Någon som vet var man kan få tag på manual till TMS Classic -08?
Helst på svenska, engelska fungerar också.
Har letat som en tok men hittar ingen.
Har bland annat en liten mystisk lampa vid hastighetsmätaren som blinkar till ibland,
skulle vilja veta om det betyder något särskilt..
Någon som vet var man kan få tag på manual till TMS Classic -08?
Helst på svenska, engelska fungerar också.
Har letat som en tok men hittar ingen.
Har bland annat en liten mystisk lampa vid hastighetsmätaren som blinkar till ibland,
skulle vilja veta om det betyder något särskilt..
Det är nog telefonlampan. Prova att prata i mobilen med moppen igång så lyser den nog.
På samma "platta" som hastighetsmätare, nere vid 0an typ.
Det är en bild på en telefon brevid.. men vadå, hur vet den att min telefon ringer? vad är det för avancerad teknik på en skitmoppe?
Okej, då är det nog en telefonlampa då, bara att min kanske är trasig eller glapp
eftersom den inte reagerade när jag testade ringa..
Men då vet jag iallafall att den inte betyder något farligt
Okej, då är det nog en telefonlampa då, bara att min kanske är trasig eller glapp
eftersom den inte reagerade när jag testade ringa..
Men då vet jag iallafall att den inte betyder något farligt
JO det betyder nåt farligt dom andra ville inte säga ATT när den blinkar anger den position till orginal ägarn den är stulen från, SÅ visar att det mobila gps positions systemet fungerar! Det är det symbolen är till för visa den har mobil gps tracking inbyggt, precis son någorlunda nya 4hjuling å andra motorfordon har original i dag
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!