5 216 besökare online
856 419 medlemmar • 45 796 402 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Droger > Övriga droger > Rökmixar och cannabinoider
Svara på ämne
Ämnesverktyg
xemon
Medlem
Har börjat komma ihåg ALLA mina drömmar om nätterna i detalj, förut kom jag aldrig ihåg drömmar. Detta började då jag började röka mix som en skorsten. Någon som känner igen sig?

Minnet är åt helvete också.

deyy
Medlem
deyys avatar
Kanske beror lika mycket på tobaken men jag tycker att JWH-122 tar extremt mycket på lungorna. Lider visserligen av astma men det är ingen höjdare alls för mina lungor. Men har man lite kvar får man väl röka upp det i vilket fall.

Xt4zy
Medlem
Tja!

Har kört mycket spice nu i 3 månader för att mina kompisar
Blev haffade och behövde börja pissa. Ruset e helt okej tycker jag
Men här e några bieffekter jag känt av:

• andas tyngre ibland
• känner mig något rastlös (vet dock inte om det hör ihop med min add)
• blivit segare i skallen
• språket har typ försvunnit halvt när jag talar engelska
• svårare att se samband
• känslokall och aggressiv
• minnet är sämre
• drömmar känns mer realistiska och detaljerade

Är det någon mer än jag som upplever detta med språket och drömmarna?

xemon
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xt4zy
Tja!

Har kört mycket spice nu i 3 månader för att mina kompisar
Blev haffade och behövde börja pissa. Ruset e helt okej tycker jag
Men här e några bieffekter jag känt av:

• andas tyngre ibland
• känner mig något rastlös (vet dock inte om det hör ihop med min add)
• blivit segare i skallen
• språket har typ försvunnit halvt när jag talar engelska
• svårare att se samband
• känslokall och aggressiv
• minnet är sämre
• drömmar känns mer realistiska och detaljerade

Är det någon mer än jag som upplever detta med språket och drömmarna?

Det med drömmarna upplever jag samma sak.

Lebensgefahr1
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xemon
Det med drömmarna upplever jag samma sak.

Mina drömmar blir grymt intensiva när jag rökt en aning mer än normalt, speciellt på Blueberry Mist. Väldigt intressant faktiskt.

Komytea
Medlem
Komyteas avatar
Hade en helt sjuk dröm om ett terroristattentat på en flygplats, folk skrek, de kastade granater och sköt ner civila och det var bara helt sjukt. Mina drömmar var alltid flummiga och orealistiska innan mist men detta var riktigt verkligt. Mådde dåligt hela dagen efter det:S Och allt helt ur det blå, skapat i mitt huvud. Det är konstigt för jag minns att "wasted" (back in the day) Fick mig att sluta drömma totalt under hela tiden jag rökte det.

Bieffekter på mig är tyvärr bara ett starkt beroende :/ Kan inte påstå att jag blivit segare/dummare etc. Måste bara köpa mer och mår piss när påsen krymper. Gräs är en promenad i parken i jämförelse.

Knusslarn
Medlem
Knusslarns avatar
Har märkt att gräset dör där ja kissar, har kissat på ett å samma ställe minst 2 ggr i varja dag ja rökt .efter typ en vecka märkte ja att gräset där började gulna och dö:P så undrar om am-2201 och ur-144 gör så gräset dör där eller om bara kiss kan döda gräs om man pissar på ett å samma ställe en längre tid ?

PS är ganska stenad nu så vet inte om ja skrev rätt å skit ^^

Misconstruction
Medlem
Misconstructions avatar
Det jag upplevt dagen efter har alltid varit att jag vart seg och sömnig hela dagen, en dag sov jag ungefär 17 timmar (med 2 timmars mellanrum här o där då jag var uppe) efter att ha rökt spice diamond dagen innan. En annan sak är att jag alltid känner mig smått trög efter, kan inte koncentrera mig riktigt och är ''ute'' efter något men kommer inte riktigt på vad det är. Sen det med språk som någon skrev innan, har lite problem med att hitta rätta ord när jag ska skriva något i t.ex. engelska.

shedevilswe
Medlem
shedevilswes avatar
Det enda jag känner är nog att jag är mer känslokall och liksom lite "skiter i allt".. det är väl kanske samma sak. Annars vet jag inte. Minnet är väl inte det bästa men det kan ju lika gärna vara alkoholen med tanke på att jag druckit väldigt ofta och mycket sen jag var typ 16 år (är 21 nu). Jag gillar spice än så länge

MissVendetta
Medlem
MissVendettas avatar
Huvudvärk, oreglerad kroppstemperatur, har även känt av en stickande obehaglig känsla i bröstet (hjärtat?) känslokall, uttorkning

shedevilswe
Medlem
shedevilswes avatar
Kan tillägga uttorkning och sjuk paranoia ibland faktiskt. Vissa dagar är det hemskt, tror det är spindlar bakom mig vart jag än tar vägen..

Mandic!
Medlem
Mandic!s avatar
Rökte någon rökmix i somras innehållandes AM-2201 (heter den så?) och något till. Fick ett hyfsat rus en kort stund som övergick i huvudvärk, illamående, hjärtklappningar och mild förvirring. Ingenting jag rör igen alltså.

Nej, jag vill INTE köpa/sälja droger via PM.
Senast redigerad av Mandic! 2012-10-03 kl. 17:19.

Svara på ämne
Topp Dela »