• 26 944 online
  • 1 202 838 medlemmar
  • 62 237 078 inlägg
2012-05-31, 00:56
Medlem
KungeN-86s avatar
Har fått kontakt med en tjej via kompisar och vi har smsat ganska mycket sen dess. I lördags träffades vi i ungefär 30 min pga av att jag var tvungen att åka oväntat tidigt av personliga skäl och det blev vid 12 tiden på natten av en slump. Iaf så blev jag verkligen "förälskad" i henne och det är verkligen henne jag vill ha! Vi "klickade" verkligen direkt!

Vi har fortsatt att smsa och båda vill ses igen (kanske imorgon).. Men främst vill jag veta hur jag ska gå vidare för att lyckas få henne? Ska jag säga som jag tycker redan på andra träffen ? Jag kommer absolut försöka kyssa henne ifall tillfälle ges men behöver lite tips.

Anonym kompis som lånar acc då åldern är ej uppnåd. Ålder 17 på båda
Citera
2012-05-31, 01:00
Medlem
Tubess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungeN-86
Har fått kontakt med en tjej via kompisar och vi har smsat ganska mycket sen dess. I lördags träffades vi i ungefär 30 min pga av att jag var tvungen att åka oväntat tidigt av personliga skäl och det blev vid 12 tiden på natten av en slump. Iaf så blev jag verkligen "förälskad" i henne och det är verkligen henne jag vill ha! Vi "klickade" verkligen direkt!

Vi har fortsatt att smsa och båda vill ses igen (kanske imorgon).. Men främst vill jag veta hur jag ska gå vidare för att lyckas få henne? Ska jag säga som jag tycker redan på andra träffen ? Jag kommer absolut försöka kyssa henne ifall tillfälle ges men behöver lite tips.

Tycker du ska bara ta det som det kommer och inte förhasta dig med känslor och framföra detta för snabbt. Ha bara roligt och tänk inte så mycket på saken!
Citera
2012-05-31, 01:07
Medlem
Citat:
text

Asså, simpelt= visa tecken på att du vill ha henne/är intresserad (ögonkontakt, fråga mkt om henne osv.. Inte ta på henne -.-). Om de blir ett halleluja moment för kyss, ta vara på de! Satsa korten rätt o gör de högt! Du kmr ångra dig annars =)

Sen e de klart de e beroende på hur hon e som person, hur hon tolkar dina signaler osv men sånt vet man aldrig. Va dig själv o gillar hon inte dig då så e hon ju inte rätt för dig!
Citera
2012-05-31, 03:29
Medlem
xposures avatar
Kan nog avråda dig att berätta att du redan är helt betagen i henne.
Var dock inte rädd för att visa ditt intresse.
Citera
2012-05-31, 03:53
Medlem
Citat:

Tycker verkligen inte du ska säga det direkt. Då kommer du verka lite halv desperat.
Som någon skrev ovanför ta det som det kommer! Men du måste göra så hon är nyfiken på dig,men får ändå inte vara för passiv.

Lycka till!
Citera
2012-05-31, 05:37
Medlem
miqqqas avatar
Som sagt, var intresserad men inte för på. Dessutom, via sms och en halvtimmes träff vet du inte egentligen om du faktiskt vill ha henne, du tror det bara. Därför, tagga ner lite och ta det som det kommer!
Citera
2012-05-31, 07:13
Medlem
4-Gotts avatar
Det är lätt att bli "kär" ibland, men om man tänker på sina känslor och träffar vederbörande i nån vecka så kanske man inser att det inte var just kärlek man kände utan en viss glädje som misstolkas för kärlek. Ordet kär är inget man bör kasta ut till höger och vänster, det ska sägas till någon som är speciell för en. Så vänta mer än 30 minuter innan du avgör om dina känslor är sanna eller inte
Citera