17 287 besökare online
856 679 medlemmar • 45 807 238 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Vetenskap & humaniora > Medicin och hälsa
Svara på ämne
Ämnesverktyg
DoktorBraun
Medlem
DoktorBrauns avatar
Morsning korsning kära fläshbäckare å negrör som rör sig där ute på hela Internet, etc. etc.
Jag åt Lergigan två dagar i rad (75 mg p. tillf.), men Tröttnade. Viktigheten i att förstå varför jag nämner detta, grundar sig på de oerhörda kalamitetsomsusade kroppssvettningar jag tror de skapat. Orkar inte kolla Fass, googla e.d., för ev. vedertagna biverkningar av denna gargantuiskt leende drog. :P Det går Ni göra.
Röka vita ståndkukscigaretter, dricka kaffe och yerbamatik samt idka stream of consciousness. Sådant gör jag också.
Simpelt förklarat: Gör Lergigan allergimedel kroppssvettningar av min kropp?

Stalkning
Medlem
Antihistaminer påverkar autonoma nervsystemet så det är inte helt omöjligt att uppleva svettningar/hjärtklappning etc om man är känslig.

lacrima
Medlem
lacrimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorBraun
Metedrinalt sett så spelar det faktiskt ingen roll. Var fan bor du någonstans din jävla lilla majsfältsråtta? I en håla? Du måste komma ut ur din jävla håla! Det här är min egen tråd och jag har satt Berlinmursbitar i den. Du ska lära dig att masturbera på en bensinmackstoalett.

slash petrus
Lägg om din kost och bli militant vegetarian istället för militant flummare så ska du se att svettningarna upphör, kanske rent av ditt intellekt uppgraderas en smula. Risken finns att du får svettas och brottas med ditt förvirrade intellekt livet ut.

DoktorBraun
Medlem
DoktorBrauns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lacrima
Lägg om din kost och bli militant vegetarian istället för militant flummare så ska du se att svettningarna upphör, kanske rent av ditt intellekt uppgraderas en smula. Risken finns att du får svettas och brottas med ditt förvirrade intellekt livet ut.
Sköter min kost rätt bra dock, har bara lite järnbrist. Har inga intellektuella problem, bara skojade, det löser sig i framtiden. Jag tar heller inga droger. Ett miljöombyte skulle göra gott, dock.

edit: varför bli vegetarian? jag undviker ju sockret, dock så röker jag. kött, särskilt rå högrev, kan inte vara sämre än minimalistiskt odlade grönsaker.
Senast redigerad av DoktorBraun 2012-04-26 kl. 20:44.

lacrima
Medlem
lacrimas avatar
Citat:
Har inget jobb för tillfället och har också avbrutna studier. Skulle min dator sabba nu blir det inte roligt. Kan jag få din gamla dator?
Jag har dessvärre ingen gammal dator. Om du köper mig en ny kan du få min gamla dator...skämt o sido, lägg av med alla droger så får du pengar över att göra roligare saker för. Jag tror du är deprimerad och droger ger dig bara en tillfällig kick för att sen fördjupa din depression. Det vet du antagligen redan om.

DoktorBraun
Medlem
DoktorBrauns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lacrima
Jag har dessvärre ingen gammal dator. Om du köper mig en ny kan du få min gamla dator...skämt o sido, lägg av med alla droger så får du pengar över att göra roligare saker för. Jag tror du är deprimerad och droger ger dig bara en tillfällig kick för att sen fördjupa din depression. Det vet du antagligen redan om.
Tar inga droger har jag sagt, dricker emellertird Yerba mate. Har läst Infinite Jest idag, därifrån kom metedrinet. Dricker öl ibland och röker cigaretter. Ej kul att sitta isolerad i en jävla håla. Skolan är avbruten. Det gör jävligt ont att dö också, särskilt som man bara är nitton.

ofay
Moderator
ofays avatar
Trams raderat!
Skärpning annars åker allt detta i papperskorgen

MVH Mod Ofay

Moderator i medicin och hälsa och olyckor och katastrofer

lacrima
Medlem
lacrimas avatar
Citat:
Tar inga droger har jag sagt, dricker emellertird Yerba mate. Har läst Infinite Jest idag, därifrån kom metedrinet. Dricker öl ibland och röker cigaretter. Ej kul att sitta isolerad i en jävla håla. Skolan är avbruten. Det gör jävligt ont att dö också, särskilt som man bara är nitton.
Nu räknar jag rökat som drog, och då menar jag inte bara vanlig cigg. Vad jag kan läsa ur FASS så ger Lergigan inga biverkningar som svettningar, jag gissar dina "vita ståndkukscigaretter" och för mycket kaffe är orsaken till svettningarna. Men prata med din doktor om detta ist. för att fråga här.
Jag har dessvärre inget vettigt råd till hur du ska lindra din ångest, men miljöombyten är alltid bra, har du ingen vän eller släktingar du kan slagga över hos en natt eller två. Det är en fis i rymden, men alltid något. Gräv inte ner dig för att studierna gick åt skogen, det finns miljarder med människor som inte studerat men ändå tids nog fått bra jobb.

lacrima
Medlem
lacrimas avatar
Citat:
Sköter min kost rätt bra dock, har bara lite järnbrist. Har inga intellektuella problem, bara skojade, det löser sig i framtiden. Jag tar heller inga droger. Ett miljöombyte skulle göra gott, dock.

edit: varför bli vegetarian? jag undviker ju sockret, dock så röker jag. kött, särskilt rå högrev, kan inte vara sämre än minimalistiskt odlade grönsaker.
Nu var det bara en ordvits jag drog till med att du skulle lägga om till att bli vegetarian, men faktiskt påverkar kosten både kRoppen och kNoppen, så ät kött och grönsaker och skippa pizza, chips och cola.
Kaffe i överdos blir man nipprig av så dra ner på det till två små koppar om dagen.

Svara på ämne
Topp Dela »