Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-05-28, 04:12
  #1
Medlem
panelbeaters avatar
Att få sitta o höra på folk som pratar om vad de tror är illuminati 24-7 borde ju avskräcka många från att begå brott.
Någon som har erfarenhet av prat om illuminati i fängelse?
Berätta gärna vilken anstalt det babblas på..
Ifall man skulle gå mot röd gubbe och råka trampa någon på tårna så att de bryter foten och sedan blir påkörda av en traktor, så kan det va bra att veta.
__________________
Senast redigerad av panelbeater 2012-05-28 kl. 04:48.
Citera
2012-05-28, 07:22
  #2
Medlem
JoliQuZs avatar
Varför skulle illuminati avskräcka folk ifrån att begå brott? Ursäkta min okunnighet.
Citera
2012-05-28, 07:56
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoliQuZ
Varför skulle illuminati avskräcka folk ifrån att begå brott? Ursäkta min okunnighet.
dom kommer skicka dig till en tysk vetenskapsman vid namn heinz rutger som kommer att göra hemska experiment med dig, typ human centipede stuk
Citera
2012-05-28, 08:53
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SirSmokePotAlot
dom kommer skicka dig till en tysk vetenskapsman vid namn heinz rutger som kommer att göra hemska experiment med dig, typ human centipede stuk

Haha, hoppas att du är sarkastisk.
Citera
2012-05-28, 09:46
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Xen
Haha, hoppas att du är sarkastisk.
Det är väl ändå ganska självklart att h*n inte skämtar, Illuminati är ju dödsallvarligt!
Citera
2012-05-28, 11:26
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Xen
Haha, hoppas att du är sarkastisk.
skulle aldrig skämta om såna allvarliga grejer, det var illuminati som dödade michael jackson, japp det är sant för det har jag sett i ett youtube klipp
Citera
2012-05-28, 16:29
  #7
Medlem
panelbeaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SirSmokePotAlot
skulle aldrig skämta om såna allvarliga grejer, det var illuminati som dödade michael jackson, japp det är sant för det har jag sett i ett youtube klipp

http://illuminati-order.com/join.html
Citera
2012-05-28, 19:17
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av panelbeater
http://illuminati-order.com/join.html
grattis du har bevisat att dom verkligen existerar
Citera
2012-05-28, 23:38
  #9
Medlem
panelbeaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SirSmokePotAlot
grattis du har bevisat att dom verkligen existerar

Bara för att något finns så betyder inte det att man vill prata om det hela tiden.
Att folk dessutom sitter o ältar samma saker som de hört av någon annan utan källa gör det ju ännu jobbigare. Illuminati själva säger ju att de skiter i musik industrin t ex.
Citera
2012-05-29, 07:39
  #10
Medlem
JoliQuZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SirSmokePotAlot
dom kommer skicka dig till en tysk vetenskapsman vid namn heinz rutger som kommer att göra hemska experiment med dig, typ human centipede stuk

Har polare som gjort mer än 1 volta på kåken, jag tror de hade nämnt om någon tysk gubbe hade gjort lite experiment på dem

Om inte......... DE RADERAR MINNET EFTER! Tror vi har något här! Sanningen måste fram!
Citera
2012-10-21, 05:35
  #11
Medlem
kickfots avatar
Ja du illuminati...
Mucka ganska nyss och satt ganska länge innan jag stöte på skit snacket från odygliga outbildade mäniskoliknande individer... Vet fan vet inte vad Illuminati e?
Ja inte dessa handuken runt håret-killar iaf!
Dessa idioter till induvider tror att allt som är konsperation är Illuminati...
De har inte äns svensson kunskapen om davinci koden!!!

Dessa dumma jävla as trodde desutom att det var ok att jävlas med ordningen på avdelningen.
Men men, det va det inte eftersom jag jobba i köket så servera je dem riktigt grisigt kött dagligen
Samt att jag olla den enes te-mugg vid flera tillfällen!!!

Detta skedde vid min utslussning på anstalten Rödjan i Mariestad.
__________________
Senast redigerad av kickfot 2012-10-21 kl. 05:38.
Citera
2012-10-22, 16:25
  #12
Medlem
KycklingIRymdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kickfot
Ja du illuminati...
Mucka ganska nyss och satt ganska länge innan jag stöte på skit snacket från odygliga outbildade mäniskoliknande individer... Vet fan vet inte vad Illuminati e?
Ja inte dessa handuken runt håret-killar iaf!
Dessa idioter till induvider tror att allt som är konsperation är Illuminati...
De har inte äns svensson kunskapen om davinci koden!!!

Dessa dumma jävla as trodde desutom att det var ok att jävlas med ordningen på avdelningen.
Men men, det va det inte eftersom jag jobba i köket så servera je dem riktigt grisigt kött dagligen
Samt att jag olla den enes te-mugg vid flera tillfällen!!!

Detta skedde vid min utslussning på anstalten Rödjan i Mariestad.

Är det svårt att vara snäll? =(
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback