24 444 besökare online
856 797 medlemmar • 45 811 761 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Hem, bostad & familj > Relationer och samlevnad > Relationer och samlevnad: allmänt
Svara på ämne
Ämnesverktyg
LaBoum
Medlem
LaBoums avatar
Hälsade nyss på ett snygg tjej när jag var ute och gick. [Jag] sade "hej" och log och fick i gensvar ett leende samt "hej, hej".

Gradoz
Medlem
Gradozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaBoum
Haha, och om de är snäsiga så skall jag hälsa från Gertrud!

Har planerat att jag skall hälsa på tio tjejer i morgon. Återkommer med en rapport om hur det gick.

Glöm inte att ha en väska med dig då du ser upptagen ut, och säg att du är på väg till jobbet men vill byta nr. Har gjort detta för ett par mån sen, och man ser attraktivare ut om man ser upptagen ut.

There is no girl like a Vivid girl! There’s also no blowjob like a Vivid girl blowjob!

kedja
Medlem
kedjas avatar
Citat:
Hälsade nyss på ett snygg tjej när jag var ute och gick. [Jag] sade "hej" och log och fick i gensvar ett leende samt "hej, hej".

Big pimpin'

Nä men det krävs faktiskt lite balls för att göra det, fint med ett positivt gensvar med.
Time passes, people move.... Like a river's flow, it never ends... A childish mind will turn to noble ambition... Young love will become deep affection... The clear water's surface reflects growth... Now listen to the Serenade of Water to reflect upon yourself

Gertrud1
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:

Heja dig =)

Du ser, det är bara att köra

Burros
Medlem
Burross avatar
Ja vafan kör bara, tjejer bits inte eller jo ibland men då är det oftast trevligt bitande.
Gäller allt i livet inte bara tjejer att man inte får vara rädd för att misslyckas får då kommer man ingenstans.

SnakePlisssken: Nej, vi ska inte svara på någonting.
En svensk debunker har talat och avslöjat hela sin rörelse.

samturymean
Medlem
samturymeans avatar
Känner verkligen igen mig. För när jag ska gå ut på krogen med planen att ragga blir jag bara trött av tanken. När jag väl är ute på krogen så går all min energi ut på att samla mod. Vilket jag aldrig får tillräckligt utav. Så slutar med att jag är helt slut utan att ens raggat

När jag tänker efter så har jag aldrig raggat upp en helt ökänd tjej. Måste alltid kämpa mina negativa tankar "vad har jag att erbjuda? , inte är jag snygg nog för henne, tänk om jag får ett nej?" Tror det är där boven i dramat ligger man gör en för stor grejj av det hela.

olikri
Medlem
olikris avatar
Åh så du va oskuld iaf. Och ett tips är att helt enkelt ta tag i att ragga så ska du se att du får ligga. Sluta skyll ditt misslyckade sexliv på invandrare

galensnubbe
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SorcererSimon
Jag har tidigare prövat detta med mindre lyckat resultat. En del tjejer viker bara undan blicken. Påfallande många brukade dock "svara" blicken och fullkomligt vägra vika ner sig som om det vore arga leken med Luuk eller nått. Brukade sluta med att antingen jag eller tjejen började flina. Visserligen kanske det kan skapa ett ganska bra första möte med tanke på att båda flinar åt det hela men man måste ha stake nog att följa upp det hela också. Annars rinner det bara ut i sanden. Jag håller med TS, pallar inte att ragga.

Eller så blir det ''men jävla äckel, varför kollar du på mig?''-blicken.

Ragga ska man göra om man är på topp och har erfarenhet.

''Skriv hur hon blir uppäten av myror, Överkörd, och faxa det till henne'' -Gregory i ''crazy in love'' om hur donald ska få sin tjej tillbaka.

galensnubbe
Medlem
Citat:

Haha wooooooow

Du måste ju följa upp det med nåt också. Typ; har du sett nån svart hund?'' Så kanske hon inte har nåt annat för sig den dagen och hon hjälper dig att leta.

Fast det är bättre att gå vid cyckelbanan och låtsas leta efer nåt på marken. Även fast jag inte är den mest sociala och börjar prata med folk så har jag endå frågat om de tappat nåt när jag sett nåt sånt. Haha, en gång blev jag bjuden på fika hos en gammal tant när jag faktiskt hade tappat en halskedja utanför hennes hus

''Skriv hur hon blir uppäten av myror, Överkörd, och faxa det till henne'' -Gregory i ''crazy in love'' om hur donald ska få sin tjej tillbaka.

NFFNSNC
Medlem
Jag orkar inte heller ragga, olustigt nog verkar det locka fler tjejer när man visar sig otillgänglig. Igår satt jag på pendeln när en söt tjej slog sig ner brevid mig varpå jag satt resten av resan och stirrade tomt på landskapet utanför. I ögonvrån kunde jag dock skönja hennes blick som fåfängt sökte gensvar hos mig. Det var liksom barnsligt övertydligt.
Hon drog fingrarna genom håret, 'stötte' i mig etcetera. Jävligt roligt att observera!

Nå väl. Det slutade med att jag klev av vid min station och hon åkte vidare till sin.

LaBoum
Medlem
LaBoums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NFFNSNC
Jag orkar inte heller ragga, olustigt nog verkar det locka fler tjejer när man visar sig otillgänglig. Igår satt jag på pendeln när en söt tjej slog sig ner brevid mig varpå jag satt resten av resan och stirrade tomt på landskapet utanför. I ögonvrån kunde jag dock skönja hennes blick som fåfängt sökte gensvar hos mig. Det var liksom barnsligt övertydligt.
Hon drog fingrarna genom håret, 'stötte' i mig etcetera. Jävligt roligt att observera!

Nå väl. Det slutade med att jag klev av vid min station och hon åkte vidare till sin.
Förstår inte hur du kan tycka att det är roligt?

Jag brukar stirra ned på marken när jag är ute bland folk, men ibland ser jag hur tjejer tittar på mig, önskar att jag hade vågat prata med dem. Kan inte förstå varför du tycker att det är roligt att du är inkapabel till mänsklig kontakt, du borde se ned på dig själv för du är en underlägsen människa.

Svara på ämne
Topp Dela »