lillebror att blåsa ut skallen på folk? Dock har din lillebror en poäng i att folk inte är lika mycket värda. Finns ju vanliga människor och sen nazister och rasister

*förbereder mig för en shitstorm av arga hobbynazister nu*

Orden
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoyGoneBad
Snacka om bump... du inser att killen numera är nästan 17 va?
Och du är tydligen den ende som märkt. Tja, vissa grupper på flashback är väl inte kända för sin förmåa att korrekt observera omvärlden.

HalvTress
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av KSA
Som sagt du ser vilka småungar det sitter här. Tack för ett gott skratt för övrigt.

Citat:
Ursprungligen postat av m4l
Trodde att det var 18års gräns här på forumet? Mörda.. vem fan vill lära sin lillebror att blåsa ut skallen på folk? Dock har din lillebror en poäng i att folk inte är lika mycket värda. Finns ju vanliga människor och sen nazister och rasister

*förbereder mig för en shitstorm av arga hobbynazister nu*

Järnrör går bra också. JAg är ingen nazist, och inte arg heller. Men jag tror ni är töntar faktiskt. Jag tycker visst det är befogat att försvara sin familj, jag har själv satt 9mm i huvudet på folk flera gånger, och det är rätt kul.
Alltså, grejen är att budskapet att man är beredd att löpa linan ut. Jag har alltid kört den stilen. Blattar måste ma slå, hota, misshandla; besegra helt enkelt. Känner man till deras familj, och de känner till din, och de vet att du är galen och fightas till sista blodsdroppen. Ja, då gör de inget, eller så dödar de dig i ett fegt bakhåll. Men det får man leva med, annars är man i fel bizniz. För de är för fega för det. En blatte slåss aldrig en mot en. Han är för feg för det, i regel.
Sen finns det bra invandrare också, och de kallar jag inte för blattar ens.

KSA
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avan
Det är inget fel med att vara främlingsfientlig, det är bara sunt. Man värnar om sina egna, och blod är som sagt tjockare än vatten. Han verkar vara en frisk individ din bror, och ni ska inte på nåt sätt försöka "omvända" han. Att sen blattar ringer o hotar visar ju bara att han har rätt, jag hade ringt upp o hotat tillbaka, alternativt slått sönder dem så hårt att de aldrig ens hade vågat tittat åt lillebrorsan igen. Visa lite ryggrad förfan..

Du menar alltså att blattarna visar att han har rätt, men du visar sedan att även blattarna har rätt genom att skriva något så korkat.

HalvTress
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av KSA
Du menar alltså att blattarna visar att han har rätt, men du visar sedan att även blattarna har rätt genom att skriva något så korkat.

Men du verkar ju vara en feg låtsasman. Man står väl upp för sin bror? Vad är du för avskräde? Men det bästa är väl att kanalisera ut 13-åringens sunda upprörelse till konstruktiv och progressiv politisk mening. Dvs att öppet vara kritisk mot massinvandringen som förstör vårat land; att man inte behöver vara nazist för att ta avstånd från den fega svenska PK-ismen och myterna om de s k "flyktingarna". Eller är du en av de omogna och världsfrånvända personerna som verkligen tror på Sahlins myter? Väx upp istället. Din självgodhet är pinsam för oss andra svenskar. Det är såna som du som har förstört det här landet.

Svara på ämne
Topp Dela »