8 081 besökare online
856 699 medlemmar • 45 807 687 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Droger > Dopning och dopningspreparat
Svara på ämne
Ämnesverktyg
kirrenx
Medlem
kirrenxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kool-g-rap
Som sagt är det väldigt sällsynt med BT på turinabol. Jag skulle helt klart lagt pengarna på med turinabol istället för att köpa proviron. Du var väll ändå nolva hemma till kuren om du skulle få BT känningar?

Nolva biter ju inte på lågandrogena prepparat, det kan t.om förvärra situationen.

Ha proviron hemma för säkerhetsskull!

Frihetskampen
Medlem
Frihetskampens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakfylla
Fast som sagt, försök hålla din förstakur så "ren" som möjligt. Använd bara proviron om du känner att du får gyno eller liknande. Just my 2 cents.

Sen som nwo123 sa, mycket sällsynt med gyno på OT.

Citat:
Ursprungligen postat av kirrenx
Nolva biter ju inte på lågandrogena prepparat, det kan t.om förvärra situationen.

Letro är att rekommendera vid gyno. Proviron skulle kunna hjälpa genom öka den androgena aktiviteten. Men om känningarna ändå väl har satt igång är det inte heller säkert att proviron kommer att hjälpa. Även om man har proviron genom kuren är det inte automatisk en garanti att gynorisken är utesluten. Man är olika känslig för gyno helt enkelt.

AIs fungerar bättre för att motverka gyno, bäst letro. Så något annat bör inte rekommenderas i TS frågeställning. Sen kan det till fördel kombineras med nolva, sen är frågan hur man mår av det.

Man får bilda sin egen uppfattning och prova sig fram, lära känna sin egna kropp.
Fortfarande så ser jag dock ingen anledning till att man ska ursäkta sig till att inte ha det man kan behöva ha hemma.

Där får alla göra sitt egna val och lika väl ta konsekvenserna där efter.

MVH

kool-g-rap
Medlem
kool-g-raps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kirrenx

Så nolva skulle inte alls hjälpa om man fick BT av turinabol? Det visste jag inte.

Mr.Surface
Medlem
Jag ska nog köpa bägge preparat, det är inte det att jag inte vill ha båda preparat, klart jag vill ha de två, men att de butiker som säljer det ska ju ha 1k som minimum gräns på sina order och det gör så det blir dyrt för mig.

Ang det där med håret är det bara bra för då kommer jag slippa raka av mig håret varannan vecka.

Det där med provironet är inte det att jag vill ha det endast till att motverka gyno utan även för att hjälpa ifall jag blir att må dåligt eller om lusten sjunker. Men visst även som hjälp till gyno.

Men jag får helt enkelt leta upp en shop som har bägge produkter i lager och handla från de. Sedan är det så att ingen har OT just nu så jag måste ändå vänta kuren.

Tack för era svar.

ang letro så hittar jag inte tråden där de visar hur man doserar det. Någon som sitter på länken som kan vara snäll och länka? Jag har sök men hittar inte. Det ska va en länk där någon förklarar hur man delar på tabletterna så det blir rätt dosering.

PowerFull
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Surface
Det ska va en länk där någon förklarar hur man delar på tabletterna så det blir rätt dosering.
krossa och lös upp i T-Röd. använd sedan en insulinspruta för att mäta dos.
mvh

Mr.Surface
Medlem
Ska man spruta in det i kroppen? Är det inte tabletter vi pratar om?

Gabrozzi
Medlem
Gabrozzis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PowerFull
krossa och lös upp i T-Röd. använd sedan en insulinspruta för att mäta dos.
mvh

Citat:
Ska man spruta in det i kroppen? Är det inte tabletter vi pratar om?

Var stod det att man ska spruta in det i kroppen?

Mr.Surface
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabrozzi
Var stod det att man ska spruta in det i kroppen?

Skulle du vilja vara snäll och förklara lite närmare?

Allt det här fanns förklarat i en annan tråd men hittar den fan inte.

EDIT*** Jag hitta tråden. https://www.flashback.org/t1038861

Tack för hjälpen. Känner mig dum som frågade ovanstående frågor. Tack iaf.
Senast redigerad av Mr.Surface 2011-02-05 kl. 23:14.

slyslapsalot
Avstängd
slyslapsalots avatar
Citat:
Skulle du vilja vara snäll och förklara lite närmare?

Allt det här fanns förklarat i en annan tråd men hittar den fan inte.

EDIT*** Jag hitta tråden. https://www.flashback.org/t1038861

Tack för hjälpen. Känner mig dum som frågade ovanstående frågor. Tack iaf.

men lille vännen! Du krossar tabben och löser upp den i t-röd, därefter använder du en insulin pump till att dosera din "flytande letro", du administrerar den dock fortfarande oralt.

Mr.Surface
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slyslapsalot
men lille vännen! Du krossar tabben och löser upp den i t-röd, därefter använder du en insulin pump till att dosera din "flytande letro", du administrerar den dock fortfarande oralt.

Läste det i tråden, tack dock för att du förklarade det. Najs Avatar, kunde först inte läsa va det stod.

Ännu en dum fråga, ska jag suga in 1ml T-röd i sprutan och sedan lösa upp letron i det och efter det suga upp det igen i sprutan och efter det så är den färdig att doseras?

Eller ska jag ha i tabletten i pumpen och sedan suga upp T-röd och så låta den lösas upp i pumpen för att sedan dosera den?

bevapnad-tjockis
Medlem
hallååå kan nån hjälpa mej vart får tag i proviron MM har slut o vikingstore e fett dyrt snälla släng ett pm om ni vet mvh

noname787
Medlem
Proviron=Ingen AI

Proviron är som du sagt själv bra för välmående men ej för gynno. Anledningen till att ta proviron är oftast till tex Testo E för att minska på vattningheten i kroppen(Bloating).

Så på en OT kur känns det väldigt överflödigt. Satsa på Nolva, Letro eller Arimidex som är riktiga AI istället.

Det är en väldig skillnad på 4v OT 40mg VS tex 12v testo e 250mg 5ed. Är man extra kännslig från början eller vet att man förmodligen kommer på känningar tex haft knölar under puberteten. Så är det säkrast att köra med en svag AI tex arimidex och köra Nolva på PCT

Lycka till!

Svara på ämne
Topp Dela »