9 093 besökare online
858 139 medlemmar • 45 867 508 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Sport & träning > Träning, kost och kosttillskott > Träningsjournaler och medlemsbilder
Svara på ämne
Ämnesverktyg
bartmen
Medlem
bartmens avatar
TS, kan inte säga att du har rutor, du har magmuskler (som vi alla andra) - men du har underhudsfett som ligger och täcker de. Dock, killars komplex med magrutor är ju precis som kvinnors komplex med att de är tjocka.

Jag skulle säga åt dig att satsa ordentligt på att bygga upp något, du verkar inte ha särskilt mycket muskler och deffa på det du har kommer göra dig till benrangel. När du sen biffat upp dig och lagt på dig massa, då kan du deffa och få fram rutor!

Men just nu, nej, du har inga magrutor.
din fana, högt den bragderika bära.
din fana, högt den bragderika bära.

MisterTom
Moderator
MisterToms avatar
Till Träningsjournaler och medlemsbilder /mod

Cesar Millan?
When you correct a dog, you are punishing him for your poor training - Susan Garrett

PeterParker84
Medlem
Ok, nu är min deff klar, jag inser nu att jag inte hade magrutor på bilderna jag länkade! Jag var bara så glad att jag hade konturer där nere och inte bara en stor ruta om ni förstår vad jag menar.

I alla fall så har jag deffat sen 25 januari och blev klar förra veckan. Så här ser jag ut nu:

http://imageshack.us/photo/my-images...wncleaned.jpg/ (Sjukt hur bra lite streck i MS Paint censurerar :-)

Lite bättre än de förra bilderna jag länkade, nästan 2 kg lättare också.

Så här har mitt schema sett ut:

Träning:
Kondition nästan varje dag, cykel eller löpning, oftast 30-60 min. Blandade lugna och hårda pass, körde inte två hårda pass efter varandra, om det inte gällde cykling. Runt 5 pass i veckan.

Varannan dag styrketräning hemma i lägenheten med hantlar och chins-stång jag har hemma.
Körde ett superset, (10 pullups, 10 marklyft, 10 axelpress, 10 knäböj) x 3
Sedan ett superset till, (30 crunches, 10 hantelflys, 10 tricepspress bakom huvudet) x 3

Mat:

Dagar jag tränade:

Frukost: Fyra mackor, två med ost och kaviar eller ost och marmelad, två med skivad kalkon och sallad och tomat eller skivad kalkon och mimosasallad. En stor 4,5 dl kopp varm choklad. 1000 - 1100 kcal.
Lunch: Matlåda jag gjort själv eller findus färdigmat. 470 - 700 kcal.
Middag: Beroende på hur många kalorier jag hade kvar så blev det antingen en matlåda/findus eller en risifrutti.

Dagar jag vilade:

Frukost: Ingen
Lunch: Egen matlåda eller findus färdigmat
Middag: Egen matlåda eller findus färdigmat
Eventuellt en risifrutti om jag hade kalorier kvar att inta.

Jag räknade och vägde och mätte allt jag stoppade i mig. Låg på 1000 kcal underskott per dag.

Nu ligger jag på kaloribalans. Så sjukt gött att göra det alltså! Vad mycket man får äta!

Kör fortfarande på samma träningsmängd och ska väl göra en slow-bulk eller vad det heter. Till hösten blir det väl en seriös bulk med eventuellt gym medlemskap och grejer!

Svara på ämne
Topp Dela »