Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-04-28, 13:13
  #13
Medlem
Detvardåsjälvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nalin_Pekgul
Kom ihåg att maxstraffet i Norge är 21 år och en vacker dag kommer Brejjan att bli fri. Jag skulle inte rösta S eller åka på ungdomsläger om jag var du...
Nej, man kan hålla honom i 5 år till efter det, och sedan i 5 år till, och sedan i 5 år till osv, om man anser att det behövs.

Haha, jag drömde om Breivik i natt.
Citera
2012-04-28, 16:14
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detvardåsjälva
Nej, man kan hålla honom i 5 år till efter det, och sedan i 5 år till, och sedan i 5 år till osv, om man anser att det behövs.

Haha, jag drömde om Breivik i natt.

Exakt. Det straffet kallas för Förvaring.

Ja du ser, du läser om han, och på så sätt drömmer du om han. Fucked up.
Citera
2012-04-28, 16:38
  #15
Medlem
Detvardåsjälvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av watchoveryou
Exakt. Det straffet kallas för Förvaring.
De kan hålla på så tills han dör om de så vill. Tror i och för sig att man släpper ut honom om 30-40 år.
Citat:
Ursprungligen postat av watchoveryou
Ja du ser, du läser om han, och på så sätt drömmer du om han. Fucked up.
Det var bara för att jag läste i den här tråden i går. Fast det var ingen mardröm, han hjälpte mig när jag var och gymmade, och så köpte han en lott som han vann en bil på, och så fick jag bilen. Han är nog inte så schyst i verkligheten dock.
Citera
2012-04-28, 16:46
  #16
Medlem
SeMeNoMores avatar
Jag undrar också vart sånt kommer ifrån. Jag har haft mardrömmar om Admin ett par gånger om det nu kan ha något med saken att göra.
Citera
2012-04-28, 17:11
  #17
Medlem
glois avatar
Varfor mardrommar om varan tids storsta hjalte och forsvarare av Skandinavien och hela Europa for den delen?
Citera
2012-05-02, 21:54
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gloi
Varfor mardrommar om varan tids storsta hjalte och forsvarare av Skandinavien och hela Europa for den delen?

Som sagt - det här är INTE en tråd om vad Breivik är och inte är. Jag skiter fullständigt i ifall du tycker han är en hjälte eller inte. Men jag tycker inte han är en hjälte. I mina ögon är han en massmördare och terrorist, anledning till varför jag drömt mardrömmar om han.

Håll dig till ämnet eller så kommenterar du inte alls, din tratt.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback