Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-06-16, 15:27
  #1
Medlem
Han har ju köpts av bajen igen, men han har inte spelat en enda match såhär långt. Någon som vet varför? Antingen suger jag på att googla sport eller så finns det inga bra svar.
Citera
2012-06-16, 15:31
  #2
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Han fick en hjärnskakning i början av säsongen och man vill inte chansa med honom förrän han är helt okej tror jag. Dock har det ju gått väldigt lång tid nu. Det är iallafall det "officiella" jag hört från BajenJohn m.fl.
Citera
2012-06-16, 15:36
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
Han fick en hjärnskakning i början av säsongen och man vill inte chansa med honom förrän han är helt okej tror jag. Dock har det ju gått väldigt lång tid nu. Det är iallafall det "officiella" jag hört från BajenJohn m.fl.

Aha ok. Ja väldigt lång tid för en hjärnskakning men jag förstår att riskerna för allvarligare komplikationer kan uppstå om det händer igen. Vill så gärna ha honom på plan! Tack för svar!
Citera
2012-06-16, 15:41
  #4
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Han är i träning iallafall så vitt jag vet så han lär väl spela relativt snart. Ska bli kul att se hur bra/dålig han är.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback