Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-06-11, 21:01
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lambent
Ska byta ut min Sertralin mot Cymbalta

Jag blev glad av Cymbalta de första veckorna , nästan eurphorisk ,men sedan blev det som vanligt.Något stabilt, men bytte sedan till annat. Hoppas det går bättre för dig.
Citera
2012-06-12, 00:39
  #14
Medlem
lambents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stalkning
Finns kvar i din journal för alltid, i min är det flera röda trianglar och står VARNING BLANDMISSBRUKARE för att jag själv sökte hjälp för nedtrappning av benso för 5-6 år sedan. Det är knappt så att jag får midazolam av tandläkaren längre, fick köpta tramadol svart när jag bröt handleden för de vägrade skriva ut något annat än ibumetin.

känner igen det där, när jag bröt benet + drog av ledbandsfästena i foten så fick jag heller inget
Citera
2012-06-12, 18:16
  #15
Medlem
lambents avatar
Nu är det väldigt jobbigt igen,,,skulle hämta ut mina nya mediciner, men nej då,,det var visst bara tomma ord igen, för inte har de skrivit ut några nya till mig som de lovat.
Min ork har helt försvunnit
Citera
2012-06-12, 18:37
  #16
Medlem
TheDenverGentlemans avatar
Vafaan, kan de ge dig plats på intensivvårdsavdelning borde de väl för helvete kunna ge dig lite starkare mediciner? Låter väldigt konstigt.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback