35 205 besökare online
858 111 medlemmar • 45 866 499 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Politik > Politik - Inrikes
Svara på ämne
Ämnesverktyg
>>Gåtan<<
Medlem
>>Gåtan<<s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pukeeye
Jajjamen det var vi svenskar som lärde Hitler allt om rashygien och att Atlantis låg i Uppsala (enl. Olof Rudbeck). Jag vet att vi lärde nassarna allt de påstod sig veta om den ariska rasen.

Men ni trogna i SD bör även läsa på i historien vad Hitler gjorde med brunskjortorna, lågutbildade arbetslösa fyllos med homosexuella ledare, som var hans främsta hjälp att ta makten i Tyskland.

svenskarna? Mig veterligen är det bara dödsnazister som delar in människor i "folkslag", hur står det egentligen till med människosynen?

Du verkar veta mycket om homosexualitet och nazism, men jag är varken eller, så hoppar nog den föreslagna kunskapsfördjupningen.

Racerbyce
Medlem
Racerbyces avatar
Spontant sett skulle det vara intressant att se SD eller för all del andra grupperingar köra regelrätta högljudda motdemonstrationer precis som vänsterfolket gör när SD demonstrerar, gärna med inslag av skrik, skrän, båttutor och stenkastning och dylikt som vänstern håller på med i sina så kallade motdemonstrationer. Skulle vara intressant att se om det blir några reaktioner från vänsterhåll i media, och i så fall vilka.

(från boken "Gud som haver barnen kär har du någon ull")

Clodius
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Racerbyce
Spontant sett skulle det vara intressant att se SD eller för all del andra grupperingar köra regelrätta högljudda motdemonstrationer precis som vänsterfolket gör när SD demonstrerar, gärna med inslag av skrik, skrän, båttutor och stenkastning och dylikt som vänstern håller på med i sina så kallade motdemonstrationer. Skulle vara intressant att se om det blir några reaktioner från vänsterhåll i media, och i så fall vilka.
Fast nu är det knappast sossar eller ens vänsterpartister som ligger bakom de där våldsamma motdemonstrationerna, utan AFA och liknande, men de demonstrerar inte första maj såvitt jag vet.

Men annars tycker jag att idén att andra partier också demonstrerar första maj är en rätt bra idé. Har själv gått med KD i Uppsala något år. Tycker man att demonstrationsståg är mossiga kan man väl ha vanliga offentliga möten. Jag tror att det skulle kunna bringa nytt liv i helgen. En dag om året vara ledig och ägna tankarna åt politiken är ingen dum idé.

markus120
Medlem
markus120s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoRastaSkinhed
För att SD är ett högerparti. Högerpartier brukar ju knappast demonstrera för arbetares rättigheter.

Vilket skitsnack, SD är precis lika mycket höger som socialdemokraterna i Tage Erlanders tid.

Svara på ämne
Topp Dela »