Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-06-27, 19:52
  #877
Medlem
K.R.I.T.s avatar
Såg precis att TV4 håller EM-finalen. Fan va ledsen man blir
Citera
2012-06-27, 23:52
  #878
Medlem
Messials avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K.R.I.T.
Såg precis att TV4 håller EM-finalen. Fan va ledsen man blir

Äsch, snart slipper vi kanske Seugää förevigt som "expert" i tv-rutan.
Citera
2012-06-28, 00:04
  #879
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JerzyDudek
Förstår inte varför så många klagar på Seger, hon är en av de bästa damfotbollsspelarna och kan tänka sig in i spelsituationer. Dessutom är hon Sveriges snyggaste tjej.
Bara för att man är bra på att utöva sporten betyder det inte att man är bra på att analysera och kommentera den.
Citera
2012-06-28, 00:06
  #880
Medlem
Messials avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Bara för att man är bra på att utöva sporten betyder det inte att man är bra på att analysera och kommentera den.

Sedan är också dam- och herrfotboll två olika sporter, det är bara löjligt att jämföra herr-EM med dam-EM.
Citera
2012-06-28, 02:08
  #881
Medlem
Henok satt ju i studion idag och gjorde föga förvånansvärt bort sig, han har ändå spelat i La Liga så jag trodde han skulle ha bättre koll. Det var mest klyschor ifrån honom, inga djupare analyser.

Bara jag som uppskattar den gamle skithögen Arne? klippt och skuren för den rollen han har nu. Skulle aldrig orka med och höra han kommentera, för gammal och slö. Men i hans nuvarande roll bjuder han på gamla historier, härliga åsikter, helt OK analyser och är även bra på att jämföra saker och sätta dom i perspektiv.

Gillar det här klippet

http://www.youtube.com/watch?v=xmBd74wWqBU
__________________
Senast redigerad av xeezer 2012-06-28 kl. 02:20.
Citera
2012-06-28, 07:56
  #882
Medlem
erikbes avatar
Arne är ren kvalitet.
Citera
2012-06-28, 18:24
  #883
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Bara för att man är bra på att utöva sporten betyder det inte att man är bra på att analysera och kommentera den.

Lex Glenn Hysén...
Citera
2012-06-28, 20:02
  #884
Medlem
Tv4 studion är till salu om nu någon är sugen att köra sitt eget EM i trädgården i sommar!
Citera
2012-06-28, 20:08
  #885
Medlem
Arne är fortfarande en duktig kommentator. Inte bäst i Sverige, som han var för, men behaglig att lyssna på som alltid. Jag stör mig inte så mycket på om någon blandar ihop namn då och då eller uttalar något fel, mycket värre ifall de skriker för ofta eller för sällan, sitter inne med komplex som Hussfelt eller babblar sönder matcher. Arne har känsla för tempo i matcher, tajming, ett gott ordförråd och glimten i ögat. Det kommer man långt med i min bok.

Han hade gärna fått fortsätta kommentera.
Citera
2012-06-28, 20:09
  #886
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
Tv4 studion är till salu om nu någon är sugen att köra sitt eget EM i trädgården i sommar!

Ingår Marcus Birro...?
Citera
2012-06-28, 20:20
  #887
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Ingår Marcus Birro...?
Eller Anna Brolin?
Citera
2012-06-28, 20:24
  #888
Medlem
krackelerars avatar
Fy fan vad pinsam hon är Anna Brolin? där hon går omkring på scenen och flaxar med armarna.
Otroligt kass och intetsägande programledare.

Edit och som lök på laxen har vi Bojan Djordic som pladdrar på albysvenska, tar batteriet aldrig slut?
__________________
Senast redigerad av krackelerar 2012-06-28 kl. 20:39.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback