Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-06-05, 23:09
  #1
Medlem
Hejsan gott folk jag har en samsung här hemma och grejjen är den att man kan inte smsa medans man är inne på internet ,Och jag var inne på 3 och dom sa de att man skulle ladda ner en sak som heter samsung kies ,Jag gick in på samsung.se och sökte på samsung kies ,Får upp den men sidan vill inte fortsätta ,Kan någon länka nån annan sida där man kan hitta denna ? Så man kan ladda ner den på datorn och sen vidare till mobilen ,El kanske ett annat sätt , Vore riktigt snällt ! Tack på förhand !
Citera
2012-06-06, 01:21
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kasto
Hejsan gott folk jag har en samsung här hemma och grejjen är den att man kan inte smsa medans man är inne på internet ,Och jag var inne på 3 och dom sa de att man skulle ladda ner en sak som heter samsung kies ,Jag gick in på samsung.se och sökte på samsung kies ,Får upp den men sidan vill inte fortsätta ,Kan någon länka nån annan sida där man kan hitta denna ? Så man kan ladda ner den på datorn och sen vidare till mobilen ,El kanske ett annat sätt , Vore riktigt snällt ! Tack på förhand !

Här hittar du Samsung Kies: http://www.samsung.com/se/support/us...tware/KIES/JSP
Citera
2012-06-06, 02:27
  #3
Medlem
Har också problem med samsung kies.. de går inte ansluta telefonen.. har använt kies anslutningsfelsökning 4gånger utan framgång. det står bara " ansluter enhet" men inget mer händer
Citera
2012-06-06, 11:08
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cammen3
Här hittar du Samsung Kies: http://www.samsung.com/se/support/us...tware/KIES/JSP


Tack ska du ha , Dock undrar jag en sak ,Ska de verkligen ta aslång tid att ladda ner ?
Står liksom installerar Hotfix ,O de har gjort det ett tag ^^
Citera
2012-06-06, 11:54
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kasto
Tack ska du ha , Dock undrar jag en sak ,Ska de verkligen ta aslång tid att ladda ner ?
Står liksom installerar Hotfix ,O de har gjort det ett tag ^^

Ingen aning, Kies är ett av de sämsta programmen jag stött på faktiskt. Det tar ett tag att installera om jag kommer ihåg rätt. Hur länge har du väntat?
Citera
2012-06-06, 12:02
  #6
Medlem
Nu ska det funka Tack !
Citera
2013-01-28, 13:00
  #7
Medlem
JMKKs avatar
Själv kan jag inte längre överföra filer från telefonen till datorn sedan jag uppgraderade till Windows 8.
Det står: anslut en enhet.

vilket jag gör men den verkar inte connecta???
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback