29 643 besökare online
856 236 medlemmar • 45 787 371 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Dator och IT > Dator- och konsolspel > Spel: allmänt
Svara på ämne
Ämnesverktyg
Scaevola
Medlem
Scaevolas avatar
Herrejävlar! Har lirat oavbrutet sedan torsdags kväll med pauser för mat och pink.
Borde nog sova nu men då kommer jag fan att drömma om det.

Dixit
Medlem
Dixits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spiderman-ninja
Finns det någon bra walkthur på mage tower .....när man är i demon världen(minns inte namnet) typ någon karta eller video med bra kvalitet som visar alla hemligheter/extra stats grejer....dom jag har använt tidigare har typ vart världens sämsta kvalitet eller väldigt förvirrande

Menar du circle tower? Googla det bara!

Bratmobile
Medlem
Bratmobiles avatar
Har precis köpt Dragon Age Ulitmate Edition men när jag ska starta spelet så står det "unauthorized" vid all content utom Awakening, vad har jag gjort för fel? Allt skulle ju följa med om jag förstått det hela rätt.

Aldain
Medlem
Aldains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bratmobile
Har precis köpt Dragon Age Ulitmate Edition men när jag ska starta spelet så står det "unauthorized" vid all content utom Awakening, vad har jag gjort för fel? Allt skulle ju följa med om jag förstått det hela rätt.

Du måste väl aktivera allt content? Jag har för mig att man tvingas göra det via Biowares forum och det är inte helt logiskt hur det är tänkt att fungera. En enkel googling ger ett gäng svar på exakt hur man ska gå tillväga.

Citat från introt till Baldur's Gate, ett av världens bästa rollspel. Som nu kommit i enhanced edition! Köp, era hjon!

Nu har dessutom Baldur's Gate större, tyngre och elakare storebror kommit i enhanced edition! Köp, era fän!

VLK
Medlem
VLKs avatar
De e ju rent förbannat. Bara lallar omkring utan att veta vart jag ska ta vägen. Har kommit till de där underjordiska grottorna, men vid första delen är det stopp. Hur i ¤%¤% ska man komma vidare? Rätt kul spel, men äv ganska rörigt.

dst
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VLK
De e ju rent förbannat. Bara lallar omkring utan att veta vart jag ska ta vägen. Har kommit till de där underjordiska grottorna, men vid första delen är det stopp. Hur i ¤%¤% ska man komma vidare? Rätt kul spel, men äv ganska rörigt.

Vad menar du med "komma vidare"?

VLK
Medlem
VLKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dst
Vad menar du med "komma vidare"?

Avancera, ta ny mark, upptäcka nåt nytt, inte stå och stampa. Nåt är fel med ett spel som är så pass otydligt.

VLK
Medlem
VLKs avatar
Citat:
Avancera, ta ny mark, upptäcka nåt nytt, inte stå och stampa. Nåt är fel med ett spel som är så pass otydligt.

Och därmed dog den frågan. ><

Funke
Medlem
Funkes avatar
Citat:
Och därmed dog den frågan. ><

Du kanske skulle göra en liten bättre beskrivning om exakt var du sitter fast. Underjordiska grottorna är ju inte direkt en jättebra beskrivning på en plats i DA.
Angående fildelning: "I always download everything I can... is it right? Probably not. Is it stealing? Probably. Do I care? No, not really, because it benefits me and I do not care much for others, especially others that I do not know."

VLK
Medlem
VLKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Funke
Du kanske skulle göra en liten bättre beskrivning om exakt var du sitter fast. Underjordiska grottorna är ju inte direkt en jättebra beskrivning på en plats i DA.

Aeducan Thaig - kan man komma vidare därifrån? Alla gångar är stängda, men kartan visar på ett betydligt större område. Questkedjorna är inte direkt solklara, men men vet ingen få man kika vidare.

Funke
Medlem
Funkes avatar
Citat:
Aeducan Thaig - kan man komma vidare därifrån? Alla gångar är stängda, men kartan visar på ett betydligt större område. Questkedjorna är inte direkt solklara, men men vet ingen få man kika vidare.

Jag vill minnas att det bara är en återvändsgränd. Det finns lite quests att göra där men sedan får man gå tillbaka samma väg man kom.

Typiskt. 5 rader i DA-tråden och jag är sugen som fan på att lira det igen. Kanske någon typ av tjock warrior med tvåhandssvärd och annat manligt.
Angående fildelning: "I always download everything I can... is it right? Probably not. Is it stealing? Probably. Do I care? No, not really, because it benefits me and I do not care much for others, especially others that I do not know."

VLK
Medlem
VLKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Funke
Jag vill minnas att det bara är en återvändsgränd. Det finns lite quests att göra där men sedan får man gå tillbaka samma väg man kom.

Typiskt. 5 rader i DA-tråden och jag är sugen som fan på att lira det igen. Kanske någon typ av tjock warrior med tvåhandssvärd och annat manligt.

Tack! Uppe vid campen står några gubbar från olika faktioner och väntar, men inget händer. Och kungen i dvärgarnas stad sitter i möte. Spelet är lite som en ketchupflaska - helt plötsligt lossnar det. Har dock läst en del om buggar, som gör att man inte kommer vidare. Hoppas att det gäller PC och inte PS3...

Svara på ämne
Topp Dela »