9 891 besökare online
856 108 medlemmar • 45 782 780 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Övrigt > Sista utvägen - för ämnen som saknar eget forum
Svara på ämne
Ämnesverktyg
mongoberta
Medlem
Hur har ni hjärta att lämna ut info om SIRI?
Även fast infon inte ens stämmer så hade ni ju för avsikt ge ut den.

Är det så svårt att förstå att detta rör utsatta kvinnor och barn som inte vill något annat än att ha lugn och ro?

Och det där om att man sitter och stickar och har tråkigt om dagarna. Man försöker leva ett normalt liv, även fast man bor på SIRI. Man går till skola och jobb så fort man kommit ner på jorden och samlat sig. Man fikar, lyssnar på musik, tittar på TV, sover, äter, skiter. Jaa, behöver jag förklara mer?

Vad gör du om dagarna peter?

SIRI ska ha en stor eloge för det dom gör! Dom är underbara!

MindFuckz
Medlem
Jag är sjutton och bor på Siri me min mamma osv.

VAFAN HAR DU, EN MAN, FÖR ANLEDNING ATT HA ADRESSEN DIT? Om du nu får åka dit för att du har en "vän" där skulle du redan vetat adressen för DÅ hade du fått den och deras riktiga telefonnummer osv. Att du sedan vill ha en gps dit tyder på att du inte är en som ska vara där...
Plus att dom inte släpper in män där. Det va knappt så dom släppte in mig, en tjej som bor där, utan att dom kolla ut genom fönstret och såg mig (jag klär mig som en kille me mössa pch luva osv).*
Och som den andra som bott där sa, neeej man kan inte öppna fönstren mer än ngr cm, för då går larmet. Det är också den där grinden jag har problem med. Sen en låst dörr. Och sedan ännu en. SÅ FUCK OFF , DU HAR INGET MED DET STÄLLET OCH GÖRA.

Man får visst ha me sin son om han e över 16, det bodde iaf en sjuttonårig kille när jag kom hit.
Man sitter fan inte och stickar på dagarna! Man gör allt som vanligt folk, bara att man bor/sover på Siri. Det finns gemensamt fika här ibland, men en viktig regel är att man INTE får prata om varför man är här, privat info om sig själv osv.
Så man sitter inte alls och deppar tillsammans!

Dock är det annat om man är under 18 och är här me sin mamma.
Man får då inte gå ut ur rummet efter kl åtta, men nio om det inte e skola dagen efter. Man får inte röra datorn om inte mammN sitter bredvid hela tiden. Det är en MASSA regler om man är under 18, fast som tur e har jag egen dator å internet osv..*Jag har ju bara ett halvår kvar tills jag e 18, och har samma pissregler som femåringarna här, som lever om så i i helvete! Så jag vill bara knulla dom där jävla reglerna egentligen.
Dock så kommer jag känna mig så friiiiiii när vi flyttar
Hm.... Fast småungarna är inte så säkra här... För snart kommer jag slå någon av dom om dom inte kan hålla käft!*

Och när du väl hittat stället så ska du inte tro att du kommer in, haha! Det är lisom en stor jävla grind å det jag nämnde, och sedan öppnar dom en låst dörr, å ßedan e det ännu en sån dörr innan man e inne

Så lycka till med jakten (Y) // EmmeliieZ

Svara på ämne
Topp Dela »