43 094 besökare online
858 016 medlemmar • 45 862 087 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Samhälle > Organiserad brottslighet
Svara på ämne
Ämnesverktyg
peethaa92
Medlem
Lägger ner de istället, får dölja den om ja e på fel kvarter

kEnzo69
Medlem
kEnzo69s avatar
Hänt nått nytt trevligt på deras front ?

lampjaevel
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kEnzo69
Hänt nått nytt trevligt på deras front ?

En hel del. Vad jag vet är presidentposten tillsatt och nya medlemmar antagna.

greenmaryjane
Medlem
greenmaryjanes avatar
många nya som rekryteras i LF

smaki
Medlem
Jaså? Vilka nya är det? Vem är pres? Vart finns dom i Sverige?

italjet86
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smaki
Jaså? Vilka nya är det? Vem är pres? Vart finns dom i Sverige?
Undrar detsamma, Har dom någon tatuering lr liknande? Tänkte på att har sett ganska många med tatuering där det står La familia..

mathafackaren
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av italjet86
Undrar detsamma, Har dom någon tatuering lr liknande? Tänkte på att har sett ganska många med tatuering där det står La familia..

Ja dom har en tatuering där det står La Familia men med en egen still som bara dom får ha.

themanthemyth69
Medlem
Jag har sett en snubbe med en La Familia väst (JACKA! Haha) springa runt i Västerås, finns det en så finns det säkert fler.

themanthemyth69
Medlem
Är det verkligen ingen som har koll på dessa i Västerås? Han jag såg var ingen utlänning , utan en svensk från skåne nånstans. Vilket jag tycker är konstigt , består inte La Familia mest av folk med utländsk härkomst?

Enlighten me please

Familjen1procent
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av greenmaryjane
många nya som rekryteras i LF

ja ja

Familjen1procent
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av themanthemyth69
Är det verkligen ingen som har koll på dessa i Västerås? Han jag såg var ingen utlänning , utan en svensk från skåne nånstans. Vilket jag tycker är konstigt , består inte La Familia mest av folk med utländsk härkomst?

Enlighten me please

nej det är inte bara folk med utlänsk härkomst. Vet ej vem du menar från Västerås, men det finns säkert mer än en svensk i la familia.

Outlaws mc malmö bytade namn till la familia, så säkert flera svenskar i la familia skåne nu.

DallasSkulls
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Familjen1procent
nej det är inte bara folk med utlänsk härkomst. Vet ej vem du menar från Västerås, men det finns säkert mer än en svensk i la familia.

Outlaws mc malmö bytade namn till la familia, så säkert flera svenskar i la familia skåne nu.

Menar du dom där som brände sina support tröjor för expressen, den där släkten eller vad det va?
"Han slog då mot huvudet på Badiei med hammaren. Det var en vanlig hammare, som han lagt på hatthyllan när han bytt kläder. Han slog i ren rädsla. Det kan röra sig om 1-3 slag. I samband med att han slog mot Badiei tappade denne kniven. Han tog sedan tag i Badiei för att få bort denne från kniven. Hur denne kom ner vet han inte, men Badiei ”skywalkade” sista biten."
https://www.flashback.org/sp46372034

Svara på ämne
Topp Dela »