43 779 besökare online
858 016 medlemmar • 45 862 196 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Mat, dryck & tobak > Restauranger och matställen
Svara på ämne
Ämnesverktyg
PacmanSwe
Medlem
PacmanSwes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av viskandeskogen
Grövsta bra tipset!
Ska ni ha fräsch mat på donken och snabb service så skall ni alltid göra som de där "hemliga gästerna" gör när de gör sina besök.

Se hyggligt fräsch ut. Handla ensam. Polarna får handla själva. Ha mobilen uppe så det ser ut som om du tar tid eller nåt. Alltid handla en meny med läsk och pf. Inte plusmeny, ingen dipsås, inget annat tjafs, det får du köpa efteråt. Och ni får bara välja mellan BigMac, MacFeast, QuarterPounder, 6-pack Nuggets eller McChicken. Ni måste handla mellan 12-14 eller 17-19. Ta kvitto. Ät i restaurangen, inte ta med.

Jag lovar, personalen kommer kolla extra på er. Kommer ta den fräschaste burgaren, fräschaste pommesen. Bli inte förvånad om de kommer ut och städar runt omkring dig i matsalen. Ibland kan det dröja lite för att du skall få riktigt fräsch burgare och pommes.

Oklart hur gammal man skall vara för att få göra riktiga kontrollbesök men gissningsvis över 20, men allt finns på www.gapbuster.com. Där finns allt man behöver veta. Du kan alltså få betalt för att äta på donken! Men bara genom att göra som kontrollanterna får ni bättre mat och snabbare trevlig service!
när jag arbetade på mcd så fick vi veta ungefär när det skulle bli cso.

Soulsic
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juleskum
Skall McWrapsen vara kvar permanent eller är de utbytta nu mot McBengt och co?

Det är en permanent produkt precis som Big Mac.

thatfatkid
Medlem
thatfatkids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 39-1900
Då kommer det att falla!

Upp till bevis då

My personality is who I am.

My attitude depends on who you are.

techno_the_king
Medlem
techno_the_kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av viskandeskogen
TXT
Nah det var inte alltid (långt ifrån) man fick perfekt mat när man va en Mystery Shopper
en Mystery Shopper får inte heller visa tecken på att man klockar
jobbade själv med det i 1,5 år och rapporterade in en hel del skit, käkade där för övrigt 6 gånger i månaden men har nu lagt av med det då jag går på soc bla.

Men det finns som sagt några hundra att tjäna på det i månaden, fick som mest in 1,5k (lite bonusar utöver dom pengar man fick)
men annars så låg summan på 7-800kr (exlusive utgifter för resa samt käk) så är man intresserad av att tjäna några hundra så kan jag givetvis tipsa om Gapbuster, glöm dock inte att man är skyldig att skatta för cashen man drar in.

Juleskum
Medlem
Juleskums avatar
Gör själv Mystery Shopper-uppdrag ibland på Donkan och det är faktiskt påfallande ofta personalen räknar ut att man är en mystery shopper. Förutsättningarna är så att man skall handla och äta själv, köpa en vanlig meny (BigMac/Mcfeast/QP) och betala med kontanter. När man sen har handen i fickan för att kunna ta tiden så räknar de flesta ut vem man är.

En gång fattade de först vem jag var när jag väl satt mig vid bordet. Då kommer de fram och skall byta min hamburgare för att jag skall få en färsk.

Snacks
Medlem
Snackss avatar
Citat:
Gör själv Mystery Shopper-uppdrag ibland på Donkan och det är faktiskt påfallande ofta personalen räknar ut att man är en mystery shopper. Förutsättningarna är så att man skall handla och äta själv, köpa en vanlig meny (BigMac/Mcfeast/QP) och betala med kontanter. När man sen har handen i fickan för att kunna ta tiden så räknar de flesta ut vem man är.

En gång fattade de först vem jag var när jag väl satt mig vid bordet. Då kommer de fram och skall byta min hamburgare för att jag skall få en färsk.

Vi har haft diskussioner på vår restaurang om hurvida ni får handla plusmenyer och dipsåser, får ni det?

StarStruck
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snacks
Vi har haft diskussioner på vår restaurang om hurvida ni får handla plusmenyer och dipsåser, får ni det?

Tidigare var det åtminstone så att om man merförsäljde plusmeny eller dipsås så var de tvugna att köpa med det, men de fick inte beställa det helt själva.

JagHarEnLiten
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:

Noterat! Kontakta pengar och handen i fickan för bra service på Donken!

JagHarEnLiten
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Vad behövs för att göra burgaren aptitlig?

http://www.dn.se/nyheter/varlden/sa-...onalds-burgare

Sjved
Medlem
Sjveds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Vad behövs för att göra burgaren aptitlig?

http://www.dn.se/nyheter/varlden/sa-...onalds-burgare
Det vore bra om du citerar istället för att ange en länk som dessutom inte fungerar.

jacoblo
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av captainKangaroo
har aldrig några problem på donken, visst ibland tar de lite tid (eftersom de inte alltid har allt klart då det är en mindre mcdonalds) , men man får vad man betalar för!
spottar i händerna och greppar salladen det är vad du betalar för

MartinStLouis
Medlem
MartinStLouiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Den dagen som Tasty återinförs ska jag bada naken på Sergels Torg. Tro mig, ni lär märka när det händer.
Jävla sätt av McD att hålla på den burgaren och vänta på att allmänheten skapar skandal över att den är borta. Den kommer tillbaka när det börjar skrivas i tidningarna.

http://www.mcdonalds.se/se/pa_mcdona...l_kampanj.html Tasty är tillbaka

Svara på ämne
Topp Dela »