29 852 besökare online
856 542 medlemmar • 45 801 740 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Sport & träning > Hockey
Svara på ämne
Ämnesverktyg
Kalle-Kotte
Medlem
Kalle-Kottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klockan123
Ska vi gissa på en vild diskussion mellan Skogsrök och Balle-Botte även i den här tråden?

Jag har haft Skogsgöken på ignore-listan i över ett års tid nu, känns rätt skönt att slippa se hans dravel.

Så nej, jag kommer inte gå i polemik med honom mera.

Skogsrök
Medlem
Skogsröks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-Kotte
Jag har haft Skogsgöken på ignore-listan i över ett års tid nu, känns rätt skönt att slippa se hans dravel.

Så nej, jag kommer inte gå i polemik med honom mera.
Och ändå lyckas du ändå alltid indirekt kommentera det jag skriver, utöver det skulle jag kunna plocka fram inlägg yngre än ett år där du citerar mina inlägg, starkt jobbat BALLE
Senast redigerad av Skogsrök 2012-06-03 kl. 20:57.

klockan123
Medlem
klockan123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsrök
Och ändå lyckas du ändå alltid indirekt kommentera det jag skriver, utöver det skulle jag kunna plocka fram inlägg yngre än ett år där du citerar mina inlägg, starkt jobbat BALLE
Kan ha fel, men skedde det inte för cirka 1-2 veckor sedan i Silly Season-tråden?

Skogsrök
Medlem
Skogsröks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klockan123
Kan ha fel, men skedde det inte för cirka 1-2 veckor sedan i Silly Season-tråden?
Nu ska vi inte göra den här tråden OT tycker jag. Fast skitsamma det kan vara värt en till tillsägelse från någon värdelös moderator bara för att få reta Balle lite. Balle är jätteduktiga att besvara det jag skriver särskilt när han citerar vår vän lill-sorkens inlägg, eller förståndshandikappade luleiters inlägg, det är inte underlig för alla vet, både jag, Balle och alla andra att jag är och förblir hockeyforumets bästa skribent och att det är lika bra att lägga den här delen av FB om jag försvann, egenligen borde jag få en andel av reklamintäkterna.

Svara på ämne
Topp Dela »