45 121 besökare online
858 391 medlemmar • 45 876 881 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Droger > Övriga droger > Rökmixar och cannabinoider
Svara på ämne
Ämnesverktyg
Mranonder
Medlem
Hejsan

Har en kontakt som säljer båda. Men vilken bör jag välja? Vill ha ett så behagligt rus som möjligt.

Tacksam för svar.

Plutonium91
Medlem
Plutonium91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mranonder
Hejsan

Har en kontakt som säljer båda. Men vilken bör jag välja? Vill ha ett så behagligt rus som möjligt.

Tacksam för svar.

Har själv inga personliga erfarenheter av 5fur-144

Köp lite av båda. Smaka av, blanda och det du gillar bäst får du ju köpa i fortsättningen i så fall

Manytimer
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plutonium91
Har själv inga personliga erfarenheter av 5fur-144

Köp lite av båda. Smaka av, blanda och det du gillar bäst får du ju köpa i fortsättningen i så fall

Jo får nog ta o göra det! Ingen direkt skillnad i pris. Typ 20 kr skillnad

Plutonium91
Medlem
Plutonium91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manytimer
Jo får nog ta o göra det! Ingen direkt skillnad i pris. Typ 20 kr skillnad

Soft Vill du dela med dig av priset per g mån tro ?

RCS säljer ju UR-144 och MAM-2201 till priset av 800:- / g

Hutlöst om du frågar mig ! :P priset kunde med lätthet halveras och ändå göra profit på dem

LuckyShine
Medlem
ja det är ju helt sjukt 800 per gram va tror dom egentligen tar inte lång tid för ens nån annan sida börjar sälja för halva priset hoppas dom får sitta med sitt lager då och att ingen köper av dom även fast dom också sänker priset då

Spliffmeister
Medlem
Köper man MAM-2201 för 800 kr så är man korkad.. finns gott om siter som säljer det för 200 kr/g genom en enkel sökning på google..

Dexter007
Medlem
Dexter007s avatar
Är rcsverige den enda svenska sidan nu då som säljer rent ur-144, med tanke på det galna priset borde dom vara det.. Ingen som känner till någon annan sida med bättre priser?

Sveabroa
Medlem
500 per g får jag ge när jag handlar av en snubbe/snubba? Kvalitén är super och priset är sjukt värt. Rc shopparna som säljer för 800.. Snåla jävlar.

Bongmon
Medlem
Bongmons avatar
5fur-144 hyllas utamlands, såg det på nått utländskt forum. Det är en "flurerande" variant av UR-44 och långt bättre. Enligt vad ja läste då.

Den har inte nått svenska shopparna än, o är därmed relativt okänd här.

Man betalar inte mer än 300kr/g för cannabinoider, om det inte är nån riktigt fin och ovanlig som cp47,497 då kan ja ge mer. Inrikes då. Utrikes är det ofta billigare.

Svara på ämne
Topp Dela »