30 006 besökare online
855 952 medlemmar • 45 774 306 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Dator och IT > Programvara - Mac OS
Svara på ämne
Ämnesverktyg
Pappersvargen
Medlem
Pappersvargens avatar
Jag har ett litet problem med Pages som jag inte blir klok på och det är radbrytningarna.
Om jag skriver fram till kanten sätter Pages-helvetet automatiskt dit ett bindestreck och fortsätter ordet på nästa rad. Detta kan fungera om det skulle ske i till exempel ett dubbelord men int-
ressant nog så blir det lite här och var.

Hur ändrar jag detta?
Jag hittar inte någonting under inställningar.
johan13: Haha, jajemän, du har så satans sofistikerad musiksmak så det är sjukt ju! Bruce Springsteen liksom!! Men Gaga har inte bara blivit utvald på måfå som du säger, hon är en talang, precis som Bruce. Men du kan ju gå och smygrunka till Bruce Springsteen då, och vara svårt sofistikerad med din gubbrock! Haha! Sofistikerad musiksmak... musikalitet kommer i många former din dumme jävel! Kila iväg och lyssna på Born in the USA nu, den är ungefär lika uttjatad som poker face, om inte mer.

system
Medlem
systems avatar
Granskare > Dokumentgranskare > Dokument > Avstavning (bocka ur)

Pappersvargen
Medlem
Pappersvargens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av system
Granskare > Dokumentgranskare > Dokument > Avstavning (bocka ur)
Thanks mate.
johan13: Haha, jajemän, du har så satans sofistikerad musiksmak så det är sjukt ju! Bruce Springsteen liksom!! Men Gaga har inte bara blivit utvald på måfå som du säger, hon är en talang, precis som Bruce. Men du kan ju gå och smygrunka till Bruce Springsteen då, och vara svårt sofistikerad med din gubbrock! Haha! Sofistikerad musiksmak... musikalitet kommer i många former din dumme jävel! Kila iväg och lyssna på Born in the USA nu, den är ungefär lika uttjatad som poker face, om inte mer.

Svara på ämne
Topp Dela »